podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Konin)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
zachodniopomorskie (Barlinek)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont powłok malarskich korytarzy i klatek schodowych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Statystyczny we Wrocławiu Oławska 31 50-950 Wrocław powiat: Wrocław Telefon: 71 371 63 00, 75 64 24 064, 71 3716 386, 71 3716 387 SekretariatUSWRO@staLgov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 71 371 63 0 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe o wartości poniżej 130.000 zł netto ,,Remont powłok malarskich korytarzy i klatek schodowych na parterze oraz I, II i III piętrze budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze" II. Przedmiot zamówienia i opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie powłok malarskich korytarzy i klatek schodowych na parterze oraz na I, II i III piętrze budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze, przy Ul. 1 Maja 1 2. Szczegółowy opis w/w zadania zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Dokumentacja techniczna obejmuje przedmiar robót dostępny w Oddziale w Jeleniej Górze, Ul. 1 Maja 1a. III. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający informuje, że budynek, w którym będą prowadzone prace remontowe jest częścią zabytku: zespół budowlany kamienic przy Ul. 1 Maja 1-88 w Jeleniej Górze, chroniony prawnie wpisem do rejestru zabytków pod nr A/4943/494/J z dnia 10.03.1977 r. 2. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W przypadku zauważenia, że zakres robót wynikający z przedmiaru robót jest niepełny, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego Zamawiającemu przed terminem składania ofert. W przypadku braku uwag Zamawiający uzna, że Wykonawca sprawdził i zweryfikował załączoną dokumentację i nie będzie wnosił żadnych roszczeń do Zamawiającego uznając załączoną dokumentację za prawidłową i wystarczającą podstawę realizacji zamówienia. 3. Zakres realizowanych robót musi być zgodny z dokumentacją wskazaną w rozdziale II ust. 2 niniejszego Zapytania ofertowego. 4. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z dostarczoną dokumentacją, zatwierdzoną przez Zamawiającego. 5. Roboty remontowe objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd utrudnienia i zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu roboczym, natomiast prace uciążliwe (np. nadmierny hałas, kurz) należy wykonywać po godz.ch pracy Urzędu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania terenu, na którym prowadzone są prace oraz ciągów pieszych, z których będzie korzystał w trakcie realizacji zadania na bieżąco tak, by nie zakłócało to pracy Urzędu. 7. Dostawy materiałów powinny odbywać się sukcesywnie. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ewentualną potrzebę składowania materiałów, celem uzyskania zgody i uzgodnienia warunków. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 9. Gruz i inne odpady powstałe podczas prac zostaną przez Wykonawcę zagospodarowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 póz. 1587, 1597) o odpadach. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia odpowiedniego dokumentu potwierdzającego wykonanie tego obowiązku. 10. Wykonanie prac należy zorganizować w taki sposób, aby w jak największym stopniu wy kluczyć/ogra nieżyć osadzanie się kurzu i pyłu poza obszarem prowadzenia prac. 11. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące na roboty remontowe od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 12. Wykonanie zamówienia odbywać się musi z własnych środków finansowych Wykonawcy, bez zaliczek i akredytyw Zamawiającego. Należność za wykonane roboty będzie dokonana na zasadach podanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 13. Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałaby (w odniesieniu do niektórych materiałów) znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza użycia materiałów równoważnych. Wszelkie materiały konkretnych producentów wskazane w dokumentacji projektowej, mają wyłącznie charakter przykładowy i określają minimalne parametry jakościowe oraz cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. CPV: 45442100-8 Dokument nr: WRO-WA.2150.3.2024 Składanie ofert: Ofertę należy składać/przesłać w formie papierowej lub elektronicznej w terminie do dnia 19.08.2024 r. do godz. 10:00 1) na adres Zamawiającego: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pokój 310, III piętro (Sekretariat Urzędu); 2) drogą elektroniczną (e-mail): SekretariatUSWRO@staLgov.pl lub faksem: 71 3716 360. 3) godz. pracy Urzędu: od poniedziałku do piątku od 7:15 -15:15. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania prac: maksymalnie do 30.11.2024 r. Wymagania: l. Informacje ogólne 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2, ust.1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 póz. 1605 z poźn zm.). 2. Zapytanie ofertowe z ostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31. 3. Adres strony internetowej, pod którym zamieszczono Zapytanie ofertowe: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statvstvcznv-we-wroclawiu/zamowienia-publiczne/. 4. Ilekroć w Zapytaniu ofertowym mowa jest o Ofercie, należy przez to rozumieć składany u Zamawiającego Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia te warunki, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków poprzez złożenie oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. V. Informacje o oświadczeniach Lub dokumentach jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z Ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik VI. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł umowę na realizację całości zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 2. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszt dostawy. 3. Wykonawca udzieli 24 - miesięcznej gwarancji - licząc od dnia zakończenia prac remontowych. 4. Wykonawca odpowiada za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi na zasadach określonych w art. 568 Kodeksu cywilnego. VIII. Termin związania ofertą: Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie załączonego przedmiaru robót, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego; Ponadto, jeśli dotyczy, do Oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Oferta wraz z załącznikiem musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski; poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym. Załącznik nr 1 -Formularz ofertowy należy wypełnić według wskazówek określonych w Zapytaniu ofertowym. Składając wraz z ofertą dokumenty dotyczące warunków udziału w Zapytaniu ofertowym Zamawiający! zaleca aby Wykonawcy przy sporządzaniu oferty skorzystali z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego (wzór Załącznika nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy) Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych wzorów jakichkolwiek zmian. W przypadku, złożenia przez Wykonawcę wymaganych przez Zamawiającego załączników według własnego wzoru ich treść musi być tożsama z treścią zawartą we wzorach załączników do niniejszego zapytania ofertowego. 6. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną Ofertę pod rygorem odrzucenia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej! niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę realizacji przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę 7. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego, pod rygorem ich odrzucenia. 8. W celu porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 9. Oferta musi: 1) posiadać datę sporządzenia, 2) być podpisana przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli osoba reprezentująca nie została wskazana we właściwym rejestrze, 10. W przypadku przesłania Oferty pocztą elektroniczną (e-mail): Oferta musi być zapisana w formacie PDF z widocznym podpisem i pieczęcią osoby uprawnionej, o której mowa w ust. 9 pkt 2) niniejszego rozdziału. 11. Wykonawca nie może dokonać zmiany Oferty po upływie terminu składania ofert. 12. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania wszelkich informacji, które są niezbędne do przygotowania Oferty i zawarcia umowy. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyników postępowania. X. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiającego i Wykonawcy będą przekazywane pisemnie w formie papierowej lub elektronicznej (faks lub e-mail): 1) na adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31,50-950 Wrocław, 2) drogą elektroniczną (e-mail): SekretariatUSWRO@stat.gov.pl faksem: 71 3716 360 2. W przypadku porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail) lub za pomocą faksu Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (e-mail) lub zwrotnego potwierdzenia faksem faktu otrzymania korespondencji, bez dodatkowego wezwania. 3. Przed upływem terminu składania Ofert Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania w formie i trybie opisanym w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż 2 dni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Treść zapytań i odpowiedzi zostanie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystycznv-we-wroclawiu/zamowienia-publiczne/. 2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. póz. 896, z póżn. zm.) oraz za pośrednictwem kuriera, decyduje data i godzina wpływu przesyłki z ofertą do siedziby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, ul. Oławska 31, a nie data stempla pocztowego (nadania). 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Zamawiający zaleca aby Wykonawca oznaczył Ofertę nazwą przedmiotu zamówienia w sposób następujący: ,,Oferta w sprawie Zapytania ofertowego z dnia 07.08.2024 r. znak sprawy: WRO-WA.2150.3.2024". 5. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczony niezwłocznie po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statvstvcznv-we-wroclawiu/zamowienia-publiczne/ oraz na tablicy ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Urzędu we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31 6. Pisemna informacja o wyborze najkorzystniejszej Oferty zostanie rozesłana do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę. XII. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego w zapisie liczbowym i słownym. 2. W cenie Oferty Wykonawca zobowiązany jest ująć wszelkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty przejazdu, a także wszystkie pozostałe koszty wynikające z postanowień niniejszego Zapytania ofertowego i postanowień wzoru Umowy, bez których realizacja przedmiotu zamówienia nie byłaby możliwa. 3. Cenę Oferty z uwzględnieniem należnego podatku VAT należy obliczyć jako cenę brutto. Cena musi być podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4. Ustalenie prawidłowej stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy. 5. Cena podana przez Wykonawcę jest stała i nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji Umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych. 6. Rozliczenia w związku z realizowaniem zamówienia będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. 7. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej w walutach obcych. XIII. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej: 1. Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena Oferty brutto, która stanowi 100%wagi. 2. Spośród złożonych Ofert, zostanie wybrana Oferta Wykonawcy, który oferuje wykonanie zakresu prac objętych Zapytaniem ofertowym za najniższą cenę. 3. Maksymalna liczba punktów wynosi 100. 4. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt. 5. Każda Oferta otrzyma ilość punktów obliczoną według następującego wzoru: Cena brutto najniższa p ---------------------------------x100 Cena brutto badanej oferty gdzie: P - wartość punktowa oferty 6. Jeżeli wybór Oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty do złożenia ofert dodatkowych. 7. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. 8. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert. 10. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny XIV. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie podpisać umowę, na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wyznaczanym przez Zamawiającego. 2. Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego Oferty, niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu pisemną informację o osobach uprawnionych do zawarcia umowy. 3. Jeżeli osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy nie została wskazana we właściwym rejestrze, do Oferty musi być dołączone upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo/i zawarcia umowy. Upoważnienie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. XV. Informacje dodatkowe: 1. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedną ważną Ofertę, lub ponowienie Zapytania ofertowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach Zamawiający poinformuje na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kontakt: 5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: - Anna Białek, tel. służbowy: 75 64 24 064 lub 75 64 24 078; Sławomir Banaszak, tel. służbowy 75 64 24 059; Teresa Burda, tel. służbowy: 71 3716 386; Aleksandra Sierda, tel. służbowy: 71 3716 387; 6. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek - piątel. 715 -1515 |
© eurobudowa.pl 2004-2024