dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie Szpitalna 13 33-100 Tarnów powiat: Tarnów 14 631 03 41, faks 14 631 03 37 zamowienia@ssz.tar.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 14 631 03 41, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli biurowych stanowiących wyposażenie pomieszczeń budynku administracyjno-biurowego Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet Nr 1 - Biurka, stoły, kontenery, szafki i panele akustyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego biurek, stołów, kontenerów, szafek i paneli akustycznych, których wymagane parametry techniczne określono w Załącznikach Nr 3.1 do SWZ, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż, a także świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia. Pakiet Nr 2 - Krzesła. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego krzeseł, których wymagane parametry techniczne określono w Załącznikach Nr 3.2 do SWZ, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż, a także świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia. Pakiet Nr 3 - Szafy i regały. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego szaf i regałów, których wymagane parametry techniczne określono w Załącznikach Nr 3.3 do SWZ, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż, a także świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia. Pakiet Nr 4 - Meble miękkie, stół. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego mebli miękkich ( fotele, pufy, sofa) oraz stołu, których wymagane parametry techniczne określono w Załącznikach Nr 3.4 do SWZ, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż, a także świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia. Pakiet Nr 5 - Meble - zestawy dyrektorskie, gabinetowe. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego mebli - zestawów dyrektorskich, gabinetowych (biurka, dostawki, kontenery, komody, szafy oraz stół), których wymagane parametry techniczne określono w Załącznikach Nr 3.5 do SWZ, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż, a także świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia. CPV: 39130000-2, 39121100-7,39121200-8,39141300-5, 39112000-0, 39141300-5,39131000-9, 39113100-8,39111000-3,39121200-8 Dokument nr: 2024/BZP 00449414, AE/ZP-27-78/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty elektroniczne (nie dotyczy oferty) przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar i formularza ,,Wyślij wiadomość". Za datę złożenia dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie w zakładce ,,POSTĘPOWANIA" pod ,,NAZWĄ" zgodną z nazwą prowadzonego postępowania. 3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. 4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ tj. AE/ZP-27-78/24. 5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w ,,Regulaminie" zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje. 7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w ,,Regulaminie" oraz ,,Instrukcjach dla Wykonawców" zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią regulaminu i instrukcji, o których mowa wyżej, a treścią SWZ zastosowanie mają zapisy SWZ. 8. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty elektroniczne (nie dotyczy oferty) przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość". Za datę złożenia dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES, - dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać formatem XAdES. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny należy dołączyć odpowiednią ilość plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. 10. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie określono w pkt.14.12. SWZ. 11. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 12. Informację na temat kodowania i czasu odbioru danych określono w pkt.14.14. SWZ. 13. Sposób sporządzenia oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415 z póź.zm.) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). 14.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-22 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024