Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rafał Arndt
Krakowska 29
31-062 Kraków
powiat: Kraków
601757185
info@rafalarndt.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195586
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 601757185
Termin składania ofert: 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Beyond Curry: przestrzeń i smak nowego Kazimierza (woj. małopolskie)
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-1842/24 - KPO Horeca

Część 1
wykonanie wykonanie instalacji elektrycznej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
W związku z realizacją przedsięwzięcia MŚP pn. "Beyond Curry: przestrzeń i smak nowego Kazimierza (woj. małopolskie)" nr KPOD.01.03-IW.01-1842/24 realizowanego w ramach Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Zamawiający udzieli zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonanie instalacji elektrycznej, zakres prac obejmuje:
a. zwiększenie przyłącza do 16 kW, wymiana WLZ, przeniesienie licznika do części wspólnych,
b. wykonanie obwodów,
c. montaż rozdzielnicy wewnątrz lokalu,
d. modernizację istniejącej instalacji,
e. biały montaż gniazd i oświetlenia (w części kuchennej gniazda min. IP44)
f. pomiary elektryczne (lokal nr 1)
g. montaż oświetlenia LED wraz z zasilaczami oraz sterownikami (9mb)
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2_wytyczne elektryczne

Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych.
2. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załącznikach I zapytaniu ofertowym) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
3. Należy przyjąć wysoki standard wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Postępowania, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
5. Zamawiający wymaga gwarancji na Przedmiot Zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy.
6. Ofertę cenową Wykonawca przedstawi jako cenę ryczałtową (netto) wraz z podaniem stawki i wysokości obowiązującego podatku VAT, która będzie obejmować również wszystkie koszty i wymagania Zamawiającego dotyczące Przedmiotu Zamówienia, w tym, m.in.: koszty robocizny, dostarczenia materiałów, wyposażenia i sprzętu, koszty przygotowania i koszty wynikające z utylizacji ziemi i innych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia.

8. Wykonawca zapewni wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac.
9. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę o numerze 115/6740.2/2024 z dnia 04.04.2024r. wydanego przez Prezydenta Miasta Krakowa oraz całość jest realizowana pod nadzorem Małopolskiego Konserwatora Zabytków.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45311200-2

Dokument nr: 2024-70898-195586

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Śródmieście
Miejscowość
Kraków
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy.
7. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Ul. Krakowska 29

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodu braku rozwiązań projektowych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowany jest Przedmiot Umowy;
b) wystąpienie siły wyższej pod pojęciem której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez stronę lub strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy, w szczególności takie jak: wojny, działania wojenne, inwazje, terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego Podwykonawców lub Zamawiającego, zanieczyszczenie i inne podobne niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez wykonawcę, działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, a którym Strona Umowy nie mogła zapobiec, stan nadzwyczajny (np. stan klęski żywiołowej, stan wojenny, stan wyjątkowy). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji Przedmiotu umowy, poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wprowadzenia istotnych zmian projektowych i wynikających z nich opóźnień w związku z koniecznością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć biorąc pod uwagę standard staranności wymagany od Wykonawcy;
d) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z niedotrzymaniem terminu wprowadzenia przez Zamawiającego na teren robót, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności, uniemożliwiające wprowadzenie na teren robót w terminie określonym Umową;
e) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem niekorzystnych i niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji świadczenia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót z uwagi na warunki atmosferyczne;
2. zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z potrzebą wykonania prac zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odstąpienia od realizacji części prac lub wystąpienia zamówień podobnych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego niniejszymi okolicznościami;
3. zmiana technologii wykonania Umowy, w szczególności poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych powodujących: osiągnięcie wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania Umowy, zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych Przedmiotu Umowy, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania Przedmiotu Umowy;
4. konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, organizacyjnych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
5. zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były przez Zamawiającego i Zamawiający musi wyrazić na nie zgodę;
6. zmiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń, będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego Przedmiotu Umowy, poprawią parametry techniczne, wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca składając ofertę oświadczy, że:
1. wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO;
2. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami. Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a. obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub
c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) tj. Zamawiający wyklucza:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-07
Data ostatniej zmiany
2024-08-07 17:44:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
An = Cmin / Cr * 100 * 70%
Cmin - cena minimalna w zbiorze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cr - cena oferty rozpatrywanej
An - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. 12 miesięcy (minimalny okres gwarancji) - 0 punktów
2. 24 miesiące - 5 punktów
3. 36 miesięcy - 10 punktów
4. 48 miesięcy - 15 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd do Zamawiającego w ciągu określonej liczby godzin od momentu zgłoszenia awarii, której nie można rozwiązać zdalnie lub telefonicznie:
1. w ciągu 12h - 15 pkt
2. w ciągu 18h - 10 pkt
3. w ciągu 24h - 5 pkt
4. pow 24h a do 48h - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Arndt
tel.: 601757185
e-mail: info@rafalarndt.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.