Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1160z dziś
6461z ostatnich 7 dni
20907z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy lokalowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy lokalowych

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa Leśna w Dębicy
ul. Krakowska 75
39-200 Dębica
powiat: dębicki
Telefon: 14 677 83 58
mieszkaniowalesna75@wp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 14 677 83 5
Termin składania ofert: 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej wartości określonej w § 2 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową Leśna w Dębicy
na
DOSTAWA i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy
lokalowych w ilości szt.140
3 Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zamówienia:
DOSTAWA i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy
lokalowych w ilości 140 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy lokalowych w ilości 140 szt. ciepłomierzy mieszkaniowych zamontowanych w szafkach na klatkach schodowych w budynkach - według załącznika nr 2.
Zadanie to będzie polegać na:
o powiadomieniu użytkowników lokali o planowanej wymianie ciepłomierzy,
o dokonaniu odczytu stanu ciepłomierza przed demontażem,
o ciepłomierze kompaktowe Dni 5 mm Q 0,6 m3/h o niskim progu rozruchu
o korpus mosiężny z czytelnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym
o czujniki temperatury nie mniej niż PT 500 montowane w zaworze, zakres tern. 0-105°C
o pozycja montażu pion i poziom na powrocie instalacji co
o odporny na pole magnetyczne
o zasilanie -- bateria o żywotności 5 lat + rezerwa
o możliwość legalizacji po 5 latach
o ciepłomierze fabryczne nowe nieregenerowane, nieużywane
o zgodność z normami i przepisami Dyrektywa 2004/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 31 marca 2004r. w sprawie przyrządów pomiarowych, a w szczególności załącznika MI-004 Ciepłomierze, PN-EN-1434 - Ciepłomierze. Część 1-6, PN-EN 61000 - kompatybilność elektromagnetyczna. Część 2-5-4
o zaprojektowany z uwzględnieniem wymogów norm: jakości, ochrony środowiska i bezpieczeństwa
o zaplombowaniu nowego ciepłomierza plombą zatrzaskową i odczytaniu jego stanu początkowego,
o sprawdzeniu szczelności połączeń przyłącza i ciepłomierza,
o sporządzeniu protokołu z wymiany ciepłomierza podpisanego przez lokatora, zawierającego numery wymienianych liczników oraz ich stany.
Usługa serwisowa:
o siedziba serwisu w promieniu do 30 km od miejsca wykonania usługi będących przedmiotem zamówienia.
o wykonanie usługi serwisowej/reklamacyjnej nie później niż do 10 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego
Zaleca się, aby oferent przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3.2 Wymagania dotyczące gwarancji:
Ciepłomierze wszystkie podzespoły w tym baterie oraz roboty montażowe i użyte materiały 60 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu końcowego
3.3 Warunki płatności:
1) płatności faktur realizowane będą w rozbiciu na 10 równych rat płatnych w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3.4 Pozostałe warunki wykonania zamówienia:
1) dostarczenie harmonogramu robót nie później niż na dzień podpisania umowy (z podziałem na poszczególne budynki na podstawie danych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ) ,
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia lub uszkodzenia obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji zadania
3) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wzoru umowy
4) ciepłomierz należy do właściciela lokalu
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia

Otwarcie ofert: 8.2 Otwarcie ofert: nastąpi dnia 14 sierpnia 2024 r. o godz. 8:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8.1 Składanie ofert: w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna w Dębicy: Ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica, najpóźniej do dnia 14 sierpnia 2024 roku do godz. 8°°.

Miejsce i termin realizacji:
4 Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 20 września 2024 r.

Wymagania:
2 Tryb udzjelenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową Leśna w Dębicy.
5 Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch łub więcej Wykonawców o udzielenie mniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć odpis oddzielnie dla każdego z nich)
5.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 zamówienie polegające na wymianie ciepłomierzy w budownictwie wielorodzinnym o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 z\\\\ oraz załączy dokument potwierdzający ten fakt np. w postaci referencji wystawionych przez zleceniodawcę (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani do wykazania się jednym zamówieniem)
5.3.posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o posiadaniu możliwości ekonomicznych i technicznych pozwalających na zrealizowanie przedmiotu zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia należy dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z nich) 5,4 Usługi serwisowe
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty, świadczące o tym, że siedziba serwisu znajduje się w promieniu do 30 km od miejsca wykonania usługi będących przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o gotowości wykonanie usługi serwisowej/reklamacyjnej nie później niż do 10 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego
Zamawiający może żądać od wykonawców wszelkich dokumentów, które pozwolą na dokonanie oceny wiarygodności złożonej oferty oraz ocenę wiaiygodności finansowej wykonawcy pod rygorem odrzucenia.
UWAGA: Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie. Nie uzupełnienie dokumentów we wskazanym terminie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
6 Termin związania ofertą
6.1 Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni.
6.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7 Opis sposobu przygotowywania ofert
7.1 Na ofertę składają się:
1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru
3. Dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 zamówienia polegającego na wymianie ciepłomierzy w budownictwie wielorodzinnym o wartości nie mniejszej niż 30 000.00 zł
4. Oświadczenie o posiadaniu możliwości ekonomicznych i technicznych pozwalających na zrealizowanie przedmiotu zamówienia
5. Stosowne pełnomocnictwo @ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
UWAGA: Zaleca się, aby ofertę przetargową sporządzić wg powyższej kolejności.
7.2 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
7.3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania.
7.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.5 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca nie może składać oferty na to zamówienie jako Wykonawca indywidualny i jednocześnie jako Wykonawca ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi Wykonawcami.
7.6 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
7.7 Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze SIWZ sposobem przygotowania i złożenia oferty.
9 Kryteria oceny ofert
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następującego kryterium:
o Cena - 80%
o Obsługa serwisowa - 20 %
10 Unieważnienie postępowania
łO.l Przetarg uważa się za ważny, gdy wpłynęły, co najmniej dwie oferty - nie dotyczy 10.2 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.