dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Racibórz)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowa Sucha Nowa Sucha 59A 96-513 Nowa Sucha powiat: sochaczewski tel. 46 861 20 51, w. 36 gmina@nowasucha.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nowa Sucha |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 46 861 20 51, w |
Termin składania ofert: | 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa oświetlenia ulicznego w Marysinku" II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Marysinek. Zamówienie obejmuje wykonanie tylko 8szt. słupów oświetleniowych ( z projektowanych 20 szt.) wraz z montażem opraw na słupach niskiego napięcia zasilonych ze stacji transformatorowej. Zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania, oraz przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 2. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 1) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niej tj. rysunkach, przedmiarach robót, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia-wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz ,,lub równoważne". 2) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". 3) Do materiałów i urządzeń wskazanych w przedmiarze robót, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne a zwłaszcza parametry technologiczne. CPV: 45000000-7, 45000000-7, 45316110-9, 31520000-7, 31527200-8, 45316100-6 Dokument nr: ZP:271.ZO.15.1.2024, 15/2024 Otwarcie ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu: 14.08.2024r. godz. 10:00 Składanie ofert: VI. Miejsce i termin składania ofert Ofertę cenową należy: - przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@nowasucha.pl z dopiskiem: ,,Budowa oświetlenia ulicznego w Marysinku" w terminie do dnia 14.08.2024r. godz. 9:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia do 20.09.2024r Wymagania: Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości niższej niż 130 000,00 zł zgodnie, z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. 2. Zdolność techniczna lub zawodowa; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres prowadzenia działalności, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 prace polegającą na budowie sieci oświetlenia ulicznego, na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z prawem budowlanym. - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym: ? co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznej - pełniącą funkcję kierownika budowy sieci sanitarnych. 3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: - Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z Zaświadczeniem o wpisie Kierownika Budowy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz Kopią uprawnień. - Wykaz wykonanych robót (Załącznik nr 5) oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, np. referencje IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną, na adres gmina@nowasucha.pl. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu - Pn., śr., czw., pt. 7:15-15:15 -Wtorek 9:00-17:00 VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie koszty związane z należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia (wraz z podatkiem VAT i wszystkimi należnymi narzutami) wynikające wprost z dokumentacji postępowania, jak również wszelkie inne koszty w niej nieujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia, w szczególności: - koszty związane z realizacja przedmiotu umowy wynikające z postanowień umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm, decyzji, warunków technicznych, zasad współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a także z technologii wykonania robót, koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - koszty związane z zapewnieniem nadzoru inspektorów właściwych służb, obsługi geodezyjnej, zajęcia pasa drogowego, itp,, wynikające z dokumentacji projektowej, decyzji pozwolenia na budowę, protokołu narady koordynacyjnej, - koszty wszystkich robót przygotowawczych, w szczególności zagospodarowania terenu budowy, organizacji i utrzymania zaplecza socjalno-magazynowego budowy, a także koszty zużycia wody i energii elektrycznej, - koszty związane z uporządkowaniem terenu budowy i zaplecza oraz terenów przyległych bezpośrednio z nim sąsiadujących, - koszty przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej, - koszty wynikające z udzielonej gwarancji, w tym koszty przeglądów gwarancyjnych, - koszty związane z wywozem i utylizacja nieczystości stałych i płynnych. 2. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto, podatek VAT, cenę oferowaną brutto, za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą- z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert tj. Kryterium I: cena - waga kryterium 60% Kryterium II: okres gwarancji - waga kryterium 40% 2. Sposób obliczenia punktów: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych w kryteriach oceny; maksymalnie można osiągnąć 100 punktów. Sposób obliczania punktów: Kryterium I: Ocena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny całkowitej brutto podanej formularzu ofertowym, według wzoru: Pc = (Cn/Cob)xl00xWc Pc - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium ,,Cena" Cn - najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert Cob - cena oferty badanej Wc -waga kryterium ,,Cena" (tj. 60%) w postaci ułamka (0,60) W kryterium ..Cena" można osiągnąć maksymalnie 60 punktów. Kryterium II: Ocena oferty będzie dokonywana na podstawie przyznanych punktów za okres gwarancji. W ramach tego kryterium wykonawca otrzyma punkty wg poniższych zasad: Okres gwarancji to: GO= 36 miesięcy - 0 pkt (minimalny okres gwarancji), GO = 48 miesięcy - 20 pkt, GO = 60 miesięcy - 40 pkt, Oferty z gwarancją krótszą od minimalnej zostaną odrzucone. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okresu gwarancji do porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru: P =Pc+ Pg P - łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę Pc - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium ,,cena" Pg - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium ,,okres gwarancji" IX. Informacje o formalnościach 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach opisanych w § 11 Załącznika nr 6. 3. Zamawiający podpiszę umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Skutkiem uchylenia się od podpisania umowy z winy Wykonawcy w okresie związania ofertą będzie naliczenie kary umownej jak za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy. 5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego oraz Kodeksu Cywilnego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: X. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowa Sucha mający siedzibę Nowa Sucha 5 9A, 96-513 Nowa Sucha reprezentowana przez Wójta Gminy Nowa Sucha. 2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Nowa Sucha można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iodo@spotcase.pl 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 t.j../, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023r. poz. 1580 t.j), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2023 r. poz. 1469,1852 t.j. ), przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2023, poz. 1075 t.j.), 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) obsługa prawna c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Nowa Sucha przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Nowa Sucha. 6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Nowa Sucha Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 8) Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Nowa Sucha ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 9) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów. 10) Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 11) Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.nowasucha.pl. Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: - Pani Sylwia Żywicka, tri. 46 861 20 51 w. 36 |
© eurobudowa.pl 2004-2024