Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1094z dziś
6848z ostatnich 7 dni
22366z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
Szpitalna 45
62-504 Konin
powiat: Konin
szp@szpital-konin.pl
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy Ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i Ul. Szpitalnej 45
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla zadania: ,,Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy Ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i Ul. Szpitalnej 45":
Pakiet nr 1 - Remont klatki schodowej w budynku D oraz naprawa posadzek w budynku A przy Ul. Szpitalnej 45.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - stanowiący Załącznik nr 2.1 (dla Pakietu nr 1) do SWZ. Załączony opis w dokumentacji projektowej obejmuje szerszy zakres prac do wykonania, natomiast niniejsze postępowanie dotyczy zakresu prac określonego w przedmiarze i rysunkach z zaznaczonym obszarem. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/27/W/2022.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu/pomieszczeń. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, ale zalecane ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje sprawdzania przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla zadania: ,,Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy Ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i Ul. Szpitalnej 45":
Pakiet nr 2 - Remont klatki schodowej w budynku C oraz naprawa posadzek w budynku A przy Ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - stanowiący Załącznik nr 2.2 (dla Pakietu nr 2) do SWZ. Załączony opis w dokumentacji projektowej obejmuje szerszy zakres prac do wykonania, natomiast niniejsze postępowanie dotyczy zakresu prac określonego w przedmiarze i rysunkach z zaznaczonym obszarem. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/27/W/2022.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu/pomieszczeń. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, ale zalecane ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje sprawdzania przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00450520, WSZ-EP-36/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularzy i składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
6. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, w tym również informacje o wymogach technicznych i organizacyjnych z tym związanych, zawarte są w ,,Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl" oraz ,,Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)".
7. Sposób sporządzenia ofert, oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych informacji, oświadczeń lub dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
1.1. Administratorem danych jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie, Ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, adres strony internetowej: www.szpital-konin.pl;
1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie, Ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin można skontaktować się poprzez adres e-mail: iodo@szpital-konin.pl;
1.3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.;
1.5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
1.6. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.;
1.7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8. osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane ma:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, które jej dotyczą*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
1.9. osobie, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-30 08:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/wsz_konin

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.