Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1160z dziś
6461z ostatnich 7 dni
20907z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi utrzymania czystości i porządku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi utrzymania czystości i porządku

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach
ul. Drogowców 2
32-400 Myślenice
powiat: myślenicki
tel. 12 272 17 88
t.jania@zdw.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Myślenice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 272 17 88
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia pn. Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie RDW w Myślenicach.
Zamawiający - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach niniejszym zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn. Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie RDW w Myślenicach - w ramach postępowania prowadzonego w trybie pozaustawowym (dla zamówienia nieobjętego zakresem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. -Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy).
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości i porządku w obiekcie stanowiącym siedzibę Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach Ul. Drogowców 2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Dokument nr: RDWM/PW/2024/1050/TJ, ZDW-RDWM-271-1-085/24

Składanie ofert:
7) Ofertę należy przekazać drogą elektroniczną - za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail t.jania@zdw.krakow.pl w terminie do dnia 13.08.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
2) Płatność wynagrodzenia umownego: na podstawie faktury wystawianej na rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty otrzymania wystawionej faktury.
3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
3. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej sporządzoną w języku polskim.
3) Ofertę należy przygotować wypełniając formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
4) Oferta winna obejmować cały przedmiot zamówienia określony w pkt 1. Nieobjęcie ofertą całego wymaganego przedmiotu zamówienia będzie skutkowało uznaniem takiej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania.
5) W ofercie należy podać cenę ryczałtową (brutto, wraz z podatkiem VAT). Cenę należy obliczyć na podstawie informacji zawartych w zapytaniu ofertowym oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 wypełniając formularz wyceny stanowiący załącznik nr 2.1 do niniejszego zapytania. Cenę należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty należy skalkulować wszystkie koszty prac i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6) Ofertę winna podpisać osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z umocowaniem rejestrowym albo stosownym pełnomocnictwem (przy zastrzeżeniu, iż jeżeli umocowanie osoby, która popisuje w imieniu Wykonawcy ofertę, nie wynika z informacji zawartych w ogólnodostępnych rejestrach, to wraz ze składaną ofertą należy przedłożyć również dokument pełnomocnictwa).
Złożenie oferty polega na wysłaniu do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej (na wskazany wyżej adres e-mail) wiadomości zawierającej w załączniku ofertę (scan wypełnionego i podpisanego własnoręcznie formularza ofertowego i formularza wyceny, albo wypełniony i podpisany elektronicznie formularz ofertowy i formularz wyceny) i ewentualne inne dokumenty wraz z nią składane (np. scan pełnomocnictwa - zgodnie z ppkt 6).
Przedmiotowa wiadomość winna być zatytułowana ,,Oferta na zamówienie pn. Usługi utrzymania czystości i porządku w siedzibie RDW w Myślenicach" (nazwa wpisana w tytule / temacie wiadomości), a w treści wiadomości winne zostać wskazane dane Wykonawcy.
8) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związana ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca -niezależnie od wyniku postępowania.
10) Brak spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty określonych w niniejszym zapytaniu będzie skutkowało uznaniem złożonej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania.
4. INFORMACJE I ZASTRZEŻENIA PROCEDURALNE
1) Zamawiający stwierdza wpływ ofert na podstawie informacji generowanych przez system elektroniczny (pocztą elektroniczną e-mail).
2) Niezłożenie oferty w określonym w niniejszym zapytaniu terminie (patrz pkt 4 ppkt 7) zostanie uznane przez Zamawiającego za brak zainteresowania niniejszym postępowaniem i zamówieniem stanowiącym jego przedmiot ze strony Wykonawcy.
3) Złożenie oferty po upływie terminu określonego w niniejszym zapytaniu (patrz pkt 4 ppkt 7) będzie skutkowało uznaniem złożonej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania.
4) Złożenie oferty przez Wykonawcę, do którego nie zostało skierowane niniejsze zapytanie, będzie skutkowało uznaniem złożonej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania.
5) Oferta niespełniająca wskazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego zapytania wymagań oraz oferta określająca wykonanie zamówienia niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i podanymi przez Zamawiającego warunkami jego realizacji zostanie uznana za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania.
6) Zamawiający dokona badania złożonych w niniejszym postępowaniu ofert pod względem weryfikacji ich poprawności formalnej oraz zgodności z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.
7) W toku badania ofert, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający może:
a) wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty,
b) wezwać Wykonawcę do złożenia / uzupełnienia / poprawienia dokumentów, które winny zostać przez niego złożone wraz z ofertą,
c) poprawić omyłki w treści oferty, które nie prowadzą do istotnej zmiany treści oferty (w szczególności oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe) - wraz z poinformowaniem o niniejszym Wykonawcy, który ją złożył.
8) Po dokonaniu weryfikacji złożonych w postępowaniu ofert Zamawiający w oparciu
0 kryteria oceny ofert określone w niniejszym zapytaniu (patrz ppkt 9) sporządzi ranking ofert, na podstawie którego wytypowana zostanie oferta najwyżej oceniona oraz dokonany może zostać wybór Wykonawcy zamówienia (oferty najkorzystniejszej).
9) W ramach wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny (waga 100 %). Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą ceną spośród ofert ważnych i podlegających procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania oraz umożliwiająca udzielenie przez Zamawiającego zamówienia na warunkach zaoferowanych przez Wykonawcę (w szczególności w zakresie poziomu ceny ofertowej / wynagrodzenia umownego akceptowalnego dla obu stron).
10) W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo następczego negocjowania warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, którego oferta została najwyżej oceniona w ramach rankingu ofert, o którym mowa ppkt 8, w szczególności w zakresie dotyczącym ceny ofertowej zawartej w ofercie - m.in. w sytuacji, gdy cena ta (cena najkorzystniejszej oferty) przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na realizację zamówienia.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków oraz odwołania / unieważnienia prowadzonego postępowania, którego dotyczy niniejsze zaproszenie, w każdym momencie, nawet bez podania przyczyny.
12) Zamawiający poinformuje Wykonawców, do których zostało skierowane niniejsze zapytanie, o dokonanym rozstrzygnięciu tego postępowania - wyborze oferty najkorzystniejszej, albo unieważnieniu / odwołaniu postępowania, niezwłocznie po dokonaniu danej czynności.
13) Jeżeli wybrany zgodnie z ppkt 8-10 Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy lub realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru Wykonawcy zamówienia (oferty najkorzystniejszej) spośród pozostałych złożonych w tym postępowaniu ofert, które podlegały procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej, przy uwzględnieniu możliwości zastosowania również mechanizmu negocjacyjnego określonego w ppkt 10, jeżeli pozwalają na to możliwości finansowe Zamawiającego (posiadane środki finansowe), a Wykonawca, którego oferta miałaby zostać wybrana w dalszej kolejności, wyraża wolę realizacji zamówienia.
14) Informuje się, że Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie jest jednostką sektora finansów publicznych Gednostką budżetową), w związku z czym informacje o niniejszym postępowaniu, w tym m.in. dane identyfikacyjne Wykonawców w nim uczestniczących, treść i warunki określone w złożonych przez nich ofertach oraz informacje w przedmiocie zawartej w wyniku tego postępowania umowy, będą mogły być upubliczniane.

Uwagi:
16) Klauzule informacyjne RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46AA/E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych I RODO), informuje się, że:
o Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, REGON: 000588890.
o Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres e-mail iod@zdw.krakow.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
o Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych w trybie pozaustawowym.
o Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
o Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe regulacje prawne, w tym przepisy ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
o Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji. W szczególności Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani / Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy.
o W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
o Posiada Pani / Pan: na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania); na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
o Nie przysługuje Pani / Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
15) Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego:
- zagadnienia merytoryczne: Katarzyna Szymska - tel. 12 272 17 88 w godz. 07:30 - 14:30,
e-mail: k.burkowicz@zdw.krakow.pl.
- zagadnienia proceduralne: Tadeusz Jania tel. 12 272 17 88, w godz. 07:30 - 14:30
e-mail: t.jania@zdw.krakow.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.