Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1160z dziś
6461z ostatnich 7 dni
20907z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa jakości oferty edukacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa jakości oferty edukacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
Wielopole Skrzyńskie 200
39-110 Wielopole Skrzyńskie
powiat: ropczycko-sędziszowski
sekretariat@wielopole.itl.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/963868
Województwo: podkarpackie
Miasto: Wielopole Skrzyńskie
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
Przetarg podzielono na 4 części:
Część I - Roboty budowlane w zakresie budowy windy i podjazdu w SP Brzeziny.
Część I obejmuje roboty budowlane w SP w Brzezinach w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku SP w Brzezinach o windę osobową, zewnętrzną oraz budowę ściany oporowej, żelbetowej przy platformie pionowej dla osób z niepełnosprawnością, a także przebudowy istniejącego podjazdu przed wejściem do szkoły. W związku z budową windy w celu prawidłowego przeprowadzania inwestycji wiąże się także konieczność przebudowy istniejącej studzienki kanalizacyjnej, likwidacja odcinka kanalizacji deszczowej, przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt remontu, projekt zagospodarowania terenu, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku ,,Zał Nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa".
1) Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część II - Roboty budowlane w zakresie modernizacji toalet w SP Brzeziny.
Część II obejmuje roboty budowlane w zakresie modernizacji toalet w SP Brzeziny (na I i II piętrze, po 1 szt. na każdym piętrze z wyodrębnieniem w węźle sanitarnym części męskiej, damskiej i toalety dla niepełnosprawnych).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt remontu, projekt zagospodarowania terenu, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku ,,Zał Nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa".
Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część III - Roboty budowlane w zakresie modernizacji sal komputerowych w 5 placówkach oświatowych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.
Część III obejmuje adaptację pomieszczeń na pracownie komputerowe (STEAM), w tym: prace w zakresie demontażu starych i montażu nowych drzwi o szer. 90 cm, antywłamaniowych, malowanie sali, wykonanie posadzek, montaż instalacji klimatyzacji, montaż rolet okiennych, wykonanie sieci komputerowych z uwzględnieniem ilości stanowisk: SP w Wielopolu Skrzyńskim - 20 stanowisk uczniowskich + 1 stanowisko nauczycielskie, SP w Brzezinach - 18 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie, SP w Nawsiu- 14 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie , SP w Broniszowie - 12 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie i SP w Gliniku - 17 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie. Adaptacja pomieszczeń na pracownie komputerowe ma na celu utworzenie pomieszczeń, które będą wykorzystywane do nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SWZ - kosztorys ofertowy.
Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część IV - Zakup wyposażenia pracowni STEAM.
Część IV obejmuje dostawę i montaż wyposażenia pracowni STEAM. W ramach zadania zaplanowano zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku - m.in. komputery, urządzenia wielofunkcyjne, meble zgodnie ze specyfikacją.
W zakresie dostosowania placówki do potrzeb uczniów niedosłyszących i niedowidzących zaplanowano wyposażenie pracowni w urządzenia multimedialne, interaktywne, które dzięki zmianie kontrastu czy wielkości, czcionki ułatwią naukę realizując edukację wyłączeniową. Całość zaplanowanego wyposażenia służyć będzie do nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics). Szczegółowe parametry znajdują się w zał. nr 7 Specyfikacja dostaw/usług.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ - specyfikacja zamawianego sprzętu wyposażenia pracowni STEAM.

CPV: 45210000-2, 45000000-7,45453000-7,42416100-6,45450000-6, 45111200-0,45111230-9,45262311-4,45430000-0,45223820-0

Dokument nr: 2024/BZP 00450941, RRz.271.25.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/963868
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/963868
Zgodnie z art. 61 ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przesyłane pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja lub odpowiednik, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XLII, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
Pozostałe informacje dotyczące RODO określa dział XLIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO określa dział XLIII SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/963868
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-23 11:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/963868

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.