Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
49z dziś
5351z ostatnich 7 dni
19796z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie projektu planu ogólnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie projektu planu ogólnego

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sulęczyno
Kaszubska 26
83-320 Sulęczyno
powiat: kartuski
tel. 58 685 63 93, 58 685 63 94, tel.: 58 685 63 60, 58 685 63 63
przetargi@suleczyno.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sulęczyno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58 685 63 93, 5
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Sulęczyno
zwraca się z zapytaniem cenowym celem oszacowania wartości zamówienia i rozeznania rynku na: sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Sulęczyno w zakresie zgodnym z uchwałą nr LXXI/459/2024 Rady Gminy Sulęczyno z dnia 27 marca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Sulęczyno.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu projektu planu ogólnego Gminy Sulęczyno w zakresie zgodnym z uchwałą nr LXXI/459/2024 Rady Gminy Sulęczyno z dnia 27 marca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Sulęczyno
według znowelizowanej w dniu 7 lipca 2023r. ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. póz. 1130.) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U.2023.2758) wraz z opracowaniem ekofizjograficznym, prognozą oddziaływania na środowisko oraz obliczeniem zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych, a także:
a) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. 2024 r. póz. 729);
b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, póz. 1298),
c) ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.),
d) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2024 r. poz. 834 ze zm.),
e) ustawą z dnia 7 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 278),
f) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. póz. 214), ustawach i przepisach szczególnych dotyczących min.: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, rozporządzeń wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, itd.,
g) w oparciu o niezbędne wizje lokalne, inwentaryzacje urbanistyczne i studia krajobrazowe oraz wszystkie analizy przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie.
2) Obszar opracowania
Obszar obejmuje całą gminę wiejską Sulęczyno w jej granicach administracyjnych, co stanowi powierzchnię ok. 13 142 ha (wg danych geodezyjnych).
Dostęp do systemu Informacji przestrzennych poprzez: https://suleczyno.e-mapa.net - z dostępem do obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które pokrywają ok. 10% powierzchni gminy oraz ,,Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sulęczyno" tekst jednolity uchwała nr LXX/457/2024 Rady Gminy Sulęczyno z dnia 22 lutego 2024 r.;
3) Opracowania i czynności wykonawcy
a) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego,
b) wykonanie prac wstępnych, dokonanie oceny stanu istniejącego zagospodarowania: opracowanie uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy w oparciu o dostępne dokumenty planistyczne i strategiczne a także obliczenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych,
c) przygotowanie na piśmie i przedstawienie Zamawiającemu wyników analizy sytuacji wyjściowej z uwzględnieniem ekofizjografii, analizy zmian planistycznych (uchwała nr LXIII/401/2023 Rady Gminy Sulęczyno z dnia 3 sierpnia 2023r.), chłonności terenów niezabudowanych oraz wniosków, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do sporządzenia projektu planu ogólnego.
d) sporządzenie wykazu wniosków do planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięć,
e) przygotowanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń, projektów obwieszczenia, zawiadomień, pism do organów uzgadniających i opiniujących oraz innych dokumentów wynikających z art. 13ii ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury),
f) opracowanie projektu planu ogólnego w formie danych przestrzennych dla obszaru całej gminy w jej granicach administracyjnych wraz z uzasadnieniem, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
g) wykazanie w uzasadnieniu do planu ogólnego, jego zgodności z zasadą zrównoważonego rozwoju,
h) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym przygotowanie dokumentu projektu przedmiotowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu (zgodnie z art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko), tj. minimum 1 egzemplarz wydruku projektu planu, prezentacji graficznej danych przestrzennych tworzonych dla planu ogólnego, o których mowa w art. 67a ust. 3 pkt 1 i ust. 3a pkt 1 ustawy oraz prezentacji atrybutów, o których mowa w art. 67a ust. 3 pkt 2 oraz ust. 3a pkt 2 ustawy, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i w postaci cyfrowej umożliwiającej kopiowanie i wydruk;
i) opracowanie propozycji rozstrzygnięć do złożonych wniosków i uwag w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o której mowa w dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 w/w ustawy - w formie zarządzenia Wójta Gminy,
j) przygotowanie projektu planu ogólnego do opiniowania i uzgodnień, w tym niezbędną ilość egzemplarzy prognozy oddziaływania na środowisko stanowiącej załącznik do uzgodnień /
opiniowania z odpowiednimi organami i instytucjami - zgodnie z art. 25 ust.l ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
k) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozpatrzenia wyników opiniowania i uzgadniania projektu planu ogólnego, wraz z wykazem tych opinii i uzgodnień,
l) wprowadzenie zmian do dokumentu, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
m) przygotowanie projektu przedmiotowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do konsultacji społecznych oraz udziału społeczeństwa w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko -1 egzemplarz wydruku prezentacji graficznej danych przestrzennych tworzonych dla planu ogólnego, o których mowa w art. 67a ust. 3 pkt 1 i ust. 3a pkt 1 ustawy oraz prezentacji atrybutów, o których mowa w art. 67a ust. 3 pkt 2 oraz ust. 3a pkt 2 ustawy, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
n) udział w konsultacjach społecznych projektu planu ogólnego, o którym mowa w §1 ust. 1, w formach uzgodnionych ze Zleceniodawcą wg art. 8i ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przygotowaniem raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, o którym mowa w art. 8k ust. 2 ww. ustawy, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
o) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, będących rezultatem konsultacji społecznych,
p) przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego składającego się z części tekstowej i graficznej zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
q) przedłożenie wszystkich danych przestrzennych utworzonych dla projektu planu ogólnego w toku prowadzonej procedury planistycznej,
r) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego; projekt uchwały należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy,
s) prezentacja planu ogólnego i rozwiązań w nim zawartych na komisji ds. planowania przestrzennego oraz na sesji Rady Gminy,
t) przekazanie Zamawiającemu załączników wynikających z uchwalenia planu ogólnego oraz pełnej dokumentacji prac planistycznych do przedłożenia wojewodzie uchwały w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa,
u) opracowanie ostatecznej formy planu ogólnego dla potrzeb publikacji w Systemie Informacji Przestrzennej.
v) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; w ramach ewentualnego postępowania nadzorczego.
4) Wymagania dotyczące ilości i sposobu przygotowania przedmiotu zamówienia
a) Projekt planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i projekt uchwały należy przedłożyć w postaci cyfrowej:
b) Plan ogólny w formie danych przestrzennych należy odpowiednio rozwarstwić i przygotować w postaci wektorowej (preferowany format danych *.shp) wraz z rysunkiem APP (Aktu Planowania Przestrzennego) - w uzgodnieniu z zamawiającym,
c) tekst uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego należy dostarczyć w formie pliku *.doc (MSWord) oraz *.pdf zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz w formacie xml.
d) Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć: prognozę oddziaływania na środowisko w postaci cyfrowej w formie pliku *.doc (MSWord) i *.pdf umożliwiającej kopiowanie i wydruk, podpisaną elektronicznie przez autora prognozy.
5) Zobowiązania Zamawiającego:
a) dostarczy mapę zasadniczą i ewidencyjną,
b) pokrywa koszty publikacji ogłoszeń i zawiadomień,
c) zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury planistycznej.

Dokument nr: ZP.271.2.28.2024

Składanie ofert:
2) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Sulęczyno, Ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, 19.08.2024 r. godz. 10:00.
3) Oferty składane w postaci elektronicznej: należy przesłać za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na adres mailowy: przetargi@suleczyno.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości: Oferta na sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Sulęczyno.
Oferty składane w wersji papierowej: należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Sulęczyno, Ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, z opisem: Oferta na sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Sulęczyno.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zadania: całkowity termin realizacji zamówienia do dnia 31 grudnia 2025r.

Wymagania:
6) Inne ustalenia:
a) Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu (Administratorowi danych osobowych) wszelkich informacji niezbędnych do wykazania zgodności działania Wykonawcy z przepisami RODO oraz podpisania umowy powierzenia danych osobowych,
b) płatność nastąpi w sześciu etapach wg harmonogramu prac i płatności, po zakończeniu i przyjęciu protokołem zdawczo - odbiorczym każdego etapu zamówienia następujących kolejno po sobie, ostatnia płatność nastąpi po publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego przedmiotowego planu.
4. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy do wykluczenia:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał poniższe warunki:
1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
a) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia: co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych na terenach gminy wiejskiej o powierzchni co najmniej 12 000 ha, które zostały opublikowane w odpowiednim dzienniku urzędowym województwa oraz 2 studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wiejskiej (lub ich zmiany) - co Oferent oświadczy pisemnie, podając ich nazwę, powierzchnię obszaru, numer uchwały, datę uchwalenia i datę publikacji.
Zamawiający przez opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (lub jego zmiany) oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozumie usługę zakończoną uchwaleniem i opublikowaniem we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązujące tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.
oraz
b) wykaże dysponowanie osobami do wykonania zamówienia tj. dysponuje zespołem projektowym, który będzie opracowywał przedmiot niniejszego zamówienia, składającym się z:
- dysponuje co najmniej jedną osobą Głównego Projektanta, który posiada uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz planów miejscowych, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 roku póz. 1130.), która to osoba jest autorem lub współautorem wykonanego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę, co najmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy o pow. co najmniej 12 000 ha oraz miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego o powierzchni co najmniej 12 000 ha i będzie odpowiedzialna za wykonanie
wszystkich opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający przez opracowanie studium lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozumie uchwalenie, opublikowanie we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązujące tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności;
- dysponuje, co najmniej jedną osobą Zastępcy Głównego Projektanta, która posiada uprawnienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 roku póz. 1130.), która to osoba jest autorem lub współautorem wykonanego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę, co najmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i będzie odpowiedzialna za wykonanie niezbędnych opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający przez opracowanie studium lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozumie uchwalenie, opublikowanie we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązujące tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.
- dysponuje, co najmniej jedną osobą sporządzającą prognozę oddziaływania na środowisko,
posiadającej kwalifikacje zgodnie z art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, która wykaże się sporządzeniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prognoz oddziaływania na środowisko dla dokumentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego sporządzanych w obszarach wiejskich - co Oferent oświadczy pisemnie podając nazwę i datę opracowania.
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się (na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz. U. z 2022 r. póz. 835):
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
5. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena
Znaczenie procentowe kryterium: 100,00 %
Max. ilość punktów: 100 pkt
Kryterium cena (C) będzie oceniane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem: C = (Cn/Cb)xl00 C - punkty za cenę netto danej oferty,
Cn - cena brutto najniższa spośród badanych ofert,
Cb - cena brutto z oferty badanej.
9. Sposób przygotowania oferty
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert warunkowych.
4) Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/ osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5) Treść oferty (formularza ofertowego) musi być zgodna z niniejszym Zapytaniem i nie może zawierać modyfikacji w stosunku do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
6) Wykonawca określi cenę ofertową brutto w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania.
7) Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN) brutto z uwzględnieniem należnego podatku jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.
8) Cena ofertowa brutto, która jest ceną ryczałtową musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obwiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia.
6. Wymagania dotyczące oferty
1) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim lub w postaci elektronicznej w języku polskim, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem zaufanym.
4) Zawartość oferty: oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 1).
7. Odrzuceniu podlegają oferty gdy:
a) ich treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, i b) została złożona:
- po terminie składania ofert,
- w postaci elektronicznej, ale nieopatrzona podpisem osobistym/podpisem zaufany/podpisem elektronicznym
- przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym,
- przez podmiot podlegający wykluczeniu z specustawy ukraińskiej.
11. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie może stanowić podstawę do zawarcia umowy z wykonawcą, jeśli zaoferowana kwota na to pozwoli i nie będzie konieczności przeprowadzania nowej procedury zapytania ofertowego na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Urzędzie Gminy Sulęczyno.
12. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny na każdym etapie.

Kontakt:
10. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kotkowska - Bronk w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 58 685 63 93 e-mail mpzp@suleczyno.pl.
w zakresie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Kinga Zaworska, tel. 58 685 63 94, przetargi@suleczyno.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.