Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa, montaż suwnicy pomostowej, natorowej jednodźwigarowej wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa, montaż suwnicy pomostowej, natorowej jednodźwigarowej wraz z konfiguracją, uruchomieniem a także szkoleniem personelu

Data zamieszczenia: 2024-08-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: KIESTAL TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Główna 59
42-165 Wapiennik
powiat: kłobucki
509970910
biuro@kiestal.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195682
Województwo: śląskie
Miasto: Wapiennik
Wadium: 6000,00 złotych
Nr telefonu: 509970910
Termin składania ofert: 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12/08/2024
Dotyczące zakupu, dostawy, montażu suwnicy pomostowej, natorowej jednodźwigarowej wraz z konfiguracją, uruchomieniem a także szkoleniem personelu.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.01-A08F/24 - Opracowanie i wdrożenie na rynek innowacyjnej autorskiej technologii wytwarzania stalowych kształtowników i rur, formatek oraz profili i rur giętych z wysoko wytrzymałych stali

Część 1
Suwnica pomostowa, natorowa jednodźwigarowa.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Niniejszym zwracamy się z prośbą o złożenie oferty handlowej na zakup, dostawę, montaż suwnicy pomostowej, natorowej jednodźwigarowej wraz z konfiguracją, uruchomieniem a także szkoleniem personelu.
Z uwagi na brak możliwości technicznej wprowadzenia rysunków technicznych do niniejszego
pola opisu przedmiotu zamówienia, szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia znajdują się w
załączniku do niniejszego ogłoszenia (załącznik - zapytanie ofertowe).
Przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych/ nie gorszych niż:
1. Suwnica pomostowa, natorowa jednodźwigarowa w ilości 1 szt:
- Typ NDS
- Wciągarka linowa
- Udźwig Q = 3,2t
- Rozpiętość suwnicy S = 23,4 m
- Wysokość podnoszenia min. Hp = 7 m
- Grupa natężenia pracy wg PN/FEM/ISO4301 - min. M5/2m
- Grupa natężenia pracy suwnicy- min. A4 wg ISO4301
- Prędkość jazdy suwnicy - falownik min. Vjs = 6-40 m/min
- Prędkość podnoszenia - falownik: min. Vp = 0,6 - 4 m/min
- Prędkość jazdy wciągnika - falownik Vjw = 3 - 20 m/min
- Nacisk maks. koła (statyczny) Pn ? 30,9 kN
- Wymiary szyny szerokość x wysokość b x h = 60 x 40 mm
- Napięcie zasilania U = 400 V / 50 Hz
- Napięcie sterowania: Un = 24V /48V/ 50Hz
- Moc zainstalowana maks. N = 5 kW
- Warunki pracy suwnicy - wewnątrz hali
- Zakres temperatur pracy suwnicy: -10?C do +40?C
- Odchyłki torowiska - wg ISO 12488 class 2
Suwnica sterowana za pomocą radia kasetowego - zamiennie z kasety sterowniczej z poziomu roboczego.
Suwnica musi być wyposażona w:
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem
- Dwustopniowy wyłącznik krańcowy jazdy suwnicy z przełączeniem na małą prędkość
- Dwustopniowy wyłącznik krańcowy jazdy wciągnika z przełączeniem na małą prędkość
- Sygnał dźwiękowy
- Falownik jazdy suwnicy
- Falownik jazdy wciągarki
- Falownik podnoszenia
- Urządzenie antykolizyjne między suwnicami - 0,5 kpl
2. DOSTAWA i montaż zasilania suwnic za pomocą szynoprzewodów RG 4x140A - zasilanie szynoprzewodu elementem zasilającym środkowym o długości 2x60mb.
3. Montaż suwnicy na przygotowanym przez zamawiającego podtorzu.
4. Badania, próby ruchowe, przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla potrzeb UDT i udział w odbiorze UDT.
Uwagi:
1. Wymiar zalecany 150 mm. wymiar minimalny 120 mm od góry dotyczy wszystkich elem. stałych, np. wiązarów, lamp, instalacji, wentylacji, kabli elektr., itp. minimalna odległość musi uwzględniać wszystkie możliwe ugięcia i odkształcenia konstrukcji, spowodowane np. masą własną, śniegiem, procesami technologicznymi, itp.
2. Wymiary minimalne 200 mm z boków dotyczą wszystkich elem. stałych, np. słupów, podestów, barierek, instalacji, wentylacji, kabli elektr., itp.
3. Szynoprzewód zasilający można przenieść na drugą stronę, wówczas wielkości dojazdów haka dh i gh ulegną zamianie.
4. Wymiary dojazdów haka obowiązują pod warunkiem zachowania wymiaru x = maks. 180 mm.
UWAGA:
Koła suwnicy mają być przystosowane do szyny o szerokości 60 mm.
Okres gwarancji
Jest to jedno z kryteriów oceny oferty. Szczegółowy opis kryterium oceny znajduje się w załącznikach.

CPV: 42414210-6, 72265000-0, 79632000-3

Dokument nr: 2024-66761-195682, 12/08/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
kłobucki
Gmina
Krzepice
Miejscowość
Krzepice
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-11-19
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia od podpisania umowy (umowa najpóźniej zostanie podpisana 24.09.2024 r.), jednakże nie później niż 8 tygodni tj. do 19.11.2024r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania tego typu zamówień.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie podpisywania i w podpisanej umowie oraz zmian w ustalonych warunkach zamówienia, w tym w szczególności zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, z następujących powodów:
- zmiany Wytycznych i interpretacji Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności oraz Funduszu Sprawiedliwej Transformacji na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą.
- zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkującego koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
- zmiany związanej z koniecznością likwidacji oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych stwierdzonych w treści umowy.
- zmiany terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę w momencie zawarcia umowy okoliczność wystąpienia siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe - powodzie, lawiny, pożary sezonowe itp., zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy), awarie, niespodziewane wypadki, przedłużające się prace budowlane miejsca, gdzie maja zostać zainstalowane moduły itp., za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta złożona: po terminie lub niekompletna lub nie zawierająca wymaganego oświadczenia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024 Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznika nr 6 do zapytania ofertowego) lub nieprzygotowana na formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 12/08/2024), bądź nie posiadająca zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach z Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie o niezaleganiu w opłaceniu składek - ZUS bądź nie posiadająca polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. - 4 000 000,00 PLN lub dokumentu równoważnego stanowiących obligatoryjny załącznik do formularza ofertowego, lub nie zawierająca wymaganego potwierdzenia wpłacenia wadium/ gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej nie będzie podlegała rozpatrzeniu.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024, Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024), o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego,
3. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024),
4. Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024) specyfikacji technicznej/dokumentacji technicznej w celu umożliwienia weryfikacji spełnienia wymaganych minimalnych parametrów technicznych.
5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - suma gwarancyjna min. - 4 000 000,00 PLN lub dokumentu równoważnego.
6. Zamawiający wymaga załączenia do oferty zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wystawionego przez Urząd Skarbowy, lecz nie starszego niż 3 miesiące.
7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty zaświadczenie o niezaleganiu w opłaceniu składek ZUS lecz nie starszego niż 3 miesiące.
8. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
9. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy element to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy), który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe elementy można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji.
10. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych elementów stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 12/08/2024,
11. Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (dostawa, montaż, konfiguracja, uruchomienie a także szkoleniem personelu). Ceny mogą być podane w PLN lub EUR. Zamawiający w przypadku ofert w walucie EUR do przeliczeń zastosuje średni kurs NBP z dnia rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca składający swoją ofertę musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi posiadanie doświadczenia są referencje od co najmniej czterech kontrahentów w tym co najmniej trzech z terenu kontynentu europejskiego bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego podobny zakres usług były wykonywane. Dokumenty te są obligatoryjne w celu uznania oferty za kompletną. W przypadku otrzymania niekompletnej oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o uzupełnienie oferty o niezbędne dokumenty wskazując jednocześnie termin na dokonanie uzupełnień, jednakże w przypadku nie uzupełnienia oferty do wskazanego terminu, oferta ta zostanie uznana za niekompletną i nie będzie brana pod uwagę w procesie oceny.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Strony obowiązują następujące warunki płatności:
a)30% wartości zamówienia brutto (zaliczka) - płatna na podstawie faktury pro forma w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Zleceniobiorca zobowiązany jest do wystawienia faktury zaliczkowej na otrzymaną przedpłatę;
b)30% wartości zamówienia brutto (zaliczka) w połowie trwania umowy, po częściowym odbiorze przez Zamawiającego. Zaawansowanie prac min. 60%. Płatne na podstawie faktury pro forma w terminie 7 dni od daty potwierdzonej obustronnie podpisanym protokołem dostawy przedmiotu umowy do Zamawiającego (ul. Inwestycyjna, Krzepice, działka nr: 3895/1). Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury zaliczkowej na otrzymaną przedpłatę;
c)30% wartości zamówienia brutto (zaliczka) po pozytywnych testach FAT w zakładzie dostawcy. Płatne na podstawie faktury pro forma w terminie 7 dni od daty potwierdzonej obustronnie podpisanym protokołem dostawy przedmiotu umowy do Zamawiającego (ul. Inwestycyjna, Krzepice, działka nr 3895/1). Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury zaliczkowej na otrzymaną przedpłatę;
d)10% wartości zamówienia brutto (płatność końcowa) - płatne w terminie 14 dni od daty końcowego odbioru technicznego przedmiotu umowy potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem odbiorczym (FAC - Final Acceptance Certificate), a w każdym razie nie później niż 4 (cztery) miesiące od daty dostawy.
Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wpłacenie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 6000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych) na rachunek bankowy Zamawiającego nr: PLN 05114018890000254992001001, lub 1388,09 euro (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt osiem 09/100 euro ) na rachunek bankowy Zamawiającego nr EUR 75114018890000254992001002 prowadzony w mBank z dopiskiem: ,,wadium 12/08/2024" lub w formie gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej, dołączając do oferty stosowny dokument. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą,
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot, zwraca Wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ważność oferty minimum w dniach: 30

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-08
Data ostatniej zmiany
2024-08-08 15:56:42

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1 - Cena netto w PLN.
Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2 - Termin realizacji zamówienia w tygodniach.
Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 3 - Okres obowiązywania gwarancji w miesiącach.
Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 4 - Czas reakcji serwisowej w godzinach.
Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe).

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Przemysław Kiepura
tel.: 509970910
e-mail: biuro@kiestal.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.