mazowieckie (Otwock)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Elementy systemu oświetlenia scenicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SHADOK AV Piechuła Sp. K Wolności 404 41-806 Zabrze powiat: Zabrze 501227888 zamowienia@shadok.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195688 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 501227888 |
Termin składania ofert: | 2024-09-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2024 Dotyczące zakupu, dostawy elementów systemu oświetlenia scenicznego wraz z uruchomieniem, a także szkoleniem. Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01HF/23 - Wzrost konkurencyjności poprzez zakup nowoczesnych systemów oświetlenia scenicznego, nagłośnieniowego oraz multimediów do realizacji dużych wydarzeń Część 1 Elementy systemu oświetlenia scenicznego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa elementów systemu oświetlenia scenicznego wraz z uruchomieniem, a także szkoleniem zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie 1.Elementy systemu oświetlenia scenicznego. Przedmiot zamówienia-Specyfikacja techniczna Generator mgły scenicznej ilość -4 Wytwornica mgły scenicznej o parametrach nie gorszych niż/równoważnych: - Wielkość wytwarzanych cząsteczek nie większa niż 0,7 um - Pobór mocy nie większy niż 800W - Obsługiwane napięcie 100-250V 50/60Hz - Waga 18kg - Wbudowany zbiornik na płyn - Pojemność zbiornika płynu nie mniejsza niż 2,5L - Sterowanie za pomocą protokołu DMX - Złącza DMX 5pin - Zużycie CO2 nie większe niż 0,4kg / h przy ciśnieniu 40psi - Wentylator sterowany przez DM Generator dymu scenicznego ilość - 4 Wytwornica dymu scenicznego o parametrach nie gorszych niż/równoważnych: - Wielkość wytwarzanych cząsteczek nie większa niż 0,7 um - Maksymalna ilość generowanego dymu nie mniejsza niż 200m3/min - Pobór mocy nie większy niż 1500W - Obsługiwane napięcie 115-230V 50/60Hz - Waga 27kg - Wbudowany zbiornik na płyn - Pojemność zbiornika płynu nie mniejsza niż 2,5L - Zużycie CO2 nie większe niż 2,3kg / h przy ciśnieniu 40psi - Wentylator sterowany przez DMX Oferent w czasie obowiązywania gwarancji, w sytuacji wystąpienia usterki, awarii lub innego zdarzenia uniemożliwiającego prawidłową pracę urządzenia zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych od oferowanego urządzenia na czas przywrócenia oferowanego urządzenia do pełnej sprawności. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i uruchomienie, a także szkolenie u Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje elementy niezbędne do rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu. Okres gwarancji Jest to jedno z kryteriów oceny oferty. Szczegółowy opis kryterium oceny znajduje się w załącznikach. CPV: 31527260-6, 80500000-9 Dokument nr: 2024-1583-195688, 2/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-09 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2024-11-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia od podpisania umowy (umowa zostanie podpisana najpóźniej 23.09.2024r.), jednakże nie później niż do dnia 30.11.2024r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielania tego typu zamówień. Warunki zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie podpisywania i w podpisanej umowie oraz zmian w ustalonych warunkach zamówienia, w tym w szczególności zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, z następujących powodów: - zmiany Wytycznych i interpretacji Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności oraz Funduszu Sprawiedliwej Transformacji na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. - zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkującego koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego. - zmiany związanej z koniecznością likwidacji oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych stwierdzonych w treści umowy. - zmiany terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę w momencie zawarcia umowy okoliczność wystąpienia siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe - powodzie, lawiny, pożary sezonowe itp., zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy), awarie, niespodziewane wypadki, przedłużające się prace budowlane miejsca, gdzie maja zostać zainstalowane maszyny itp., za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis ? Oferta złożona: po terminie lub niekompletna lub nie zawierająca wymaganego oświadczenia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej, Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej) lub nieprzygotowana na formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej) nie będzie podlegała rozpatrzeniu, ? Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej, Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej), o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego, ? Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/2024 w wersji polskiej lub angielskiej), ? W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, ? Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (dostawa, uruchomienie, szkolenie). Ceny mogą być podane w PLN, USD lub EUR. Zamawiający w przypadku ofert w walucie USD, EUR do przeliczeń zastosuje średni kurs NBP z dnia rozstrzygnięcia zapytania. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis ? Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo. Typ Wiedza i doświadczenie Opis ? Wykonawca składający swoją ofertę musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym posiadanie doświadczenia jest lista referencyjna z wykazem co najmniej trzech kontrahentów bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego podobny zakres usług był wykonywany. Dokumenty te są obligatoryjne w celu uznania oferty za kompletną. W przypadku otrzymania niekompletnej oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o uzupełnienie oferty o niezbędne dokumenty wskazując jednocześnie termin na dokonanie uzupełnień, jednakże w przypadku nie uzupełnienia oferty do wskazanego terminu, oferta ta zostanie uznana za niekompletną i nie będzie brana pod uwagę w procesie oceny; Typ Dodatkowe warunki udziału Opis ? Ważność oferty minimum do dnia 23.09.2024r. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-08 Data ostatniej zmiany 2024-08-08 16:36:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium 1 - Cena usługi netto w PLN. Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe). Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium 2 - Okres obowiązywania gwarancji w miesiącach. Szczegółowy opis kryterium został zawarty w treści załącznika do niniejszego ogłoszenia (zapytanie ofertowe). Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Piechuła tel.: 501227888 e-mail: zamowienia@shadok.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024