Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
5592z ostatnich 7 dni
22836z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Janowski
ul. Jana Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski
powiat: janowski
Telefon: 158725477
przetargi@powiatjanowski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Lubelski
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 158725477
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,e Geodezja II - uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego" - etap I w zakresie obiektu Modliborzyce Obszar Wiejski
1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest usługa, mająca na celu realizację zadania obejmującego monitoring przebiegu oraz kontrolę techniczną prac wykonywanych w ramach zamówień dotyczących utworzenia oraz modernizacji cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT - obejmujących wybrane obszary jednostki ewidencyjnej 060506_5 Modliborzyce Obszar Wiejski - zgodnie z OPZ na wykonanie poszczególnych prac - dla potrzeb realizacji projektu "e Geodezja II - uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego". 2. Mając na względzie zapisy zawarte w poszczególnych OPZ na utworzenie oraz modernizację cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT, Inspektor Nadzoru i Kontroli zobowiązany jest, przy współpracy z Zamawiającym, do przyjęcia parametrów kontrolnych uwzględniających zapisy OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,e Geodezja II - uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego" - etap I w zakresie obiektu Modliborzyce Obszar Wiejski
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest usługa, mająca na celu realizację zadania obejmującego monitoring przebiegu oraz kontrolę techniczną prac wykonywanych w ramach zamówień dotyczących utworzenia oraz modernizacji cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT - obejmujących wybrane obszary jednostki ewidencyjnej 060506_5 Modliborzyce Obszar Wiejski - zgodnie z OPZ na wykonanie poszczególnych prac - dla potrzeb realizacji projektu "e Geodezja II - uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego". 2. Mając na względzie zapisy zawarte w poszczególnych OPZ na utworzenie oraz modernizację cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT, Inspektor Nadzoru i Kontroli zobowiązany jest, przy współpracy z Zamawiającym, do przyjęcia parametrów kontrolnych uwzględniających zapisy OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: L-II.272.6.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71630000 Usługi kontroli i nadzoru technicznego, 72316000 Usługi analizy danych

CPV: 71248000, 71630000, 72316000

Dokument nr: 480492-2024, L-II.272.6.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 12/09/2024 10:00:00 (UTC+3)
Miejsce: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie dedykowanej strony na Platformie e-Zamówienia.

Specyfikacja:
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 139 ust. 1 Pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający nie stosuje procedury określonej w art. 139 ust. 2 Pzp. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 5. Zgodnie z art. 257 Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. 6. Z uwagi na ograniczenie znaków, nazwa skrócona zamówienia na platformie e-Zamówienia brzmi: Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu e-Geodezja II (cz. gm. Modliborzyce). 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .docx, zip. 11. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis Formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego Formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". 12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: 1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: - parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, - zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, - zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo a) Tablet/Telefon: - parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, - przeglądarka Chrome 61 lub nowa 2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; 3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. 14. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. 15. Pozostałe informacje zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia, która wraz z załącznikami oraz ogłoszeniem, dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia [URL]: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d08579b-09e0-4a7f-87e2-637199d50a3f
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d08579b-09e0-4a7f-87e2-637199d50a3f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 12/09/2024 09:00:00 (UTC+3)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Puławski (PL815)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 570 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Powiat Janowski
Numer rejestracyjny: NIP: 862-15-25-217
Numer rejestracyjny: REGON: 830409206
Departament: Wydział Logistyki i Gospodarki Mieniem
Adres pocztowy: ul. Jana Zamoyskiego 59
Miejscowość: Janów Lubelski
Kod pocztowy: 23-300
Podpodział krajowy (NUTS): Puławski (PL815)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Wydział Logistyki i Gospodarki Mieniem
E-mail: przetargi@powiatjanowski.pl
Telefon: 158725477
Adres strony internetowej: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/?id=6
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.