śląskie (Gliwice)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług geodezyjnych polegających na opracowaniu geodezyjnego podziału nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Psary ul. Malinowicka 4 42-512 Psary powiat: będziński Tel. 32 294 49 53 urzad@psary.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Psary |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 32 294 49 53 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych na zadanie pod nazwą: ,,Wykonanie usług geodezyjnych polegających na opracowaniu geodezyjnego podziału nieruchomości położonych w Gminie Psary o nr ewidencyjnym: 519/1 obręb Gródków, 2240/2 obręb Strzyżowice, 414/3 obręb Strzyżowice, 275 obręb Góra Siewierska, 84/2 obręb Dąbie, 933/1obręb Preczów,1193 obręb Malinowice, 246/1 Goląsza Dolna" I. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości (dla zamawiającego w liczbie 2 egzemplarzy oraz jeden egzemplarz dla właściciela nieruchomości, którego będzie dotyczyć podział) b) opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego). c) dokonanie stabilizacji na gruncie pkt. granicznych podziałowych (tylko dla działek nr 1193 obręb Malinowice oraz nr 246/1 obręb Golasza) 2. Do zaproszenia dołączono załącznik nr.1A przedstawiający linię podziału działek. 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zlecenia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w projekcie wstępnego podziału do momentu akceptacji projektu przez właściciela nieruchomości. 5.Wynagrodzenie dotyczyć będzie faktycznie wykonanych zleceń zakończonych decyzją administracyjną 6. W przypadku braku zgody właściciela działki nr 1193 na podział - wykonawca otrzyma 50% kwoty wynagrodzenia brutto na podział tej działki. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia. Dokument nr: RGNI.6870.1.2024 Otwarcie ofert: 2.Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: VII. Miejsce i termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją ,,oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert" : -osobiście w siedzibie: Urzędu Gminy w Psarach, Ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary w Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy Psary - parter budynku, - przesłać na adres: Urząd Gminy w Psarach, Ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 19.08.2024 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji: Od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2025 r. Wymagania: III. Warunki płatności: 1.Wypłata wynagrodzenia nastąpi fakturami częściowymi, w wysokościach określonych w formularzu oferty, gdzie wskazano cenę podziału osobno dla każdej z nieruchomości. 2. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie Wykonawcy przelew na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od przedłożenia przez Wykonawcę faktury, wystawionej po otrzymaniu decyzji ostatecznej IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy do wykluczenia 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. 2021, poz. 1990 z późn. zm.) Uwaga: Zgodnie z art. 45g ust. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii mogą również wykonywać osoby, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 334) 2. ,,O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służący ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023 poz. 1492 z późn.zm.)." V. Informacja o dokumentach składających się na ofertę 1.Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: 1)Formularz oferty według zał. nr 1, 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie (np. jako konsorcjum), 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według zał. 2, 4)Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania według zał. 3, 5)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 4. 2.Jeżeli Wykonawca, który złożył najwyżej ocenioną ofertę, nie załączył do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 3 - 5, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. Udział podmiotów trzecich: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, wg załącznika 2 i 3 do zapytania. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Możliwość prowadzenia negocjacji: 1.Zamawiający przewiduje możliwość (nie obowiązek) prowadzenia negocjacji. 2.Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego i dotyczą wyłącznie ceny. 3.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z możliwości prowadzenia negocjacji, Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert, złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. 4.W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji cen Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Zamawiający zaprosi jednocześnie wszystkich Wykonawców do negocjacji cen ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Podjęcie negocjacji przez Wykonawcę nie jest obowiązkowe. 6.Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskazuje miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji. 7.Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami. 8.Prowadzone negocjacje mają charakter poufny. 9.Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem. 10.Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych. 11.Zamawiający wyznacza termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert. 12.Złożenie oferty dodatkowej nie jest obowiązkowe. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nową propozycję w zakresie ceny. 13.Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejszą propozycję w ramach ceny. 14.Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w kryterium ceny niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, podlega odrzuceniu, a wiążąca pozostaje oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. VI. Opis sposobu obliczenia ceny 1.Ceną ofertową jest cena brutto i powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy obliczyć sumując wszystkie wartości pozycji podane w formularzu ofert w załączniku nr 1. Podana cena nie stanowi ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy, a służy do porównania cen złożonych ofert. Cena, jaką zapłaci Zamawiający wybranemu Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie wykonanych usług w ramach realizowanego zamówienia oraz podanych cen jednostkowych. 2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone. 3. W przypadku mniejszej ilości usług niż szacowane Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie poprawiał w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3.Oferty są jawne od chwili ich otwarcia przez Zamawiającego. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności. 4.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę po terminie. VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną: weronikazarychta@psary.pl 2.Ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty składa się w postaci elektronicznej w formie zeskanowanych dokumentów podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (nie jest wymagany podpis elektroniczny) albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, wysłanych na adres e-mail: weronikazarychta@psary.pl 3.Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną na maila: weronikazarychta@psary.pl do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 1 dzień przez upływem terminu składania ofert - pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego https:// http://bip.psary.pl/13745 IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy 1.Projektowane postanowienia umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty - załącznik nr 1. 2.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się? od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać? ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić? postępowanie. X.Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą do 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI.Kryterium wyboru ofert Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium Cena - 100 %. Kontakt: 4.Ze strony Zamawiającego pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami jest Weronika Zarychta, tel.: 32 294 49 53 |
© eurobudowa.pl 2004-2024