Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
930z dziś
6684z ostatnich 7 dni
22768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Instalacja zbiornikowa gazu płynnego oraz wewnętrzna instalacja gazowa wraz z przyłączem...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Instalacja zbiornikowa gazu płynnego oraz wewnętrzna instalacja gazowa wraz z przyłączem do budynków siedliska mieszkalnego-

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
ul. Dominikańska 5-9
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
59/842 40 81/82, Faks: 59/842 65 18, tel. 59/832-48-97
sekretariat@muzeum.slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: 1.400,00 zł
Nr telefonu: 59/842 40 81/82, Fak
Termin składania ofert: 2024-08-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Instalacja zbiornikowa gazu płynnego oraz wewnętrzna instalacja gazowa wraz z przyłączem do budynków siedliska mieszkalnego- Zagroda Albrechta nr 8 w Swołowie.
4. Opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - budowa instalacji
zbiornikowej gazu płynnego wraz z przyłączem do budynków oraz wewnętrzna instalacja
gazowa wraz z przyłączem do budynków w siedlisku Mieszkalnym- Zagroda Albrechta nr
8 na terenie Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie.
4.2 Zamawiający posiada przedmiar robót - załącznik nr 3 do Zapytania.
4.3 Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany - załącznik nr 4 do Zapytania.
4.4 Zamawiający posiada STWiORB - załącznik nr 5 do Zapytania.
4.5 W zakres robót wchodzi m.in.:
? wykonanie zewnętrznej inst. gazowej od projektowanego zbiornika do budynków,
z uwzględnieniem dwóch przecisków pod nawierzchniami utwardzonymi
i odtworzenie nawierzchni po wykopach do stanu pierwotnego,
? dostarczenie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej zewnętrznej instalacji
gazowej,
? wykonanie wewnętrznej inst. gazowej wraz z gazomierzem - podlicznikiem 1 szt.,
? dostarczenie i montaż kotłów gazowych w ilości 4 sztuk (3 sztuki dwufunkcyjne ,1 szt.
jednofunkcyjny z zasobnikiem c.w.u. min 120 l) wraz z kompletnym wyposażeniem np.
regulatory pokojowe, konsole przyłączeniowe itp., przystosowanych do spalania gazu
z 20% domieszką wodoru o niżej wymienionych parametrach:
? Klasa efektywności energetycznej: ,,A"
? Niska emisja zanieczyszczeń: NOx<30 mg/kWh
? Moc nominalna 6,3-26,1 kW przy parametrach 50/30 °C (dla c.o.) min/max
? Moc nominalna 5,8-24,0 KW przy parametrach 80/60 °C (dla c.o.) min/max
? Max. zużycie energii elektrycznej 0,035 kW
? posiada wymiennik toroidalny z pojedynczą wężownicą, wykonany ze stali
nierdzewnej z 5-letnią gwarancją.
? montaż wkładów kominowych,
? podłączenie kotłów do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody
użytkowej, kanalizacji sanitarnej oraz elektrycznej,
? demontaż i zaślepienie istniejącej instalacji c.o. i c.w.u. w niezbędnym zakresie,
? ścisłe przestrzeganie zaleceń zawartych w Decyzji Konserwatora Zabytków.

CPV: 45000000-7, 45333000-0

Dokument nr: MPŚ- III.262.11.2024

Składanie ofert:
11. Miejsce i termin składania ofert.
11.1 W przypadku zainteresowania Państwa realizacją przedmiotowego zamówienia, proszę
o złożenie swojej oferty cenowej i przesłanie jej na poniższy adres:
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku 76-200 Słupsk, Ul. Dominikańska 5-9
11.2 Oferty należy składać do dnia: 27.08.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, Ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, pokój Nr 7
(Sekretariat).
11.4 Dopuszcza się składanie ofert w formie elektronicznej, podpisanych podpisem
kwalifikowanym równoważnym formie pisemnej zgodnie z art. 78 kc, na adres
sekretariat@muzeum.slupsk.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 1 miesiąca od dnia podpisania
umowy.

Wymagania:
w postępowaniu o wartości zamówienia mniejszej niż 130 000 zł (art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.) nie stosuje się)
Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu o wartości zamówienia mniejszej niż
130 000 zł, prowadzonym zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora MPŚ w Słupsku nr 11/2021 z dnia
01.03.2021 r.
Godziny urzędowania:
pon.-pt. od godz. 7:30-15:30
2. Określenie trybu zamówienia:
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605 ze zmianami) - art.2 ust.1 pkt 1 ustawy PZP.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczone będzie ogłoszenie i załączniki do
ogłoszenia:
Strona: https:muzeum_mps.bip.gov.pl
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji
lokalnej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, wszelkie
potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia
umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny.
Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty
w postępowaniu. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została
zaplanowana: w dniach poniedziałek-piątek w godz. 09:00-14:00 w siedzibie
Zamawiającego: Swołowo 8, 76-200 Słupsk, po uprzednim powiadomieniu
przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w pkt 14.4 o zamiarze udziału wizji.
4.9 Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza
socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót
oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
4.10 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zamówienia
nie później niż na dwa dni przed terminem składania ofert.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
6.1 Wykonawca przystępujący do postępowania winien posiadać doświadczenie
i kwalifikacje oraz środki techniczne umożliwiające wykonanie prac objętych przedmiotem
zamówienia, zgodnie z jej postanowieniami niniejszego zaproszenia i przepisami
obowiązującego prawa. Ponadto Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia
działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, oraz dysponować osobą lub osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia eksploatacyjne w Grupie
3- urządzenia, instalacje i sieci gazowe.
6.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt 1 Zamawiający wymaga
przedstawienia przez wykonawcę kserokopii świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego
posiadanie uprawnień Grupy 3.
W postępowaniu może brać udział Wykonawca, które nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 3 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
Zgodnie z ww. przepisem z postępowania wyklucza się:
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18
maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1,
z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6,
z późn. zm.4) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu
Zamawiający może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich
metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr
Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr
Beneficjentów Rzeczywistych.
Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie ww. okoliczności.
7. Opis sposobu obliczania ceny.
7.1 W Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia Wykonawca zobowiązany
jest podać cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia.
7.2 Zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego, jeżeli strony
umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca nie może żądać podwyższenia
wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru kosztów prac. Jeżeli wykonanie zamówienia groziłoby Wykonawcy
zamówienia rażąca stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
7.3 Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia,
uwzględniając cały zakres zamówienia tj. koszty dotyczące wszelkich prac
przygotowawczych, porządkowych, kierownictwa i dozorowania oraz innych czynności
niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a także podatek VAT.
7.4 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy przygotowany w
oparciu o przedmiar robót załączony do niniejszego zaproszenia. Opracowany kosztorys
będzie pełnił dla Zamawiającego funkcję pomocniczą, uzasadniającą oferowaną przez
Wykonawcę cenę przedmiotu zamówienia.
7.5 Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
7.6 Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
8. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
8.1 Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej stanowi: cena 100%.
8.2 Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
Ocenie zostanie poddana cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny,
podana w Formularzu oferty. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg
następującego wzoru:
C=Cn/Cb x 100
gdzie:
C -- ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn - najniższa cena za realizację przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena badanej oferty
8.3 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która oferuje najniższą cenę za realizację
przedmiotu zamówienia - uzyska największą ilość punktów obliczoną wg powyższego wzoru.
8.4 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.5 Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert
jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8.6 Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Sposób przygotowania oferty.
9.1 Oferta musi zostać sporządzona z zachowaniem formy pisemnej (z zastrzeżeniem pkt 11.5)
pod rygorem nieważności i złożona na druku formularza stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację przedmiotu
zamówienia. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert
złożonych przez Wykonawcę.
9.2 Treść oferty musi być zgodna z treścią Zaproszenia.
9.3 Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny.
9.4 Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą
być parafowane przez Wykonawcę.
9.5 Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę tj. osobę (osoby) reprezentujące Wykonawcę
lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
9.6 Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę) działa na podstawie
pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusz musi zostać dołączone do oferty.
9.7 Oferta winna składać się z:
9.7.1 Formularza oferty, przygotowanego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
Nr 1 do zaproszenia;
9.7.2 Informacji o ochronie danych osobowych przygotowana zgodnie za wzorem
stanowiącym złącznik nr 6 do Zaproszenia,
9.7.3 Kserokopii świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego posiadanie uprawnień
Grupy 3.
9.7.4 Kosztorysu ofertowego realizacji zamówienia podpisanego przez Wykonawcę, tj.
osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
9.7.5 Pełnomocnictwa upoważniającego do podpisania i złożenia oferty, jeżeli ofertę składa
pełnomocnik (tj. osoba upoważniona, nie wynikająca z dokumentów rejestrowych KRS
lub CEiDG).
9.7.6 Wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
Krajowego Rejestru Sądowego datowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem
oferty.
9.7.7 Umowy spółki cywilnej, jeżeli oferenci składają ofertę w ramach spółki cywilnej.
9.7.8 Dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w terminie.
10. Sposób zaadresowania oferty
Ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej
napisem: Zapytanie ofertowe na zadanie: ,,Instalacja zbiornikowa gazu płynnego oraz
wewnętrzna instalacja gazowa wraz z przyłączem do budynków siedliska mieszkalnego-
Zagroda Albrechta nr 8 w Swołowie".
W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezgodnej z niniejszym zaproszeniem lub
niepotwierdzającej spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie
W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie brana pod uwagę.
Kosztorys ofertowy stanowi część oferty. Jego niezłożenie łącznie z ofertą skutkować będzie
odrzuceniem oferty.
11.3 Oferta złożona do Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę
przy ocenie ofert.
12. Wymagania dotyczące wadium:
12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.400,00 zł złotych (słownie: jeden
tysiąc czterysta złotych).
12.2 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: BS w Ustce nr konta: 15 9315 0004 0050 2445 2000 0010 z adnotacją
,,Wadium - ,,Instalacja zbiornikowa gazu płynnego oraz wewnętrzna instalacja gazowa
wraz z przyłączem do budynków siedliska mieszkalnego- Zagroda Albrechta nr 8
w Swołowie".
12.3 Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
12.4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium
wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że
otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
12.5 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, lub unieważnieniu postępowania.
12.6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12.7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
12.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
12.8.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
12.8.2 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.9 Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
13. Dodatkowe informacje
Złożona oferta wiąże Wykonawcę przez 30 dni, tj. do dnia 25.09.2024 r., a Wykonawcę, którego
oferta została wybrana do dnia podpisania z nim umowy przez Zamawiającego.
14. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy.
14.1 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą zostanie o tym fakcie i o terminie zawarcia umowy poinformowany
drogą elektroniczną.
14.2 Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
14.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
spełniających warunki udziału zgodnie z niniejszym zaproszeniem, bez przeprowadzania
ich ponownej oceny.
14.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym
Wykonawcą, a także zakończenia postepowania bez wyboru oferenta.
14.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego zaproszenia
i warunków postępowania w przypadku wykrycia błędów lub jeżeli potrzeba zmiany
powstanie wskutek pytań oferentów. W zakresie terminu składania ofert zaproszenie
może być zmienione w każdym czasie.
14.6 Zastrzega się?, że niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania do
udzielenia zamówienia.
15. Sposób porozumiewania się:
15.1 W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, za pomocą faksu lub e-mailem na adres:
sekretariat@muzeum.slupsk.pl.
15.2 Forma pisemna (z zastrzeżeniem pkt 11.4) zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z
załącznikami oraz pełnomocnictwa.
15.3 Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9

Kontakt:
15.4 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Linda Rowicka- specjalista ds. administracyjnych tel. 59/832-48-97
codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.