Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku - krzesła różnego typu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku - krzesła różnego typu

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
ul. Mikołaja Kopernika 26
31-501 Kraków
powiat: Kraków
zp@ignatianum.edu.pl
https://ignatianum.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445471/dostawa-mebli-stanowiacych-pierwsze-wyposazenie-budynku-dydaktycznego-uniwersytetu-ignatianum-w-krakowie-przy-ul-kopernika-15c-w-krakowie-krzesla-roznego-typu
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy Ul. Kopernika 15c w Krakowie - krzesła różnego typu
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 39 szt. fabrycznie nowych krzeseł biurowych, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy Ul. Kopernika 15c Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)". Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)" oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 390 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu A z pulpitem i 20 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu A bez pulpitu, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy Ul. Kopernika 15c Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)". Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)" oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 30 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu B, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy Ul. Kopernika 15c Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)". Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. ,,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)" oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

CPV: 39112000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00451294, BZP/2024/196

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ignatianum.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ignatianum.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF" zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF" zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do
dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania". Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce ,,Pytania/Informacje". Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce ,,Otrzymane". Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce ,,Pytania/Informacje" (podzakładka ,,Dodaj pytanie/ komentarz"). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję ,,Zapisz". Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce ,,Załączniki" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia ,,Dodaj załącznik" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca
winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie ,,Załącznik stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa"/ ,,Załącznik zawiera dane osobowe", 2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne
wygenerowanie komunikatu systemowego o treści ,,Plik został przesłany", po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika. 3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych RODO administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie z siedzibą Ul. Mikołaja Kopernika, 31- 501 Kraków, 26, NIP 6761687491, REGON 357244777 (Administrator). Kontakt z Administratorem: e-mail iod@ignatianum.edu.pl lub pod nr. telefonu 123 999 502.Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach: realizacji obowiązków prawnych Administratora, związanych z realizacją zapytania ofertowego i wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP) art. 6ust. 1 lit. c RODO - obowiązek prawny, dochodzenia
lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z realizacją zamówienia lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora, art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie może się wiązać z brakiem możliwości udziału w zamówieniu oraz realizacji innych ww. celów Administratora. Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO. Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio: okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - cały okres trwania umowy, zgodnie z art. 78 ust. 4 PZP okres przedawnienia roszczeń, okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu. Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych - na zasadach określonych w RODO i z ograniczeniami, o których mowa poniżej: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP, postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes, art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych. Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: osobom
lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 PZP, podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze oraz innym administratorom np. kancelariom notarialnym lub prawnym. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z IOD. DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB TRZECICH Państwa dane zostały pozyskane w ramach współpracy z wykonawcą zamówienia ofertowego i będą wykorzystywane w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. Szczegółowa informacja w Sekcji ogłoszenia powyżej "RODO (obowiązek informacyjny") oraz w Rozdz. SWZ pn. "OBOWIĄZKI INFORMACYJNE wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE"

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ignatianum.eb2b.com.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://ignatianum.eb2b.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.