pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa, 02-119)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy ul. Wojska Polskiego 10 59-220 Legnica powiat: Legnica +48 767564600, faks +4876 7564619 zdm@zdm.legnica.eu |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 767564600, faks |
Termin składania ofert: | 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w okresie 12 m-cy. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kompleksowej pielęgnacji drzewostanów i krzewów zlokalizowanych w pasach drogowych na terenach pod zarządem ZDM w Legnicy. CPV: 77211500-7, 77211400-6,77342000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00451764, DTP/31/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452, z późn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; f) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący; b) oświadcza, że zapoznał i zastosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. 11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-20 12:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DTP/31/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kompleksowej pielęgnacji drzewostanów i krzewów zlokalizowanych w pasach drogowych na terenach pod zarządem ZDM w Legnicy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej : a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i zgodnie z przepisami min.; 2 zadania o wartości umownej co najmniej 300 000,00 zł brutto każde, obejmujących usługi polegające na pielęgnacji i wycince drzew rosnących na terenach miejskich i/lub wiejskich oraz przy drogach publicznych w tym: o każde z 2 zadań obejmowało pielęgnację i wycinkę co najmniej 100 drzew -obmiar powykonawczy. o w tym zadania wykonywane technikami linowymi (metodą alpinistyczną) lub z podnośnika koszowego o jedno z zadań obejmowało pielęgnację drzew będących pomnikami przyrody w ilości minimum 2 szt- obmiar powykonawczy o jedno z zadań obejmowało usługi polegające na pielęgnacji drzew zasiedlonych przez gatunki objęte ścisłą ochroną gatunkową w ilości minimum 1 szt - obmiar powykonawczy. wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane prawidłowo ukończone np. referencje, itp. b) Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z następujących maszyn i sprzętu gwarantującego właściwą jakość robót: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem niezbędnym wyposażenia do realizacji usługi, który jest dopuszczony do pracy na drodze pod ruchem, jest oznakowany zgodnie załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczanie na drodze oraz posiadać wymagane zezwolenia i legalizacje; 1) rębak do gałęzi -- 1 szt. 2) frezarka do pni - 1 szt. 3) podnośnik koszowy -- 1 szt. 4) pilarka motorowa - łańcuchowa --3 szt. 5) ciągnik z przyczepą lub inny środek transportu do przewozu materiałów o dużych gabarytach - 1 szt. c) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z personelu gwarantującego właściwą jakość robót: - 1 osoba do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia z doświadczeniem w prowadzeniu tych prac - Kierownik prac, - 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, - 2 osoby posiadające stosowne uprawnienia i kursy do wykonywania pracy objętych przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców oprócz doświadczenia zawodowego . 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 2.1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy rozliczeniu ryczałtowo - ilościowym - zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, 2.2) z powodu kolizji, uzgodnień, utrudnień które nie były ujęte w dokumentacji przetargowej lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, 2.3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2.4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 2.5) z powodu siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. 3. Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. W razie wystąpienia okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 5. O wystąpieniu okoliczności zmiany; inspektora nadzoru, kierownika prac, koordynatora ze strony Zamawiającego, zmiany osób reprezentujących strony, zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron, strony powiadomią się pisemnie wraz z dokumentami niezbędnymi do udokumentowania zaistniałych okoliczności. Powyższe postanowienia nie stanowią zmiany umowy. 6. Stosownie do treści art. 436 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający - nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, 5) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy,- jeżeli zmiany określone w pkt. 1), 2), 3), 4) lub 5) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024