Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług wraz z zakupem sprzętu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług wraz z zakupem sprzętu

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stara Kamienica
ul. Kamienicka 11
58-512 Stara Kamienica
powiat: karkonoski
Telefon: (48) 75 75 143 37
sekretariat@starakamienica.pl
https://platformazakupowa.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Stara Kamienica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: (48) 75 75
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług wraz z zakupem sprzętu w ramach projektu ,,Cyfryzacja usług publicznych w Gminie Stara Kamienica"
Część 1: Zakup i wdrożenie systemu teleinformatycznego z uruchomieniem e-usług publicznych wraz z zakupem sprzętu, w tym: 1. Integracja GIS z systemami dziedzinowymi. 2. Modernizacja i dostosowanie systemów dziedzinowych pod udostępnienie danych na mapach. 3. Modernizacja i rozbudowa platformy GIS. 4. Prace wdrożeniowe. 5. Digitalizacja zasobów. 6. Zakup sprzętu: a. Serwer (1 szt.), b. UTM (1 szt.), c. UPS do serwera (1 szt.), d. Skaner (1 szt.). 7. Instalacja i konfiguracja urządzeń wraz z przeniesieniem baz danych. Część 2: Zakup sprzętu komputerowego wraz z montażem, w tym: 1. Komputer stacjonarny AiO (21 szt.). 2. Laptop typ I (3 szt.). 3. Laptop typ II (1 szt.). 4. UPS do komputera (25 szt.). 5. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (1 szt.). 6. Instalacja i konfiguracja urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zakup i wdrożenie systemu teleinformatycznego z uruchomieniem e-usług publicznych wraz z zakupem sprzętu.
Opis: Zakup i wdrożenie systemu teleinformatycznego z uruchomieniem e-usług publicznych wraz z zakupem sprzętu, w tym: 1. Integracja GIS z systemami dziedzinowymi. 2. Modernizacja i dostosowanie systemów dziedzinowych pod udostępnienie danych na mapach. 3. Modernizacja i rozbudowa platformy GIS. 4. Prace wdrożeniowe. 5. Digitalizacja zasobów. 6. Zakup sprzętu: a. Serwer (1 szt.), b. UTM (1 szt.), c. UPS do serwera (1 szt.), d. Skaner (1 szt.). 7. Instalacja i konfiguracja urządzeń wraz z przeniesieniem baz danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: RRG.ZP.271.5.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 48820000 Serwery, 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72268000 Usługi dostawy oprogramowania, 30232000 Sprzęt peryferyjny

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Zakup sprzętu komputerowego wraz z montażem.
Opis: Część 2: Zakup sprzętu komputerowego wraz z montażem, w tym: 1. Komputer stacjonarny AiO (21 szt.). 2. Laptop typ I (3 szt.). 3. Laptop typ II (1 szt.). 4. UPS do komputera (25 szt.). 5. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (1 szt.). 6. Instalacja i konfiguracja urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: RRG.ZP.271.5..2024
Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 48820000 Serwery, 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72268000 Usługi dostawy oprogramowania, 30232000 Sprzęt peryferyjny

CPV: 48000000, 48820000, 72263000, 72268000, 30232000, 30213000

Dokument nr: 482243-2024, RRG.ZP.271.5.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 13/09/2024 09:30:00 (UTC+2)
Miejsce: https://platformazakupowa.pl/

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: 7.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl.
Adres URL: https://platformazakupowa.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 13/09/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Kamienicka 11 Ul. Kamienicka 11 Ul. Kamienicka 11
Miejscowość: Stara Kamienica
Kod pocztowy: 58-512
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejsce realizacji zamówienia- Urząd Gminy Stara Kamienica.

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Kamienicka 11 Ul. Kamienicka 11 Ul. Kamienicka 11
Miejscowość: Stara Kamienica
Kod pocztowy: 58-512
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Urzędu Gminy Stara Kamienica.

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 180 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Stara Kamienica
Numer rejestracyjny: 611-011-29-50
Departament: Urząd Gminy Stara Kamienica
Adres pocztowy: ul. Kamienicka 11
Miejscowość: Stara Kamienica
Kod pocztowy: 58-512
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy Stara Kamienica
E-mail: sekretariat@starakamienica.pl
Telefon: (48) 75 75 143 37
Faks: (48) 75 75 143 37
Adres strony internetowej: https://strona.starakamienica.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
Organizacja udzielająca informacji na temat ogólnych ram regulujących kwestie podatków, mających zastosowanie w miejscu, w którym zamówienie ma być realizowane

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.