dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Wyśmierzyce)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Częstochowski Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa powiat: Częstochowa 343229126 https://czestochowa-powiat.logintrade.net/zapytania_email,173075,f71dff6b51d7f01c4af143fc705665e0.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 343229126 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi_przebudowa w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów na obiekcie Stanisławów, Zarębice gm. Przyrów, pow. częstochowski" Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie wydzielanych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z odwodnieniem oraz przepustów na obiekcie Stanisławów, Zarębice gmina Przyrów, powiat częstochowski" Prace prowadzone będą w zakresie operacji typu ,,Scalanie gruntów" realizowanej w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. CPV: 71247000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00451793, IF.272.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://czestochowa-powiat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czestochowa-powiat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dot. RODO znajduje się w Rozdziale XXXIII SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dot. RODO znajduje się w Rozdziale XXXIII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://czestochowa-powiat.logintrade.net/zapytania_email,173075,f71dff6b51d7f01c4af143fc705665e0.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 10:00 Miejsce składania ofert: Ofert należy złożyć przez platformę przetargową tj. https://czestochowapowiat. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IF.272.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie wydzielanych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z odwodnieniem oraz przepustów na obiekcie Stanisławów, Zarębice gmina Przyrów, powiat częstochowski" Prace prowadzone będą w zakresie operacji typu ,,Scalanie gruntów" realizowanej w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegała odrzuceniu i spełni wymagania określone w SWZ oraz przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert tj. cena, ilość wizyt inspektora na budowie tygodniowo - uzyska najwyższą liczbę punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt inspektora na budowie tygodniowo 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa: 1. Wykonawca musi wykazać doświadczenie, tj. udokumentować wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Określenie ,,usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia" oznacza: wykonanie co najmniej 2 usług nadzoru inwestorskiego nad przebudową lub budową dróg wraz z odwodnianiem na łącznej długości minimum 15 km oddzielnie na każdej z usług. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia czyli osobą posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z wymogiem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725) oraz posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Najkorzystniejszy wykonawca będzie wezwana do złożenia: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku Zdolność techniczna lub zawodowa najkorzystniejszy wykonawca będzie wezwana do złożenia: 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przede wszystkim długości przebudowanych lub budowanych dróg, daty wykonania i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2: 2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w Rozdziale XVII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ oraz zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści umowy, w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w przypadku: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy np. choroba, niezdolność do pracy; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zmiany wynagrodzenia - wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 umowy może zostać zmienione w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 3) Zamawiający informuje, iż wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony. 4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, b) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegała odrzuceniu i spełni wymagania określone w SWZ oraz przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert tj. cena, ilość wizyt inspektora na budowie tygodniowo - uzyska najwyższą liczbę punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt inspektora na budowie tygodniowo 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024