dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa Gminnych Stref Aktywności |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Supraśl J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl powiat: białostocki um@suprasl.pl https://suprasl.logintrade.net/zapytania_email,173076,e925b13e5b24f8b6a366a1685f1c1658.html |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Supraśl |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(2) Budowa Gminnych Stref Aktywności w Supraślu i Grabówce. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Budowę małej architektury w miejscu publicznym - tereny rekreacyjne w Supraślu przy Ul. Lewitówka - etap I 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnej Strefy Aktywności w Supraślu ETAP I - w sąsiedztwie terenów osiedla domów jednorodzinnych. Inwestycja przewidziana do realizacji na terenie działek nr ewid.: 339/17, 339/18, 339/20 położonych przy Ul. Lewitówka w Supraślu, gm. Supraśl. 2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) Roboty rozbiórkowe istniejących elementów (ogrodzenie, oświetlenie, boisko) z uporządkowaniem terenu po dokonanych rozbiórkach. b) Boisko wielofunkcyjne utwardzone nawierzchnią polipropylenową, na którym znajdą się dwie plansze do koszykówki, plansza do piłki ręcznej, siatkówki i tenisa ziemnego. 3) Specyfikacja boiska wielofunkcyjnego: Powierzchnia boiska w nawierzchni poliuretanowej - 44.00 m x 28.00 m = 1232.00 m2 Wymiary boisk do dyscyplin sportowych: Boisko do gry w piłkę koszykową - 2 szt. - 28.00 m x 15.00 m Boisko do piłki ręcznej - 40.00 m x 20.00 m Boisko do piłki siatkowej - 18.00 m x 9.00 m Boisko do tenisa ziemnego - 23.77 m x 10.97 m Powierzchnia całkowita boiska- 1500 m2 Ogrodzenie boiska - ogrodzenie systemowe, panelowe, 3 wejścia na boisko: dwie furtki plus brama. Wyposażenie boiska - 4 kosze do koszykówki z pełnowymiarową tablicą, 1 komplet słupków i siatki do siatkówki, 1 komplet słupków i siatki do gry w tenisa ziemnego, dwie bramki z siatkami do gry w piłkę ręczną, 1 komplet tulei do montażu bramek, dwa piłko chwyty z siatką. Wszystkie urządzenia mocowane w tulejach. Tymczasowe utwardzenie terenu (wskazane graficznie na RYSUNKU w skali 1:500) wykonane z pospółki drogowej o powierzchni 4,50m x 26,00m = 117,00 m2. Utwardzenie będzie łączyć komunikacyjnie Ul. Lewitówka z terenem boiska wielofunkcyjnego (jako oddzielny element przedmiaru zamówienia). UWAGA!! W przedmiarze zostały zaznaczone kolorem żółtym pozycje objęte przedmiotem zamówienia i dodatkowo należy uwzględnić tymczasowe utwardzenie terenu (wskazane graficznie na RYSUNKU w skali 1:500) wykonane z pospółki drogowej o powierzchni 4,50m x 26,00m = 117,00 m2. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń do przekazania obiektu do użytkowania wraz z regulaminem użytkowania boiska wielofunkcyjnego. Wykonawca ma za zadanie wykonanie obiektu oraz przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uczestniczenie w zgłoszeniu zakończenia budowy. Dokumentacja projektowa techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ przedstawia szerszy zakres prac niż przedmiot zamówienia. Część 2 - Budowę Gminnej Strefy Aktywności w Grabówce ETAP I 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnej Strefy Aktywności w Grabówce ETAP I - w granicach oznaczonych literami ABCDEIJKHA na rysunku ,,1_architektura_etap I" załączonej dokumentacji projektowo - technicznej zawierającej znacznie szerszy zakres. Obszar inwestycji obejmuje części działek o nr-ach ewid.: 69/63 oraz 105/1 zlokalizowanych w sąsiedztwie Ul. Cytrynowej i Ul. Szosy Supraskiej, obręb geod. Grabówka, gm. Supraśl. W ramach Strefy planuje się budowę obiektów małej architektury: placu zabaw dla dzieci w wieku do 5 lat z pozostałymi urządzeniami takimi jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery i tablicę. Teren pod placem zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną piaszczystą. Furtka wejściowa główna z bramą wjazdową na teren Strefy zostanie połączona nawierzchnią z kostki betonowej z furtką wewnętrzną Przedszkola Samorządowego przyległego do Strefy od północy. W ramach inwestycji przewiduje się dostawę i montaż wszystkich w/w elementów. Ponadto przewiduje się usunięcie kolidujących z inwestycją drzew oznaczonych symbolami: ,,42", ,,43", ,,44", ,,45", ,,49", ,,50", ,,51", ,,65", ,,66". Zgodnie z załączonym wykazem drzew do usunięcia i rysunkiem ,,Gospodarki istniejącego drzewostanu - ETAP I" w obszarze użytków rolnych ,,Ps" pastwiska trwałe będą to następujące drzewa: 8 szt. brzozy brodawkowatej i 1 szt. topola osika. Drzewa będą mogły być usunięte na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Powiatu Białostockiego, o którą Wykonawca jest zobowiązany wystąpić w imieniu Zamawiającego w ramach realizowanej inwestycji. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania nasadzeń zastępczych wynikających z pozyskanej w/w decyzji. W/w wniosek powinien wskazywać obszar do nasadzeń zastępczych w granicach inwestycji ETAP-u I oznaczonych literami ABCDEIJKHA. Natomiast w obszarze gruntów leśnych ,,Ls" lasy - na podstawie ostatecznej decyzji Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku Nr 28/ZS/21 z dnia 20.04.2021 r. zostanie dokonany wyrąb drzewostanu wskazany kolorem żółtym na załączonym rysunku ,,Gospodarki istniejącego drzewostanu - ETAP I". W ramach tego ETAP-u przewiduje się wyrąb drzewostanu w obszarze o powierzchni 522 m2. W związku z powyższym w przypadku obszaru ,,Ls" Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych - co będzie równoznaczne z faktycznym wyłączeniem przez Gminę Supraśl gruntów leśnych z produkcji. Poucza się Wykonawcę, że pozyskane drewno z obszaru użytków rolnych ,,Ps" pastwiska trwałe, w ramach ETAP-u I, należy zeskładować we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Natomiast z obszaru gruntów leśnych ,,Ls" lasy, w ramach ETAP-u I, drewno podlega ocechowaniu zgodnie z art. 14 a ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach i podlega zeskładowaniu we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Ponadto przed wszelkimi robotami ziemnymi Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania zawiadomienia Starosty Powiatu Białostockiego o terminie zdjęcia wierzchniej warstwy gleby zgodnie z wymogami załączonej decyzji: Starosty Powiatu Białostockiego znak: GKNIII.6124.7.155.2019 z dnia 05.08.2019 r. Zdjętą warstwę Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać na terenie objętym inwestycją - bez powodowania spływu wód opadowych na tereny sąsiadujących działek. Docelowo teren Strefy zostanie uporządkowany, zostaną wykonane niezbędne nasadzenia w ilości wskazanej w stosownej decyzji administracyjnej, a obszar biologicznie czynny zostanie zazieleniony poprzez obsianie trawą. W ramach przedmiotu zamówienia szczegółowo przewiduje się dostawę i montaż: Placu zabaw dla dzieci w wieku do 5 lat: o zjeżdżalnia oznaczona symbolem ,,2" o głuchy telefon oznaczony symbolem ,,3" o huśtawka wagowa oznaczona symbolem ,,4" o piaskownica oznaczona symbolem ,,5" o bujak samochodzik oznaczony symbolem ,,7" o bujak żubr oznaczony symbolem ,,8" o huśtawka podwójna oznaczona symbolem ,,10" Pozostałych urządzeń: o ławki wolnostojące z oparciem - szt. 6 oznaczone symbolem ,,17" o kosze na śmieci - szt. 3 oznaczone symbolem ,,18" o stojak na rowery - szt. 1 oznaczony symbolem ,,21" o tablica z regulaminem placu zabaw - szt. 1 oznaczona symbolem ,,22" Ogrodzenia terenu inwestycji: o rozbiórka istniejącego ogrodzenia drewnianego od terenu Przedszkola Samorządowego (w lokalizacji projektowanych schodów terenowych) - o długości 2,00 m o ogrodzenie drewniane z furtką drewnianą (oznaczoną symbolem ,,B") od terenu Przedszkola Samorządowego (w lokalizacji projektowanych schodów terenowych) - o długości 6,10 m w charakterze istniejącego ogrodzenia drewnianego o ogrodzenie ze stali ocynkowanej od strony Ul. Cytrynowej malowane proszkowo, w kolorze grafitowy, o wysokości 1,25 m - o długości 35,25 m o ogrodzenie systemowe z paneli 2D 6/5/6 mm od strony sąsiedniej działki o nr-rze ewid. 69/64 - o długości 45,00 m o montaż w ogrodzeniu metalowym 1 szt. bramy wjazdowej oznaczonej symbolem ,,C" i 1 szt. furtki wejściowej na teren Strefy Aktywności oznaczonej symbolem ,,B" o ogrodzenie tymczasowe z paneli 2D 6/5/6 mm na odcinku dzielącym przedmiotową działkę inwestycji o nr-rze ewid. 69/63 na dwie części - o długości 53,00 m Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Przedszkola Samorządowego oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Dyrektora Przedszkola, celem uzgodnienia zasad korzystania z terenu inwestycji w tym obszarze. Zakres objęty zamówieniem przedstawia załączona dokumentacja projektowo - techniczna wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Zamawiający w celu uniknięcia nieporozumień zamieszcza dokumentację projektową w szerszym zakresie. W zakres oferowanej ceny wchodzą wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić mieszkańcom i służbom ratunkowym dojazd do sąsiednich działek. CPV: 45212200-8, 45112720-8, 45100000-8,45233124-4,37535200-9 Dokument nr: 2024/BZP 00451812, ZP.271.1.16.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: ; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy. a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: - Internet Explorer 10 i nowsze, Edge - Google Chrome - Mozilla Firefox - Opera 5. Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 6. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Supraśla z siedzibą 16-030 Supraśl, Ul. Piłsudskiego 58, w imieniu którego działania realizuje Urząd Miejski w Supraślu z siedzibą 16-030 Supraśl, Ul. Piłsudskiego 58; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@suprasl.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://suprasl.logintrade.net/zapytania_email,173076,e925b13e5b24f8b6a366a1685f1c1658.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-26 11:00 Miejsce składania ofert: https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024