podlaskie (Białystok)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie urządzeń i sieci związanych z tablicami DIP |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53 31-586 Kraków powiat: Kraków Telefon: +48 126167000 sekretariat@zdmk.krakow.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/966198 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 68.000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: +48 1261670 |
Termin składania ofert: | 2024-09-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie urządzeń i sieci związanych z tablicami DIP na terenie miasta Krakowa Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu urządzeń i sieci związanych z tablicami Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Krakowa. b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: Projektowanych postanowień umowy (PPU), tj. załącznik nr 2 do SWZ, opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikiem, tj. załącznik nr 5 do SWZ. c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. d) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostaną odrzucone. e) Termin wykonania: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. f) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności w realizacji zamówienia:o Pracownicy niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja usług,o Pracownicy fizyczni - bezpośrednie wykonywanie usług. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. g) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego h) Wyłoniony wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dn. 11.01.2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U z 2023r. poz. 875). Szczegóły w tym zakresie wymagań zawiera SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Utrzymanie urządzeń i sieci związanych z tablicami DIP na terenie miasta Krakowa. Opis: 1.Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu urządzeń i sieci związanych z tablicami Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Krakowa. b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: Projektowanych postanowień umowy (PPU), tj. załącznik nr 2 do SWZ, opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikiem, tj. załącznik nr 5 do SWZ. c)Termin realizacji: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. Wewnętrzny identyfikator: 1/VIII/2024 Główna klasyfikacja (cpv): 50324100 Usługi w zakresie konserwacji systemu CPV: 50324100 Dokument nr: 481696-2024, 1/VIII/2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/09/2024 10:15:00 (UTC+2) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/09/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 89 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. 2. Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: a) Przemysław Piskorz - Dział Infrastruktury Teletechnicznej, tel. +48 12 616 7540 (sprawy merytoryczne), b) Bartosz Lulkowski - Dział Infrastruktury Teletechnicznej, tel. +48 12 616 7402 (sprawy merytoryczne), c) Anna Kosowska-Kotaba - Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 12 616 7115 (sprawy proceduralne). 3. Zamawiający przewiduje wykluczenia wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art.108 ust.1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 2022/576 w sprawie zmiany rozporz. Rady (UE) nr 833 /2014. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający będzie wymagał dokumentów: a) odpisu lub informacji z KRS lub z CEiDG, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem cz. 4 SWZ w pkt 3; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) inf. z KRK w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; e) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstawy wykluczenia z postęp. o której mowa w art.108 ust.1 pkt 3-6 oraz art.109 ust.1 pkt 1 Pzp oraz w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ust.o szcz. roz. w zakresie przeciw. wspieraniu agresji na Ukrainie oraz sł. ochronie bezpieczeństwa narodowego - wg zał.nr 8 SWZ. f) Zgodnie z art.139 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ) wyłącznie od wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona wraz z dokumentami wskazanymi w części 4 SWZ w pkt 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa również oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, (JEDZ). g) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej gr. kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej-wg zał.nr 7 SWZ; h) oświadczenie o aktualności dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporz. Rady (UE) nr 833/2014 - wg zał. nr 9 SWZ. Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 24 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Miasta Krakowa Numer rejestracyjny: 676 101 37 17 Adres pocztowy: ul. Centralna 53 Miejscowość: Kraków Kod pocztowy: 31-586 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Siedziba Zamawiajacego E-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl Telefon: +48 126167000 Faks: +48 126167417 Adres strony internetowej: https://zdmk.krakow.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024