dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Wyśmierzyce)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Krzepicach ul. Częstochowska 13 42-160 Krzepice powiat: kłobucki tel.: +48343175172 umig@krzepice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Krzepice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48343175172 |
Termin składania ofert: | 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji ,,Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych". Usługę należy wykonać zgodnie zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) oraz postanowieniami umowy, której projekt stanowi załącznik nr 1. Zamawiający wymaga, aby inspektor posiadał uprawnienia odpowiadające zakresowi uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - art. 15a ust. 9 ustawy - Prawo budowlane lub z ograniczeniami - art. 15a ust. 10 ustawy - Prawo budowlane. Zamawiający wymaga minimum jednej kontroli budowy w tygodniu. Z każdego pobytu na budowie inspektor ma obowiązek sporządzić raport wg wzoru przedstawionego w załączniku do umowy. 1.1. Podstawowe informacje o inwestycji i jej otoczeniu. Inwestycja będzie realizowana w Krzepicach, powiat kłobucki, województwo śląskie. Zakres robót budowlanych obejmuje modernizację jezdni na długości 330 m o szerokości 3,5 m, wykonanie zjazdów i pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0/31,5 i grubości 10 cm i inne roboty. CPV: 71247000-1 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2024 r., o godz. 12.30, w Urzędzie Miejskim w Krzepicach, Ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, w sali posiedzeń Rady Miejskiej w Krzepicach. Składanie ofert: VII. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 1 i przesłać pocztą, lub złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Krzepicach, Ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice do dnia 20.08.2024 r., do godz. 12.00, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać w następujący sposób: ,,Oferta INI modernizacja drogi dojazdowej do pól w ZajączkachPierwszych " - nie otwierać przed 20.08.2024 r., godz. 12.30" Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenie 1. Termin realizacji: do 30.11.2024 r. Wymagania: 1.2. Inne informacje Link do postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zamówienie na roboty budowlane 2. Dokumentacja projektowa - dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f35ba230-0518-4388-84d1- b6bfed1a4c87 - załączniki nr 10, 11, 12 3. Wzór umowy - załącznik nr 1. 5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. Termin może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych lub przedłużającej się procedury odbioru. Wydłużenie terminu zakończenia usługi nie spowoduje zmiany wynagrodzenia określonego w umowie na wykonanie usługi nadzoru. 2. Wynagrodzenie Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe płatne jednorazowo po zakończeniu świadczenia usługi. Termin płatności faktury wynosi do 30 dni od daty złożenia w siedzibie zamawiającego. IV. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1. Warunki udziału 1.1 Posiadanie właściwych uprawnień do realizacji usługi nadzoru robót budowlanych lub dysponowanie osobą zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: o uprawnienia odpowiadające zakresowi uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - art. 15a ust. 9 ustawy - Prawo budowlane lub z ograniczeniami - art. 15a ust. 10 ustawy - Prawo budowlane. o przynależenie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający oceni zakres uprawnień indywidualnie, zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu, przy uwzględnieniu przepisów będących podstawą ich nadania. 1.2. Składający ofertę musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat nadzorował co najmniej jedną inwestycję, polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie co najmniej drogi gminnej minimum klasy D. Zamawiający dopuszcza poleganie na doświadczeniu osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora. Wykazując powyższe należy podać dane inwestora, nazwę inwestycji, jej zakres, termin realizacji, termin nadzorowania oraz przedstawić referencje lub inne dowody świadczące o zakresie i należytym wykonaniu usługi - załącznik nr 4. 2. Dokumenty jakie musi złożyć oferent. 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego wzoru - załącznik nr 2. 2. Oświadczenie o posiadaniu właściwych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia lub o dysponowaniu osobą posiadającą takie uprawnienia. - załącznik nr 3 3. Wykaz nadzorowanych inwestycji - załącznik nr 4 4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - załącznik nr 5 V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie przesyłając je pocztą lub składając w siedzibie Urzędu Miejskiego w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, lub drogą elektroniczną itr@krzepice.pl (w temacie proszę wpisać ,,INI FOGR Zajączki Pierwsze").VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami VIII. Kryterium wyboru ofert. Najniższa cena IX. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, stawkę podatku VAT, cenę netto. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. X. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania zamieszczając informację na stronie internetowej niniejszego postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO), (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str.1) informuje się, że: 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice jest Burmistrz Krzepic. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail: g.pietruszka@odo-iod.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. ,,c" ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz przez czas określony dla poszczególnych symboli kategorii archiwalnej, którym oznaczona jest dokumentacja zgromadzona w Urzędzie Miejskim w Krzepicach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67). 5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa. 6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe podpisanie umowy w przypadku wyboru złożonej przez Pana/Panią oferty. 7. Posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest pan Waldemar Majchrzak - inspektor ds. infrastruktury technicznej inwestycji i dróg w Urzędzie Miejskim w Krzepicach. |
© eurobudowa.pl 2004-2024