dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli oraz innych elementów wyposażenia wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie Osiedle Górali 5 31-959 Kraków powiat: Kraków 12 644 27 65 zamowienia@okn.edu.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 12 644 27 65 |
Termin składania ofert: | 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli oraz innych elementów wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie - etap I Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, transport wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia z przeznaczeniem na zagospodarowanie przestrzeni dużej sali oraz holu Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie - etap 1. W zakres zamówienia wchodzą m.in. meble gotowe (stoły, krzesła, fotele, kanapy, pufy, meble kuchenne), meble na zamówienie (lada, kanapy, półki i regały, przebieralnia, zasłony) oraz elementy okładzin ściennych i sufitowych. CPV: 39100000-3, 39111000-3,39112000-0,39121200-8,39156000-0,39122000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00452549, 3/PN/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204f2f41-bf22-41a1-b562-2928a9cb7c1e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204f2f41-bf22-41a1-b562-2928a9cb7c1e 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, ,,w postępowaniu o udzielenie zamówienia (...) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (...), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym". 10.1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 10.1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów: 10.1.2.1. Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy tj. Formularz cenowy 10.1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w pkt 8.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 8.5 SWZ. 10.1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych - na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy - przez podmioty, o których mowa w pkt 8.5.2.2. SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu. 10.1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 8.1.3. SWZ. 10.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 10.1 SWZ, w tym w szczególności: 10.2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.6. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.4 SWZ (tzw. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy), 10.2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 8.1.3. - inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio: 10.2.2.1. Wykonawcy, 10.2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 10.2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, 10.2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach - jeżeli dotyczy, 10.2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 8.3 SWZ, 10.2.4. przedmiotowe środki dowodowe - o ile są wymagane w postępowaniu, 10.2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności. 10.3. W przypadku, gdy odpisy lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 10.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f955402e-07bb-485e-b2e5-42dcc3400c88 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 27.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, os. Górali 5, 31-959 Kraków; 27.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektorodo@okn.edu.pl. 27.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 27.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp 27.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 27.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 27.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 27.1.8. posiada Pani/Pan: 27.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 27.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 27.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 27.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 27.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 27.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych 27.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 27.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 27.1.10. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-21 10:00 Miejsce składania ofert: ezamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 3/PN/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, transport wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia z przeznaczeniem na zagospodarowanie przestrzeni dużej sali oraz holu Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie - etap 1. W zakres zamówienia wchodzą m.in. meble gotowe (stoły, krzesła, fotele, kanapy, pufy, meble kuchenne), meble na zamówienie (lada, kanapy, półki i regały, przebieralnia, zasłony) oraz elementy okładzin ściennych i sufitowych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39111000-3 - Siedziska 39112000-0 - Krzesła 39121200-8 - Stoły 39156000-0 - Meble recepcyjne 39122000-3 - Kredensy i biblioteczki 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 7.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 7.4.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował w ramach jednej umowy co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 100 000 zł brutto, polegające na dostawie wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 8.5.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 7.1. SWZ odpowiednio: 8.6.1.1. samego Wykonawcy lub 8.6.1.2. każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg. wzoru w załączniku nr 5 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu wykonanych przez Wykonawcę lub podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca dostaw wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia wykonanych w ostatnich 3 latach - a jeżeli okres prowadzonej działalności est krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania według wzoru z załącznika nr 8 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy oraz przedstawienia stosownych dokumentów (pełnomocnictwa) w składanej ofercie. 9.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 9.2.1. dokumenty, o których mowa w pkt 8.1.1 i 8.1.2 SWZ; 9.2.2. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 8.5.1., a ponadto - na wezwanie Zamawiającego - także dokument opisany w pkt 8.6.1 SWZ dot. każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 9.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu - dokumenty, o których mowa w pkt. 8.5.2 SWZ; 9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024