Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług sprzątania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskich 94
00-807 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 22/ 220-48-63
budynek@gitd.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22/ 220-48-63
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
zaprasza do składania ofert na ,,Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Głównego
Inspektoratu Transportu Drogowego''
Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń
w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego przy Al. Jerozolimskich 94
w Warszawie oraz usług sprzątania wewnątrz i wokół siedziby Centrum Automatycznego
Nadzoru nad Ruchem Drogowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
przy Ul. Przyczółkowej 109a w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia.
III. Wymagania:
1. Dotyczące Przedmiotu Zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach
związanych z wykonywaniem zamówienia, jak i stwierdzonych szkodach w mieniu
Zamawiającego, w tym także o okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego, które
mogą mieć wpływ na jakość, termin bądź zakres prac. Nieprzekazanie takich informacji
w przypadku, gdy Wykonawca o takich zagrożeniach, uszkodzeniach wie lub, przy
uwzględnieniu należytej staranności, powinien wiedzieć, powoduje, że wszelkie koszty
i dodatkowe czynności związane z konsekwencją danego zdarzenia obciążają Wykonawcę;
2) Wszelkie czynności podejmowane w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca
zobowiązuje się realizować w sposób niezakłócający funkcjonowania jednostki
organizacyjnej, w której usługi są wykonywane (w tym do nie odłączania urządzeń
sieciowych);
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonych usług;
4) Zamawiający może zgłosić zastrzeżenia odnośnie usług świadczonych przez Wykonawcę.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest
do ponownego wykonania usługi, co do której zgłoszono zastrzeżenia, niezwłocznie, chyba,
że charakter prac uzasadnia ich późniejsze wykonanie, nie później jednak niż w terminie
dwóch dni od daty zgłoszenia;
5) Wykonawca zobowiązuje się do segregacji - wynoszenia odpadów z opróżnionych
pojemników na śmieci w zamkniętych workach lub pojemnikach do tego wyznaczonych
przez Zamawiającego miejsc;
6) Wykonawca przy realizacji zamówienia obowiązany jest przestrzegać przepisów dotyczących
segregacji odpadów, w tym przepisów prawa miejscowego obowiązujących na terenie, gdzie
zlokalizowane są pomieszczenia objęte zamówieniem;
7) Wykonawca zobowiązuje się do skierowania do realizacji zamówienia osób zdolnych
do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz do zapewnienia na swój koszt
1jednolitej dla wszystkich osób odzieży roboczej (z widocznym logo firmy) oraz
identyfikatorów;
8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi z należytą starannością i dbałością o mienie
Zamawiającego;
9) Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia wody oraz energii elektrycznej
niezbędnej do realizacji zamówienia;
10) Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy środków
chemicznych posiadających atesty PZH dopuszczające do użycia w pomieszczeniach
zamkniętych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;
11) Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy własnego sprzętu
niezbędnego do prawidłowej realizacji Zamówienia;
12) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania narzędzi, sprzętu oraz artykułów
chemicznych i higienicznych w wyłącznie wyznaczonych do tego pomieszczeniach;
13) Wykonawca zobowiązany jest do ustawiania tabliczek ostrzegawczych ,,śliska podłoga";
14) Wycieranie kurzów z powierzchni biurek, szaf, regałów, parapetów itp. musi być
wykonywane przy użyciu środków czyszczących antystatycznych, bezzapachowych lub
o delikatnym zapachu naturalnym, wyłącznie do tego przeznaczonymi ścierkami;
15) Wycieranie i czyszczenie sprzętów kuchennych musi być wykonywane przy użyciu środków
do tego przeznaczonych wyłącznie do tego przeznaczonymi ścierkami;
16) Wycieranie i czyszczenie blatów, umywalek baterii, sprzętów sanitarnych musi być
wykonywane przy użyciu środków do tego przeznaczonych wyłącznie do tego
przeznaczonymi ścierkami;
17) Sanitariaty muszą być sprzątane z użyciem środków odkażających i usuwających kamień;
18) Wykonawca obowiązany jest posiadać przez okres obowiązywania umowy zamówienia
aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotę
nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) na jedno
i wszystkie zdarzenia. Kopię aktualnej polisy wykonawca przedłoży zamawiającemu nie
później niż w dniu podpisania umowy.
2. Prawo opcji
1) Zamawiający w przypadku zwiększenia potrzeb przewiduje i zastrzega możliwość
zastosowania prawa opcji;
2) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa
opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu;
3) Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji będzie polegać na:
a) możliwości zwiększenia powierzchni, na której wykonywane będą usługi, dotyczące
lokalizacji Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego Al. Jerozolimskie 94,
00 807 Warszawa, maksymalnie o 2892,98 m2 miesięcznie, w całym okresie trwania
Umowy;
4) Wykonawca w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa
opcji jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług;
5) Zamawiający może skorzystać tylko z części usług w ramach prawa opcji, zarówno w
zakresie dodatkowej powierzchni, co do której Wykonywane będą usługi, jak też okresu ich
świadczenia;
6) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia przez Zamawiającego
o skorzystaniu z prawa opcji;
7) Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie późniejniż
na 48 godzin przed rozpoczęciem świadczenia Usługi w ramach prawa opcji, ze wskazaniem
ilości powierzchni oraz czasu usługi.

Składanie ofert:
2) Oferty należy składać mailowo do dnia 19 sierpnia 2024 r., do godz. 11:00,
na adres e-mail: budynek@gitd.gov.pl w temacie wiadomości wpisując: ,,Świadczenie
usług sprzątania na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego'';

Miejsce i termin realizacji:
23. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Okres obowiązywania umowy w ramach zamówienia wynosi 3 miesiące od daty podpisania
umowy.
a) Okres rozpoczęcia świadczenia usług zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
z zastrzeżeniem:
Dla lokalizacji Jerozolimskie nie wcześniej niż od dnia 9.09.2024 r.,
Dla lokalizacji Przyczółkowej nie wcześniej niż od dnia 21.09.2024 r.,
4. Miejsce realizacji Zamówienia:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, Centrum
Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym Głównego Inspektoratu Transportu
Drogowego przy Ul. Przyczółkowa 109a, 02-968 Warszawa;

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
prowadzone w formie zapytania ofertowego. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza
kwoty 130 000,00 zł netto.
5. Zasady rozliczania i warunki płatności:
1) Zamawiający przewiduje płatność przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
2) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę
Protokół Odbioru bez zastrzeżeń.
3) Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
5) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w Polskich Złotych.
6) Rachunek bankowy Wykonawcy powinien być ujawniony w wykazie prowadzonym
na podstawie art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(tzw. ,,biała lista") prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
W przypadku, gdy wskazany w umowie rachunek bankowy nie będzie znajdował się
w ww. wykazie, Zamawiający uprawniony będzie do dokonania zapłaty należności na inny
rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w ww. wykazie.
IV. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny oferty i wyboru Wykonawcy:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium cenowym;
1) W ramach kryterium Cena każda oferta uzyskać może maksymalnie 100 punktów. Ocena
zostanie dokonana zgodnie z następującym wzorem:
C= (Cmin/Cof)* 100
gdzie:
C: liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena",
Cmin: najniższa cena wykonania Przedmiotu Zamówienia wśród ofert złożonych przez
Wykonawców,
Cof: cena badanej oferty.
Wykonanie działań rachunkowych opisane powyższymi wzorami zaokrąglone będzie do
setnych części punktu, zgodnie z zasadą, iż części 1/1000, 2/1000, 3/1000, 4/1000
zaokrąglane będą ,,w dół", a części 5/1000, 6/1000, 7/1000, 8/1000, 9/1000 zaokrąglane będą
,,w górę".
2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zgodna z niniejszym zaproszeniem, która
zawiera najniższą cenę realizacji przedmiotu zamówienia, wskazaną przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia;
33) Cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu
i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w złotych polskich,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI. Zastrzeżenia:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach niniejszego postępowania;
2) Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru
Wykonawcy bez podania przyczyny. W takim przypadku, oferentom, którzy złożyli oferty
w niniejszym postępowaniu, nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek
roszczenia;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do wyjaśnienia treści
złożonej oferty;
4) Brak wypełnienia i określenia wartości w którejkolwiek pozycji w formularzu ofertowym
oraz formularzu cenowym spowoduje odrzucenie oferty. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
5) Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki, oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
6) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
a) zostanie złożona po terminie;
b) zostanie sporządzona niezgodnie z zaproszeniem ofertowym;
7) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który jest podmiotem podlegającym wykluczeniu,
o którym mowa w art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, z późn.
zm.);
8) W przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszym zaproszeniem, a Projektowanymi
Postanowieniami Umownymi rozstrzygające znaczenie ma treść PPU.
1) Oferta może być złożona wyłącznie na opisany powyżej przedmiot zamówienia;
3) Ofertę należy złożyć w formie wypełnionych formularzy i załączonych dokumentów:
? Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz Ofertowy,
? Załącznik nr 2 do zaproszenia - Formularz Cenowy.

Kontakt:
4) Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są:
- Pani Agnieszka Karczewska tel.: 22/ 220-48-63, e- mail: agnieszka.karczewska@gitd.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.