podlaskie (Białystok)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NARODOWY BANK POLSKI ul. Świętokrzyska 11/21 00-919 Warszawa powiat: Warszawa dkrz-wpo1@nbp.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 12 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy Ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wymiana dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy Ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie zgodnie z postanowieniami Umowy i PFU, w tym udzielenie gwarancji jakości na działanie dźwigów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w trzech etapach: 1) Etap I: opracowanie Dokumentacji projektowej, przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji projektowej, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 2) Etap II: a) wykonanie Robót na podstawie zaakceptowanej i odebranej Dokumentacji projektowej; b) wykonanie i dostarczenie Dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji powykonawczej, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; c) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych nowych Dźwigów i szkolenie UDT z uwalniania osób uwiezionych w kabinie. Szkolenie przeprowadzone zostanie dla grupy nie większej niż 7 osób, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie; d) podłączenie nowych Dźwigów w Obiekcie - Bloku B do systemu zdalnego nadzoru technicznego; e) udzielenie 60 miesięcznej gwarancji jakości na działanie Dźwigów i rękojmi za wady; 3) Etap III: a) realizacja gwarancji jakości i rękojmi za wady; b) świadczenie usług utrzymania ruchu w zakresie bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw nowo zainstalowanych Dźwigów oraz okresowe badania resursu Dźwigów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018, poz. 2176). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do Swz. CPV: 45313100-5, 71320000-7,50750000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00452724, SEZ/DKRZ-WPO1-ED-241-0443/DA/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.nbp.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) składanie ofert, w tym ofert dodatkowych b) zaproszenie do negocjacji c) wymiana informacji, d) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, - odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na Platformie Zakupowej NBP pod adresem: https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego. 3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl Proces akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze. 4) Złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP. 5) Platforma dopuszcza załączanie plików o wielkości do 95 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w załączniku nr 1 i 2 do SWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako ,,niejawny". b) W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowania systemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertę podpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie plików. 11) W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9:00 do 17:00): Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223 Czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl, E-mail: oneplace@marketplanet.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-26 12:00 Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.nbp.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 68 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-ED-241-0443/DA/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wymiana dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie zgodnie z postanowieniami Umowy i PFU, w tym udzielenie gwarancji jakości na działanie dźwigów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w trzech etapach: 1) Etap I: opracowanie Dokumentacji projektowej, przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji projektowej, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 2) Etap II: a) wykonanie Robót na podstawie zaakceptowanej i odebranej Dokumentacji projektowej; b) wykonanie i dostarczenie Dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji powykonawczej, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; c) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych nowych Dźwigów i szkolenie UDT z uwalniania osób uwiezionych w kabinie. Szkolenie przeprowadzone zostanie dla grupy nie większej niż 7 osób, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie; d) podłączenie nowych Dźwigów w Obiekcie - Bloku B do systemu zdalnego nadzoru technicznego; e) udzielenie 60 miesięcznej gwarancji jakości na działanie Dźwigów i rękojmi za wady; 3) Etap III: a) realizacja gwarancji jakości i rękojmi za wady; b) świadczenie usług utrzymania ruchu w zakresie bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw nowo zainstalowanych Dźwigów oraz okresowe badania resursu Dźwigów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018, poz. 2176). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do Swz. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 68 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: 1) Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto*, polegające na wykonaniu robót budowlanych w czynnym obiekcie budowlanym, obejmujących wymianę urządzeń dźwigowych, oraz potwierdzi, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. * W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami, która/e zostanie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia, posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zwane dalej ,,Prawem budowalnym" (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zwanego dalej ,,rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie" (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w zakresie poniższych specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba, posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w tej specjalności, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba, posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w tej specjalności, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane do projektowania w ww. specjalnościach, oraz jest/są wpisane/i na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) dysponuje osobą/osobami, która/e zostanie/ą skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, zgodnie z Prawem budowlanym oraz rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie poniższych specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba, posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba, posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w tych specjalnościach, oraz są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 4) dysponuje co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i będzie świadczyć usługę utrzymania ruchu, która posiada uprawnienia UDT (aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne) do konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych, oraz konserwacji urządzeń w kategorii dźwigi osobowe i towarowe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 21.05.2019 w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikujących (Dz.U. 2019 poz. 1008). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający określa wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000,00 złotych (słownie złotych: dwanaście tysięcy i 00/100). Szczegóły dotyczące zasad i form wnoszenia wadium zostały określone w rozdz. 13 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024