małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja gminnego oświetlenia drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kąty Wrocławskie - Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie powiat: wrocławski zp@katywroclawskie.pl https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,173137,7e763e2b3f3e1b94afd6fba701dd7082.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kąty Wrocławskie |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja gminnego oświetlenia drogowego Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy i miasta Kąty Wrocławskie, w ramach jednego zamówienia publicznego. Oświetlenie stanowi majątek Gminy Kąty Wrocławskie. Zakres obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 objęte dofinansowaniem w ramach 9 edycji programu Polski Ład ,,Rozświetlamy Polskę", w którego zakres wchodzi: 1) dostawa opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z opisem zawarty w dokumentacji technicznej oraz zestawieniem projektowym; 2) montaż 299 opraw (3 na linii napowietrznej i 296 na linii kablowej) zgodnie z dokumentacją Zamawiającego; 3) demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej 3 kpl.; 4) demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej 296 kpl. Zadanie 2 obejmujące modernizację infrastruktury oświetleniowej finansowane ze środków własnych Gminy Kąty Wrocławskie, w którego zakres wchodzi: 1) programowanie opraw - uruchomienie systemu sterowania 299 szt.; 2) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń pomiar 299 szt.; 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4) utylizacja zdemontowanego osprzętu. CPV: 45000000-7, 45316100-6,45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00452931, ZP.271.60.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 11:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade S.A. zw. dalej Platformą, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany monitorować wszelkie informacje, komunikaty przekazywane za pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy: 1) adres Platformy: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2) adres poczty elektronicznej do korespondencji: zp@katywroclawskie.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX, część IX.2 ust. 5 SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale IX, część IX.1 ust. 3 SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt - Zamawiający rekomenduje .pdf 2. Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (oświadczenie z art. 125 ust.1 Pzp) składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Ofertę wraz z załącznikami sporządzoną w postaci elektronicznej należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, dostępnej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem niniejszego postępowania. 4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy: 1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: - Edge - Google Chrome - Mozilla Firefox - Opera 2) pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy 5. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw. Instrukcją) dostępna jest pod adresem https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w dokumentach zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizowany w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,173137,7e763e2b3f3e1b94afd6fba701dd7082.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-27 11:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy i miasta Kąty Wrocławskie, w ramach jednego zamówienia publicznego. Oświetlenie stanowi majątek Gminy Kąty Wrocławskie. Zakres obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 objęte dofinansowaniem w ramach 9 edycji programu Polski Ład ,,Rozświetlamy Polskę", w którego zakres wchodzi: 1) dostawa opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z opisem zawarty w dokumentacji technicznej oraz zestawieniem projektowym; 2) montaż 299 opraw (3 na linii napowietrznej i 296 na linii kablowej) zgodnie z dokumentacją Zamawiającego; 3) demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej 3 kpl.; 4) demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej 296 kpl. Zadanie 2 obejmujące modernizację infrastruktury oświetleniowej finansowane ze środków własnych Gminy Kąty Wrocławskie, w którego zakres wchodzi: 1) programowanie opraw - uruchomienie systemu sterowania 299 szt.; 2) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń pomiar 299 szt.; 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4) utylizacja zdemontowanego osprzętu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji (wymianie) oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); Zamawiający informuje, że w przypadku wykazania zamówień w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu przedmiotowego postępowania, w Biuletynie Zamówień Publicznych 2) Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje/będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą techniczną tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują/będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje: a) osoba na stanowisko Koordynatora Technicznego posiadająca uprawnienia do kierowania robotami* w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych (jeśli dotyczy) uzyskanymi zgodnie z przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) z uwzględnieniem przepisów umożliwiających wykonywanie tych funkcji osobom, które nabyły stosowne uprawnienia w innych krajach UE, b) brygada wykonawcza - min. 2 osoby, z których każda posiada aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji oświetlenia drogowego (kat. E) oraz aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do wykonywania prac na stanowisku dozoru nad eksploatacją oświetlenia drogowego (kat. D). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga! jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe: a) aktualny certyfikat ENEC lub równoważny tj. certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wykonanie wyrobu zgodnie z Normami zharmonizowanymi z Dyrektywą LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067. Certyfikat musi zawierać adres fabryki; b) aktualny certyfikat ENEC Plus lub równoważny tj. certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wiarygodność podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzenia wyrobu do obrotu, takich jak: napięcie zasilania, klasa ochronności elektrycznej, pobierana moc, skuteczność świetlna, temperatura barwowa, strumień świetlny c) certyfikat Zhaga-D4i lub równoważny w celu potwierdzenia, że oferowana oprawa posiada gniazdo Zhaga i jest zgodna ze standaryzacją D4i, d) dokument wydany przez producenta potwierdzający spełnianie parametrów techniczno - użytkowych zaproponowanych urządzeń - w szczególności karty katalogowe opraw; ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać jaki sprzęt jest przedmiotem oferty to jest minimalnie: producent, typ/ model, oferowana moc, strumień. e) obliczenia fotometryczne - obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu, tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika zapasu (ew. odwrotności - wskaźnika utrzymania), parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów - położenia obserwatorów, oraz wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową Zamawiającego. Porównywane będą parametry średnie jak w punkcie. Spełnienie powyższych warunków gwarantuje możliwość porównania zastosowanych opraw i uznania ich równoważności na podstawie efektu oświetleniowego uzyskiwanego w tożsamych warunkach, f) Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych właściwości opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku lub w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń w formacie eulumdat (Ldt). 2) Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) aktualny certyfikat ENEC lub równoważny tj. certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wykonanie wyrobu zgodnie z Normami zharmonizowanymi z Dyrektywą LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067. Certyfikat musi zawierać adres fabryki; b) aktualny certyfikat ENEC Plus lub równoważny tj. certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wiarygodność podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzenia wyrobu do obrotu, takich jak: napięcie zasilania, klasa ochronności elektrycznej, pobierana moc, skuteczność świetlna, temperatura barwowa, strumień świetlny c) certyfikat Zhaga-D4i lub równoważny w celu potwierdzenia, że oferowana oprawa posiada gniazdo Zhaga i jest zgodna ze standaryzacją D4i, d) dokument wydany przez producenta potwierdzający spełnianie parametrów techniczno - użytkowych zaproponowanych urządzeń - w szczególności karty katalogowe opraw; ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać jaki sprzęt jest przedmiotem oferty to jest minimalnie: producent, typ/ model, oferowana moc, strumień. e) obliczenia fotometryczne - obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu, tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika zapasu (ew. odwrotności - wskaźnika utrzymania), parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów - położenia obserwatorów, oraz wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową Zamawiającego. Porównywane będą parametry średnie jak w punkcie. Spełnienie powyższych warunków gwarantuje możliwość porównania zastosowanych opraw i uznania ich równoważności na podstawie efektu oświetleniowego uzyskiwanego w tożsamych warunkach, f) Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych właściwości opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku lub w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń w formacie eulumdat (Ldt). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zaliczki zostały określone w par. 5 projektowanych postanowień umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024