małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie planu ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zakrzew Zakrzew 26 23-155 Zakrzew powiat: lubelski tel. 846809700 ug@zakrzew.eu |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zakrzew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 846809700 |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Zakrzew" II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Zakrzew", o którym jest mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 75 km2. 2. Zakres usług obejmuje w szczególności: 2.1. Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego gminy Zakrzew, położonej w województwie lubelskim, w powiecie lubelskim. 2.2. Dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania. 2.3. Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomienie właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Zakrzew uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego. 2.4. Analizę wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje - sporządzenie wykazu tych wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem. Opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu. 2.5. Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy we wskazanym przez Zamawiającego miejscach. 2.6. Sporządzenie projektu planu ogólnego (część tekstowa i rysunkowa) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2.7. Wewnętrzne dyskusje nad opracowaną koncepcją (projektant + władze gminy). 2.8. Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego. 2.9.Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, w terminie uzgodnionym przez strony. 2.10.Uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej o projekcie planu ogólnego. 2.11.Udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi przepisami prawa. 2.12. Analizę i opracowaniu wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii. Wprowadzenie korekty do projektu planu ogólnego w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami. dokonanymi uzgodnieniami.2.13. Przygotowanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń, projektów obwieszczenia, zawiadomień). 2.14.Przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2.15. Analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta Gminy Zakrzew wraz z uzasadnieniem. 2.16.Korekta projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia. 2.17. Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady Gminy Zakrzew. 2.18. Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Zakrzew uchwalającej plan ogólny. 2.19. Opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.). 2.20. Przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę Lubelskiego w celu oceny zgodności z przepisami prawa. 2.21. Przygotowanie uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym. 2.22. W przypadku konieczności ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umowy. 2.23. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę Lubelskiego. 2.24. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej oraz w projekcie umowy, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia. 2.25.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do wykonania następujących czynności: a) sporządzenia projektu planu ogólnego, w tym projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, w tym rysunkiem planu ogólnego, w sposób kompleksowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz postanowieniami niniejszej umowy, b)czuwania nad prawidłowością procedury planistycznej, c) opracowania dokumentacji prac planistycznych, d) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radę Gminy Zakrzew (jeżeli zajdzie taka potrzeba), e) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia), f) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, g) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie),h) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia, i) poniesienia, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów związanych z przygotowaniem i sporządzeniem zmiany projektu planu ogólnego, przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp., j) wykonania niniejszej umowy, w tym w szczególności dokumentacji, z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług, k) wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, l) na żądanie Zamawiającego udział w spotkaniach dotyczących przedmiotu zamówienia, organizowanych na terenie Gminy, m) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy. 2.26 Plan ogólny należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) - a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych. 2.27. Plan ogólny powinien być sporządzony w formie cyfrowej w następujących standardach: tekst w formacie doc i pdf, rysunki i plan w formacie jpeg i pdf, oraz w postaci wektorowej dwg lub dxf lub shp. 2.28. Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na 3 etapy oraz zasady przekazania przedmiotu zamówienia w poszczególnych etapach określa ,,Harmonogram prac rzeczowo-czasowy" stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 2.29. Do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) - Dz.U.UE.L.2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214). 2.30 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wszystkie niezbędne materiały umożliwiające wykonanie zadania. Składanie ofert: Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 22 sierpnia 2024r. do godz. 12: 00, z dopiskiem ,,Plan ogólny" lub elektronicznie pocztą e-mail na adres : ug@zakrzew.eu Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia do 30 grudnia 2025r. 8468090703 Wymagania: Podstawa prawna: Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 zł dlatego zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) przy udzielaniu zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Pzp. II. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) wykonali tj. ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań dotyczących zmian planów lub studium) w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni nie mniejszej niż 15 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).oraz: 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r., b) co najmniej jedna osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowe 3) Zamawiający żąda przedłożenia przez Oferentów wraz z ofertą dowodów określających, czy dokumenty planistyczne te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. IV. Kryteria oceny ofert: cena 100% Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w PLN w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy. Uwagi: VI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zakrzew; dane adresowe: Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew 2.Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: IODO@zakrzew.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b- c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Zakrzew.", a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty w celu związanym z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego - rozliczeniem, monitoringiem, kontrolą, audytem, sprawozdawczością, działaniami informacyjnymi, archiwizacją. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty kontrolujące albo uczestniczące w procesach realizacji umowy, a także inne podmioty lub organy uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5.Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych?, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO??, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8.Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ? Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. ?? wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: P. Mariusz Widomski - 8468090703 |
© eurobudowa.pl 2004-2024