Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie planu ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie planu ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zakrzew
Zakrzew 26
23-155 Zakrzew
powiat: lubelski
tel. 846809700
ug@zakrzew.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Zakrzew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 846809700
Termin składania ofert: 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Zakrzew"
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Zakrzew", o
którym jest mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i
uchwaleniem planu ogólnego. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 75 km2.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności:
2.1. Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego gminy Zakrzew, położonej w województwie
lubelskim, w powiecie lubelskim.
2.2. Dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania.
2.3. Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomienie właściwych instytucji o
podjęciu przez Radę Gminy Zakrzew uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego.
2.4. Analizę wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje -
sporządzenie wykazu tych wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z
uzasadnieniem. Opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą
oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu.
2.5. Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami
gminy we wskazanym przez Zamawiającego miejscach.
2.6. Sporządzenie projektu planu ogólnego (część tekstowa i rysunkowa) wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko.
2.7. Wewnętrzne dyskusje nad opracowaną koncepcją (projektant + władze gminy).
2.8. Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu
ogólnego.
2.9.Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, w terminie
uzgodnionym przez strony.
2.10.Uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej o projekcie
planu ogólnego.
2.11.Udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających
udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień, w szczególności przy uzgadnianiu
i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi przepisami prawa.
2.12. Analizę i opracowaniu wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii. Wprowadzenie korekty do
projektu planu ogólnego w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami.
dokonanymi uzgodnieniami.2.13. Przygotowanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem projektu planu ogólnego
(projektów ogłoszeń, projektów obwieszczenia, zawiadomień).
2.14.Przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2.15. Analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia
przez Wójta Gminy Zakrzew wraz z uzasadnieniem.
2.16.Korekta projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i
przygotowanie wersji do uchwalenia.
2.17. Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady
Gminy Zakrzew.
2.18. Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Zakrzew
uchwalającej plan ogólny.
2.19. Opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z
2023 r. poz. 1094 z późn. zm.).
2.20. Przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez
Wojewodę Lubelskiego w celu oceny zgodności z przepisami prawa.
2.21. Przygotowanie uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym.
2.22. W przypadku konieczności ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych
dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umowy.
2.23. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu
planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez
Wojewodę Lubelskiego.
2.24. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych
dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej oraz w projekcie umowy, a
wynikające z procedur określonych w ustawie oraz w przepisach szczególnych, niezbędne do
właściwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien wykonać w
ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
2.25.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do wykonania
następujących czynności:
a) sporządzenia projektu planu ogólnego, w tym projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i
załącznikami, w tym rysunkiem planu ogólnego, w sposób kompleksowy zgodnie z
obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz postanowieniami niniejszej umowy,
b)czuwania nad prawidłowością procedury planistycznej,
c) opracowania dokumentacji prac planistycznych,
d) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie
prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień
i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radę Gminy Zakrzew (jeżeli
zajdzie taka potrzeba),
e) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności
merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów
obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa
w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia),
f) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie
wskazanym przez Zamawiającego,
g) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia
określonego w ofercie),h) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
i) poniesienia, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów związanych z przygotowaniem i
sporządzeniem zmiany projektu planu ogólnego, przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z
niezbędnymi załącznikami celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii,
decyzji itp.,
j) wykonania niniejszej umowy, w tym w szczególności dokumentacji, z najwyższą starannością z
uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług,
k) wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu
widzenia celu, któremu ma służyć,
l) na żądanie Zamawiającego udział w spotkaniach dotyczących przedmiotu zamówienia,
organizowanych na terenie Gminy,
m) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych
rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji
proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy.
2.26 Plan ogólny należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z
ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023
r. poz. 977 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
- a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do
przedmiotu umowy oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska,
przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, rewitalizacji itd. oraz
ochrony danych osobowych.
2.27. Plan ogólny powinien być sporządzony w formie cyfrowej w następujących standardach:
tekst w formacie doc i pdf, rysunki i plan w formacie jpeg i pdf, oraz w postaci wektorowej dwg
lub dxf lub shp.
2.28. Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na 3 etapy oraz zasady
przekazania przedmiotu zamówienia w poszczególnych etapach określa ,,Harmonogram prac
rzeczowo-czasowy" stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
2.29. Do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych
opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z
dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie
Europejskiej (INSPIRE) - Dz.U.UE.L.2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o
infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214).
2.30 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wszystkie niezbędne materiały umożliwiające
wykonanie zadania.

Składanie ofert:
Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w
Urzędzie Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 22 sierpnia 2024r. do godz. 12: 00, z dopiskiem ,,Plan ogólny" lub elektronicznie pocztą
e-mail na adres : ug@zakrzew.eu

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia do 30 grudnia 2025r.
8468090703

Wymagania:
Podstawa prawna:
Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 zł dlatego zgodnie z art. 2
ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605
z późn. zm.) przy udzielaniu zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
II. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Spełniają niżej określone
warunki udziału w postępowaniu:
1) wykonali tj. ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 opracowań
polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań
dotyczących zmian planów lub studium) w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni
nie mniejszej niż 15 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W
oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty
uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego).oraz:
2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w
tym:
a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi
określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.,
b) co najmniej jedna osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października
2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze
zm.)
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami należy podać w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowe
3) Zamawiający żąda przedłożenia przez Oferentów wraz z ofertą dowodów określających, czy
dokumenty planistyczne te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których
mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
IV. Kryteria oceny ofert: cena 100%
Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację
całego przedmiotu zamówienia, podając ją w PLN w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie
umowy.

Uwagi:
VI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zakrzew;
dane adresowe: Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew
2.Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: IODO@zakrzew.eu lub pisemnie na
adres Administratora danych.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b- c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Opracowanie planu
ogólnego Gminy Zakrzew.", a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty w celu związanym z
realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego - rozliczeniem, monitoringiem,
kontrolą, audytem, sprawozdawczością, działaniami informacyjnymi, archiwizacją.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty kontrolujące albo
uczestniczące w procesach realizacji umowy, a także inne podmioty lub organy uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5.Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu
określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych?,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO??,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
8.Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
? Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
?? wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: P.
Mariusz Widomski - 8468090703

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.