Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku na klatkach schodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku na klatkach schodowych

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o
ul. Wigierska 32
16-400 Suwałki
powiat: Suwałki
tel. (87) 563 50 00, fax (87) 563 50 79, tel. 87 563 50 05, tel. 87 563 50 58
sekretariat@zbm.suwalki.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (87) 563 50 00,
Termin składania ofert: 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o., działając w imieniu własnym, Gminy
Miasta Suwałki oraz na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku na
klatkach schodowych przez okres 1 roku.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres prac obejmuje bieżące utrzymanie porządku na klatkach schodowych w budynkach
administrowanych przez tut. Zarząd stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych
w Suwałkach TBS sp. z o. o., Gminy Miasta Suwałki oraz Wspólnot Mieszkaniowych,
obejmujących 3256 lokali w 102 budynkach.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ilość klatek schodowych podlegających sprzątaniu w poszczególnych budynkach określa
załącznik do umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia celem
skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania usługi i zaproponowania ceny
brutto płatnej miesięcznie od mieszkania.

Dokument nr: 35/U/ 2024, DI.222.5.01.2024.MK

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 sierpnia 2024 r. o godz. 10:00.

Składanie ofert:
Ofertę na wykonanie usługi w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Budynków
Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. przy Ul. Wigierskiej 32, 16-400 Suwałki (Sekretariat)
lub
dostarczyć
za
pośrednictwem
poczty
elektronicznej
na
adres
email
sekretariat@zbm.suwalki.pl (plik w formacie .pdf opatrzony podpisem elektronicznym) do dnia
20 sierpnia 2024 r. do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01 września 2024 r. do dnia 31 sierpnia 2025 r.

Wymagania:
6. Wymagania względem Wykonawcy:
1) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na czas realizacji prac objętych umową, na kwotę nie niższą niż
100 000,00 zł,
2) udokumentowanie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -
jednego zamówienia, polegającego na bieżącym sprzątaniu minimum 80 klatek schodowych
jednocześnie przez okres ciągły minimum 1 roku w budynkach mieszkalnych
wielorodzinnych,
3) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.III. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego;
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane - wg załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego - wraz z załączeniem
dokumentów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
Wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na e-mail:
sekretariat@zbm.suwalki.pl i jednocześnie m.kopyra@zbm.suwalki.pl.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Oferta w formie pisemnej winna znajdować się w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres
Zamawiającego z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku na
klatkach schodowych. Nie otwierać przed 20 sierpnia 2024 r. godz. 10:00". Oferta dostarczona
za pośrednictwem poczty elektronicznej winna zawierać w temacie wiadomości ,,Oferta na
wykonanie usługi w zakresie bieżącego sprzątania klatek schodowych".
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. W załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto płatną miesięcznie
od mieszkania za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego 0000616330
Kapitał zakładowy 30 593 150 zł4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH:
1. O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców na stronie internetowej
http://bip.zbm.suwalki.eu.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę, którego oferta
została wybrana dokumentów potwierdzających posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a
w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji prac objętych
umową, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia
umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach
organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy
Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
TBS sp. z o.o. ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, tel. 87 563 50 00, email:
sekretariat@zbm.suwalki.pl;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
TBS sp. z o.o. ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki jest Pan Mirosław Wierzbicki, tel. 87 563 50 19,
email: iod@zbm.suwalki.pl;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem pn. ,,Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku na klatkach
schodowych przez okres 1 roku" - Nr sprawy: 35/U/2024 prowadzonym bez stosowania ustawy
PZP.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania;
? dane osobowe będą przechowywane, przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 10
lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku
kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą
również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego 0000616330
Kapitał zakładowy 30 593 150 zł? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania.
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania w jest:
1) w sprawie procedury: Michał Kopyra - tel. 87 563 50 05.
2) w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Jacek Koniaszewski - tel. 87 563 50 58.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.