małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA UJAZD pl. Kościuszki 6 97-225 Ujazd powiat: tomaszowski (mazowiecki) +48 44 7192129 inwestycje@ujazd.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Ujazd |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 44 7192129 |
Termin składania ofert: | 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Ujazd. Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1 Część 1 pn.: ,,Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zadaniem pn. Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Ujeździe etap II. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem; b) reprezentowania Zamawiającego przy rozliczeniu rzeczowym realizowanego zadania inwestycyjnego; c) współdziałanie z wykonawcą dokumentacji projektowej, z wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia budowlanego. 2) Usługa będzie wykonywana przez inspektorów nadzoru inwestorskiego w branżach: a) Koordynator - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej, b) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej. 3.2. 1) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia na część 1 i część 2 wynika z postanowień wzorów umów stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ. 2) Szczegółowy opis techniczny zamierzenia budowlanego zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie części 1 zamówienia i w zakresie części 2 zamówienia), stanowiące integralną część umowy udostępnione na stronie postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25 Przy czym dokumenty techniczne zamieszczono na stronie: https://bip.ujazd.com.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest sprawować obowiązki inspektora nadzoru w ramach okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez wykonawcę robót (część 1: min. 5 lat, maks. 7 lat; część 2: min. 4 lata, maks. 6 lat). Część 2 pn.: ,,Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (sieć i przyłącza etap IV)." 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem; b) reprezentowania Zamawiającego przy rozliczeniu rzeczowym realizowanego zadania inwestycyjnego; c) współdziałanie z wykonawcą dokumentacji projektowej, z wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia budowlanego. 2) Usługa będzie wykonywana przez inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej. POSTANOWIENIA WSPÓLNE DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia na część 1 i część 2 wynika z postanowień wzorów umów stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ. 2) Szczegółowy opis techniczny zamierzenia budowlanego zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie części 1 zamówienia i w zakresie części 2 zamówienia), stanowiące integralną część umowy udostępnione na stronie postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25 Przy czym dokumenty techniczne zamieszczono na stronie: https://bip.ujazd.com.pl Wykonawca zobowiązany jest sprawować obowiązki inspektora nadzoru w ramach okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez wykonawcę robót (część 1: min. 5 lat, maks. 7 lat; część 2: min. 4 lata, maks. 6 lat). CPV: 71520000-9, 71247000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00453035, RIR.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17e23bd2-db7f-4b08-92c6-e3831c768a6e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17e23bd2-db7f-4b08-92c6-e3831c768a6e tj. adres strony internetowej prowadzonego postępowania służącej do komunikowania się zamawiającego z wykonawcami, w szczególności do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125. ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów oraz do składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. W uzasadnionych przepadkach, gdy nie będzie obiektywnych możliwości korzystania z platformy e zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wykonawcy, lub zamawiającego, przy czym e-mail zamawiającego to: inwestycje@ujazd.com.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą ,,Wykonawca", posiadający uprawnienia do składania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w treści ogłoszenia oraz szczegółowo w SWZ. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Pozostałe informacje z uwagi na ilość znaków niniejszego pola zawiera SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodne z postanowieniem w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodne z postanowieniem w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-20 09:00 Miejsce składania ofert: platforma e zamówienia, strona postępowania Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024