Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA UJAZD
pl. Kościuszki 6
97-225 Ujazd
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
+48 44 7192129
inwestycje@ujazd.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Ujazd
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 44 7192129
Termin składania ofert: 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Ujazd.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Część 1 pn.: ,,Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zadaniem pn. Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Ujeździe etap II.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem;
b) reprezentowania Zamawiającego przy rozliczeniu rzeczowym realizowanego zadania inwestycyjnego;
c) współdziałanie z wykonawcą dokumentacji projektowej, z wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia budowlanego.
2) Usługa będzie wykonywana przez inspektorów nadzoru inwestorskiego
w branżach:
a) Koordynator - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej,
b) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej.
3.2.
1) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia na część 1 i część 2 wynika z postanowień wzorów umów stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
2) Szczegółowy opis techniczny zamierzenia budowlanego zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie części 1 zamówienia i w zakresie części 2 zamówienia), stanowiące integralną część umowy udostępnione na stronie postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25
Przy czym dokumenty techniczne zamieszczono na stronie:
https://bip.ujazd.com.pl
4. Wykonawca zobowiązany jest sprawować obowiązki inspektora nadzoru w ramach okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez wykonawcę robót (część 1: min. 5 lat, maks. 7 lat; część 2: min. 4 lata, maks. 6 lat).
Część 2 pn.: ,,Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (sieć i przyłącza etap IV)."
1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem;
b) reprezentowania Zamawiającego przy rozliczeniu rzeczowym realizowanego zadania inwestycyjnego;
c) współdziałanie z wykonawcą dokumentacji projektowej, z wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia budowlanego.
2) Usługa będzie wykonywana przez inspektora nadzoru inwestorskiego
w branży:
Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej.
POSTANOWIENIA WSPÓLNE DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia na część 1 i część 2 wynika z postanowień wzorów umów stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
2) Szczegółowy opis techniczny zamierzenia budowlanego zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie części 1 zamówienia i w zakresie części 2 zamówienia), stanowiące integralną część umowy udostępnione na stronie postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25
Przy czym dokumenty techniczne zamieszczono na stronie:
https://bip.ujazd.com.pl
Wykonawca zobowiązany jest sprawować obowiązki inspektora nadzoru w ramach okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez wykonawcę robót (część 1: min. 5 lat, maks. 7 lat; część 2: min. 4 lata, maks. 6 lat).

CPV: 71520000-9, 71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00453035, RIR.271.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17e23bd2-db7f-4b08-92c6-e3831c768a6e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17e23bd2-db7f-4b08-92c6-e3831c768a6e
tj. adres strony internetowej prowadzonego postępowania służącej do komunikowania się zamawiającego z wykonawcami, w
szczególności do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125.
ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów oraz do
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
W uzasadnionych przepadkach, gdy nie będzie obiektywnych możliwości korzystania z platformy e zamówienia, Zamawiający
dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wykonawcy, lub zamawiającego, przy czym e-mail
zamawiającego to:
inwestycje@ujazd.com.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą ,,Wykonawca",
posiadający uprawnienia do składania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i
przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik),
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i
przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w treści ogłoszenia oraz szczegółowo w SWZ.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa".
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Pozostałe informacje z uwagi na ilość znaków niniejszego pola zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodne z postanowieniem w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodne z postanowieniem w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-20 09:00
Miejsce składania ofert: platforma e zamówienia, strona postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.