pomorskie (Gdańsk)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja rowów melioracyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Gminy i Miasta Nisko Plac Wolności 14 37-400 Nisko powiat: niżański tel. (15) 841 56 24, tel. (15) 8415661 ros@nisko.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (15) 841 56 24, |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy i Miasta Nisko. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w Zadań: Zadanie nr 1 - Konserwacja rowu melioracyjnego Cieśliczka na osiedlu Warchoły w Nisku. Przedmiotem zamówienia jest koszenie rowu melioracyjnego ,,Cieśliczka" położonego na Osiedlu Warchoły w Nisku - plan sytuacyjny załącznik 3. Zakres prac do wykonania: 1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowu; 2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu. Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac. Zadanie nr 2 - Konserwacja rowu otwartego od Starorzecza Sanu do przepustu pod torem kolejowym. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku od Starorzecza Sanu do przepustu pod torem kolejowym. - plan sytuacyjny załącznik 4. 1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów; 2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu. Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac. Zadanie nr 3 - Konserwacja rowu melioracyjnego na osiedlu Barce w Nisku. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku na osiedlu Barce - plan sytuacyjny załącznik 5. 1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów; 2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu. Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac. Zadanie nr 4 - Konserwacja rowów melioracyjnych w Nowosielcu. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów otwartych położonych w Nowosielcu - plan sytuacyjny załącznik 6. 1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów; 2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu. Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac. Zadanie nr 5 - Konserwacja rowu otwartego pomiędzy Ul. Wańkowicza i Osiedle. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku pomiędzy Ul. Wańkowicza a ulicą Osiedle - plan sytuacyjny załącznik 7. 1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów; 2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu. Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac. 2.Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia. Dokument nr: ZP.271.1.37.2024 Składanie ofert: 7.Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy i Miasta Nisko". NIE OTWIERAĆ przed: 19.08.2024r. godz. 11:00" 1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 19.08.2024r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta). Miejsce i termin realizacji: 4.Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 10.10.2024r. Wymagania: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. 6.Sposób przygotowania oferty: 1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz oferty, 2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, 3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, 4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert, 5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, 6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa, 7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia, 8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane) - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej 9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, 11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Projekt umowy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Nisku nr 2/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, www.nisko.pl. Uwagi: 12. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) - RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO - obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, 4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą: a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy) b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu; 6) Posiada Pani/Pan prawo: ? dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO, ? prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO, ? prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, ? prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 7) Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO, ? na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej. Kontakt: 8.Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1) pod względem merytorycznym - Grzegorz Dubiel tel. (15) 841 56 24, ros@nisko.pl 2) pod względem formalno-prawnym - Natalia Ślipek-Grzybowska tel. (15) 8415661, przetargi@nisko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024