Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja rowów melioracyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja rowów melioracyjnych

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Burmistrz Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
powiat: niżański
tel. (15) 841 56 24, tel. (15) 8415661
ros@nisko.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 841 56 24,
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy
i Miasta Nisko.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w Zadań:
Zadanie nr 1 - Konserwacja rowu melioracyjnego Cieśliczka na osiedlu Warchoły
w Nisku.
Przedmiotem zamówienia jest koszenie rowu melioracyjnego ,,Cieśliczka" położonego
na Osiedlu Warchoły w Nisku - plan sytuacyjny załącznik 3.
Zakres prac do wykonania:
1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowu;
2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu.
Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac.
Zadanie nr 2 - Konserwacja rowu otwartego od Starorzecza Sanu do przepustu pod
torem kolejowym.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku
od Starorzecza Sanu do przepustu pod torem kolejowym. - plan sytuacyjny załącznik 4.
1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów;
2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu.
Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac.
Zadanie nr 3 - Konserwacja rowu melioracyjnego na osiedlu Barce w Nisku.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku
na osiedlu Barce - plan sytuacyjny załącznik 5.
1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów;
2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu.
Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac.
Zadanie nr 4 - Konserwacja rowów melioracyjnych w Nowosielcu.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów otwartych położonych w Nowosielcu -
plan sytuacyjny załącznik 6.
1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów;
2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu.
Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac.
Zadanie nr 5 - Konserwacja rowu otwartego pomiędzy Ul. Wańkowicza i Osiedle.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowu otwartego położonego w Nisku
pomiędzy Ul. Wańkowicza a ulicą Osiedle - plan sytuacyjny załącznik 7.
1) Koszenie traw, trzcin, na skarpie i koronie rowów;
2) Wygrabienie wykoszonej trawy i plantowanie ziemi na całej długości rowu.
Szczegółowy zakres i przedmiar prac zawarty jest w załączniku nr 8 - Przedmiar prac.
2.Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować
całość zamówienia.

Dokument nr: ZP.271.1.37.2024

Składanie ofert:
7.Miejsce i termin składania ofert:
ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Konserwacja rowów melioracyjnych na
terenie Gminy i Miasta Nisko". NIE OTWIERAĆ przed: 19.08.2024r. godz. 11:00"
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 19.08.2024r. do godz. 11:00 w
siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400
Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta).

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 10.10.2024r.

Wymagania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
6.Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz
oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona
Wykonawcy bez otwierania,
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu
Wykonawcy,
wg.
dokumentów
rejestrowych
lub
właściwego
pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej
ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis
z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane) - nie
dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie
potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty
dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające
zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,
11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Projekt
umowy.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych z tego tytułu.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek
z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
11.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w
Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł,
przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Nisku nr 2/2021 z dnia 12 stycznia
2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w
Nisku, www.nisko.pl.

Uwagi:
12. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) -
RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z
siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w
Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych
osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i
Miasta w Nisku.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO - obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze,
4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie
obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
(jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy)
b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie
zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie
zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania
projektu;
6) Posiada Pani/Pan prawo:
? dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO,
? prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO,
? prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO,
? prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO,
? na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń
obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza
Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji
międzynarodowej.

Kontakt:
8.Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) pod względem merytorycznym - Grzegorz Dubiel tel. (15) 841 56 24, ros@nisko.pl
2) pod względem formalno-prawnym - Natalia Ślipek-Grzybowska tel. (15) 8415661,
przetargi@nisko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.