podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Konin)
wielkopolskie (Pleszew)
opolskie (Opole)
dolnośląskie (Dzierżoniów)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17-go Marca 20 82-200 Malbork powiat: malborski tel. 261536200 fax. 261536275, tel. 261 536 704, tel. 261 536 719 22blt.przetargi@ron.mil.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261536200 fax. |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego w PO Skowronki Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Nazwa zadania: Zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego w PO Skowronki. Szanowni Państwo, zapraszamy Państwa do złożenia propozycji cenowej na realizację zamówienia publicznego pn. ,,Zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego w PO Skowronki" 2 Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego w PO Skowronki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi oraz warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do Zaproszenia: ? Opis przedmiotu zamówienia, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2; ? Projekt umowy, załącznik nr 4 do Zaproszenia, 2.2 Opis systemu: a) Kotłownia olejowa: ? kocioł BUDERUS G-305 z palnikiem olejowym 70 kW, ? naczynie przeponowe REFLEX 50 l, ? zbiorniki polietylenowe na olej opałowy 4 szt. po 1 000 l (4 000 l), b) Sieci i przyłącza ciepłownicze wykonane w technologii preizolowanej o długości 11 mb, fi 50 mm. c) Instalacje c.o. w budynkach nr 2 i 4 o łącznej powierzchni ogrzewanej 402,08 m2, normatywna temperatura wewnętrzna bud. nr 2 - 20-25 st. C, budynek nr 4 - 8 st. C. 2.3 Pełen zakres usługi opisany został w załącznikach wskazanych powyżej w pkt. 2.1 niniejszego rozdziału Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Podczas wyceny prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje, jako całość. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 2.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone. Uwaga: Przedmiot zamówienia udzielony zostanie w całości. 2.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych w przedmiotu zamówienia. Prawo opcji realizowane będzie w ilości energii w wysokości 30 GJ. 2.7 Prawo opcji, o którym mowa w pkt. 2.6 zostanie uruchomione wyłącznie po wyczerpaniu zamówienia podstawowego w ilości 230 GJ. 2.8 Cena jednostkowa energii w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego; 2.9 Zamawiający zastrzega sobie, iż zamówienie, określone jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do zamawiającego; 5. Obowiązki Wykonawcy: ? Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia zgodnie z Formularzem ofertowym i warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją umowy. ? Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. ? Wykonawca zobowiązuje się do należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Formularzem ofertowym oraz Opisem technicznym przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w sezonie grzewczym całodobowego pogotowia serwisowego w zakresie ciepłownictwa, energetyki oraz do dysponowania odpowiednią ilością dyżurujących pracowników w poszczególnych grupach zawodowych (monter ciepłownik, elektryk, automatyk, itp.), który w czasie do 1,5 godz. dotrze do obiektu Zamawiającego w celu usunięcia stanów awaryjnych. ? Zakup oleju opałowego lekkiego lub średniego w ilości zabezpieczającej w 100% potrzeby obiektu ( szacowana ilość oleju o wartości opałowej 42MJ/kg przy 92% sprawności źródła, wynosi 6 200 litrów). Szacowane zapotrzebowanie ciepła wg. poszczególnych miesięcy przedstawia poniższa tabela: L. p.miesiąc/rokszacunkowe zapotrzebowanie na energię 110.202410,0 211.202430,0 312.202440,0 RAZEM 2024 r. 80,0 401.202545,0 502.202540,0 603.202530,0 704.202525,0 805.202510,0 906.20250 1007.20250 1108.2025 RAZEM 2025 r. ŁĄCZNIE SEZON Prawo opcji ? ? ? ? ? ? ? ? 0 150,0 230,0 30,0 ? Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów zakupu wody i energii elektrycznej w nw. ilościach: a) Woda zimna - ryczałt miesięczny w ilości 0,1 m3, tj. 1,2 m3/umowę rozliczany na zakończenie umowy - opłata za wodę na koniec umowy dla 22.BLT w Malborku. b) Energia elektryczna - ryczałt miesięczny w ilości 80 kWh, tj. 960 kWh/umowę, rozliczany miesięcznie. Opłata za energię elektryczną będzie rozliczana na podstawie odrębnej umowy na odsprzedaż energii elektrycznej z Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Gdyni. Wykonawca w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy na zakup ciepła , złoży pisemny wniosek w Infrastrukturze w Malborku w celu zawarcia umowy z RZI. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. Zamawiający informuje, że podstawą do wstępu cudzoziemców na teren kompleksów wojskowych przed przystąpieniem do realizacji umowy jest otrzymanie pozwolenia jednorazowego na wstęp na teren chroniony obiektów wojskowych w wyniku uzyskania pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego poprzez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub otrzymanie jednorazowego pozwolenia wydanego przez Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojonych (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r., poz. 177). ? Zamawiający zastrzega, że procedura wyrażenia zgody na realizację umowy przez pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego może potrwać około miesiąca. Z powyższego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane ze zmianą terminu wykonania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego. CPV: 09300000-2, 50721000-5, 50720000-8 Dokument nr: 22.BLT.SZP.2612.83.2024 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.08.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w budynku nr 12, sala odpraw. Składanie ofert: 12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami wybranym poniżej sposobem: ? osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Kancelaria Jawna Budynek nr 1, pokój nr 118 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork; z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.83.2024 w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie skanu dokumentów - plik pdf) w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie elektronicznej - opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej - opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 19.08.2024 r. o godz. 10.00 Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 7. Termin realizacji zamówienia: a) Zamówienie podstawowe: od 01.10 2024r. do 31.08.2025r. b) Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji do 31.08.2025r. 8. Miejsce świadczenia usługi: PO i Ł Skowronki 82-110 SZTUTOWO Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 3. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, b) nie podlegają wykluczeniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.4 zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku: a) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: - co najmniej 1 osobą - posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji montażu, remontu i prac kontrolno-pomiarowych, Grupa 1 ppkt. 2, 10; Grupa 2 ppkt. 1, 2, 10 - co najmniej 1 osobą - posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji montażu, remontu i prac kontrolno-pomiarowych Grupa 1 ppkt. 2, 10; Grupa 2 ppkt. 1, 2, 10 a) Wiedza i doświadczenie: Zamawiający, uzna że warunek ostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: ? 1 usługę świadczoną nieprzerwanie przez 10 miesięcy w zakresie eksploatacji i obsługi systemu cieplnego w skład, którego wchodziły kotły zasilane olejem opałowym o mocy nie mniejszej niż 70 kW. 3. Udostępnienie zasobów 1. Warunek dotyczący - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.3. lit. a) - spełni go przynajmniej jeden z Wykonawców (Wykonawca, konsorcjant bądź podmiot trzeci na zasobach którego polega Wykonawca) lub spełnią go łącznie. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych zdolności zawodowych, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.3 lit. b) w pełni samodzielnie. 3. Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605), oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 9.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 4. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2023r. poz. 1497) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r., wyklucza się: 1.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający będzie żądać dowodów: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 2) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z brzmieniem zawartym w załączniku nr 3 do zaproszenia. Oświadczenie składają odrębnie: ? wykonawca, ? każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) ? podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu(jeżeli dotyczy) 9. Kryteria oceny ofert Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena. KRYTERIUM ,,CENA OFERTY" /A/ -będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia). A = Cena brutto oferty o najniższej cenie spośród wszystkich złożonych ofert* x 100 pkt x 100% cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania w tym: koszty dostawy, koszty osobowe Wykonawcy oraz koszty dojazdu. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w ,,Formularzu ofertowym". 2) Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza ofertowego nie została określona wartością 0,00 zł, skutkować będzie to odrzuceniem oferty. 3) Zamawiający wymaga, aby wartość była podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwota wykazana w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: ? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół; ? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę; 4) Oferta musi być podana w PLN cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku. 5) Cena brutto ma zawierać podatek VAT. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT. 9) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji. 11. Sposób przygotowania oferty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wraz z wypełnionym wykazem osób i wyrazem usług, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia ? dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. b) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia c) Wypełnione i podpisane zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów - jeżeli dotyczy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie, b) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty, c) poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich, d) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego wybrano, jako najkorzystniejszego od podpisania umowy, e) odwołania postępowania bez podawania przyczyn. (podstawa prawna art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego), f) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo zamówień publicznych" (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605). 16. Inne: a) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego b) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. c) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. odpowiednio opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy - wartość co najmniej 50 000,00 zł; 2. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci następujących rodzajów prac i stanowisk pracy: Grupa 1 ppkt. 2,10, Grupa 2 ppkt 1, 2, 10 w zakresie: a. eksploatacji - do których zalicza się stanowiska osób wykonujących prace w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, remontu i prac kontrolno-pomiarowym; b. dozoru - do których zalicza się stanowiska osób kierujących czynnościami osób wykonujących prace, w zakresie określonym w pkt. a.; Uwagi: d) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel.: 261-536-216, fax:261-536-275; ? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod numerem telefonu 261536287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup energii cieplnej od wykonawcy eksploatacji zleconej systemu cieplnego w PO Skowronki", sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.83.2024 ? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ 1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 13. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: a) sprawy merytoryczne p. Roman Domalski, tel. 261 536 704 b) sprawy proceduralne kpr. Kamila WYSOCKA, Sekcja Zamówień Publicznych tel. 261 536 719 |
© eurobudowa.pl 2004-2024