Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa urządzeń zasilania gwarantowanego UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa urządzeń zasilania gwarantowanego UPS

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
ul. Chmielna 69
00-801 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1.
Przedmiot zamówienia
DOSTAWA urządzeń zasilania gwarantowanego UPS.
5.
Opis przedmiotu zamówienia oraz termin realizacji umowy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 (pięciu) sztuk zestawów, z których każdy składa się z UPS'a
wraz z wbudowaną kartą SNMP, podłączonym czujnikiem środowiskowym oraz listwą zasilającą:
1) Zasilacz UPS - 5 szt.
a) obudowa typu Rack 2U,
b) szyny montażowe do montażu w szafie rackowej 19",
c) możliwość instalacji w szafie jak i w pozycji pionowej (dołączone nóżki stabilizujące),
d) długość (głębokość) maksymalnie 630 mm,
e) minimum 8 gniazd C-13,
f)
panel kontrolny:
?tryb pracy,
?parametry zasilacza,
?pozostały czas pracy z baterii,
?obciążenie UPS.
g) moc 3000W/3000VA,
h) technologia Double Conversion,
i)1- fazowy,
j)PF - minimum 90%,
k) sprawność minimum 92% (eco min 98%),
l)
autorestart,
m) start z baterii,
n) baterie umieszczone wewnątrz zasilacza, szczelne, bezobsługowe, w technologii,
o) AGM, o projektowanej żywotności min. 5-6 lat,
p) baterie o pojemności sumarycznej minimum 54Ah,
q) możliwość podłączenia zewnętrznego modułu baterii.
2) Karta SNMP:
a) dedykowana do UPS'a,
b) obsługa protokołów TCP/IP, SNMP, HTTP, HTTPS,
c) powiadamianie o zmianach stanu pracy.
3) Czujnik środowiskowy:
a) dedykowany do karty SNMP, podłączony bezpośrednio do Karty SNMP zamontowanej w UPS'ie,
b) zakres pomiaru temperatury -40C do +70C,
c) dokładność minimum 3C,
str. 2
K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe
d) zakres pomiaru wilgotności -0 do 100%,
e) dokładność minimum 3%,
f)
wykrywanie obecności wody (czujnik zalania),
g) czujnik środowiskowy ma posiadać także funkcjonalność czujnika wilgotności,
h) Zamawiający oczekuje do każdego UPS'a po jednym czujniku.
4) Listwa zasilająca:
a) dedykowana do szafy rackowej 19",
b) rozmiar 1U,
c) długość przewodu min 1,5 m,
d) złącze C-14,
e) liczba gniazd typu E7 - minimum 7.
Gwarancja na zestaw (zasilacz UPS, karta SNMP, czujnik środowiskowy, listwa zasilająca) minimum 24
miesiące.
3)
Specyfikacja techniczna zaoferowanych urządzeń zasilania gwarantowanego UPS wraz z wbudowaną
kartą SNMP, podłączonym czujnikiem środowiskowym oraz listwą zasilającą potwierdzająca zgodność
oferty Wykonawcy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ust. 5 Zapytania.

CPV: 31682530-4

Składanie ofert:
2.
Termin, miejsce oraz sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 sierpnia 2024 r. poprzez jej przesłanie drogą
elektroniczną na adres zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
6.
Miejsce realizacji zamówienia
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa.
8.
Termin wykonania zamówienia
DOSTAWA przedmiotu zamówienia do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez
ostatnią ze Stron.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym bez stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. Niniejsze postępowanie prowadzone
jest w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminacyjny.
3.
Informacja o sposobie porozumiewania się
Komunikacja ze strony Zamawiającego a oferentem:
Wszelkie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywają się drogą elektroniczną
za pośrednictwem adresu zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl.
W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty
elektronicznej każda ze stron jest zobowiązana na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzić fakt jej
otrzymania.
9.Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca złoży wraz z ofertą
1)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik.
2)Formularz ofertowy - podpisany przez osobę upoważnioną do złożenia oferty, do wykorzystania wzór,
stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
10. Kryteria oraz sposób dokonania oceny ofert
- Cena brutto oferty (waga 60%)
W ramach kryterium cena brutto - waga 60 % (wskaźnik oznaczony jako ,,C") - oferta z najniższą ceną
brutto za wykonanie zakresu zamówienia, uzyska 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości
proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru:
cena brutto oferty najtańszej
C (liczba przyznanych punków) =
x 60
cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji (waga 40%) - nie mniej niż 24 miesiące, nie więcej niż 48 miesięcy.
W ramach kryterium okres gwarancji - waga 40 % (wskaźnik oznaczony jako ,,G") - oferta z najdłuższym
okresem gwarancji uzyska 40 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej,
wyliczonej według następującego wzoru:
długość gwarancji ocenianej oferty
x 40
G (liczba przyznanych punków) =
długość najdłuższej gwarancji
spośród ocenianych ofert
W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy
będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 48-miesięczny okres
gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięczny.
LP = C + G
gdzie:
LP - suma punktów uzyskanych przez ofertę ze wszystkich kryteriach
C - punkty w kryterium: cena
G - punkty w kryterium: okres gwarancji
K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe
11. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowaniu
1) Wykonawca podlega wykluczeniu, który powiązany jest osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
w celu uniknięcia konfliktu interesów.
2)
Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do postępowania zmierzającego do udzielenia
zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej
ustawy:
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3.
12. Informacje dotyczące kar umownych, które zostaną przewidziane w umowie
Umowa zostanie zawarta na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania), który
będzie uwzględniał kary umowne za nieterminowe i nienależyte wykonanie umowy uwzględnione
w § 5. Zamawiający nie przewiduje jego zmiany.
13. Przewidywane możliwe zmiany projektowanych postanowień umowy oraz warunki ich dokonania
Zamawiający załącza Projektowane Postanowienia Umowy jako załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
14. Dodatkowe informacje
1)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)Odpowiedzi tylko na wybrane oferty;
b)Negocjacji warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia
negocjacji w formie elektronicznej z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku
przeprowadzenia negocjacji, zostanie z nich sporządzona notatka.
2)
c)Wyboru Wykonawcy bez przeprowadzania negocjacji.
d)Rezygnacji lub unieważnienia Zamówienia.
Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). Cena oferty powinna obejmować
pełny zakres prac określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uwzględniać wszystkie koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3)
Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy
nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych świadczeń poza przewidzianymi w Umowie lub
/ i w odrębnych przepisach prawa.
4)
Za ustalenie świadczeń obejmujących przedmiot zamówienia oraz sposób przeprowadzenia na tej
podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca.
5)
W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca
ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się
z warunkami zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz
skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
6)
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących dokumentów, materiałów lub treści złożonych ofert.
7)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz
złożenia wyjaśnień tylko w stosunku do Wykonawcy najwyżej ocenionego w kryteriach oceny ofert.
8)
Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert, modyfikacja
treści ,,zapytania ofertowego" po upływie terminu składania ofert jest nie możliwa.
17.
Termin związania ofertą
Okres związania Wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie
terminu związania z ofertą.
18.Opis sposobu przygotowania ofert
1)Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w jednym z formatów danych:
.pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza również skan oferty sporządzonej
uprzednio w formie pisemnej, z zastrzeżeniem, że na dokumencie znajduje się czytelny podpis osoby
sporządzającej ofertę (upoważnianej do reprezentacji Wykonawcy).
2)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4)Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
5)Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz
z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie
zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający
jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia,
będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez
Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji
zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy PZP.
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane
w sposób umożliwiający jego udostępnienie innym uczestnikom postępowania.
Uwaga:
Zastrzegając informacje w ofercie Wykonawca winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja
ma charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, jeśli spełnia poniższe warunki, określone w art. 11 ust. 2
ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj.:
ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada
wartość gospodarczą, oraz
?
jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, albo nie są łatwo dostępne dla
takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął, przy
zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
W nawiązaniu do orzecznictwa arbitrażowego i sądowego, należy przyjąć, iż sferą tajemnicy można
objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie
osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy
zainteresowany może się legalnie dowiedzieć.
6)
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez
Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku oznaczonym, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Brak
jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie,
że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez
zastrzeżeń.
7)
Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w celu
wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy
będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe
zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego
zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
8)
Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:
8.1 przekazywanych po otwarciu ofert;
8.2 które są jawne na mocy odrębnych przepisów;
8.3 cen jednostkowych stanowiących podstawę wyliczenia ceny oferty;
8.4 elementów oferty polegających ocenie.
9)
Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania powyższych wymagań będą
obciążały Wykonawcę.
10)
Do przygotowania oferty stosuje się Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do
zapylania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez
Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu
Ofertowym.
19.
Poprawienie omyłek w ofercie
1. Zamawiający poprawi w ofercie, w szczególności:
1.1. oczywiste omyłki pisarskie - bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np.:
widoczna mylna pisownia wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu
lub jego części, ewidentny błąd rzeczowy np.: 31 kwietnia 2024 r., rozbieżność pomiędzy ceną
wpisaną liczbą i słownie;
1.2. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek - omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach, np.: błędny wynik działania
matematycznego wynikający z dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia;
1.3. inne omyłki - polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
O poprawieniu omyłek w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni
termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak
odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

Uwagi:
20. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach w postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego z w formie zapytania ofertowego
Realizując obowiązek informacyjny w związku z wymaganiami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1 z późn. zm.), w skrócie RODO informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (dalej:
,,NCBR").
2. Z administratorem danych może Pan/Pani skontaktować się w następujący sposób:
a) listownie na adres siedziby administratora: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69,
00-801 Warszawa;
b) telefonicznie pod numerem: 22 39 07 401;
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@ncbr.gov.pl;
d) przez elektroniczną skrytkę podawczą ePUAP na adres skrytki: /NCBiR/SkrytkaESP
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować
w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@ncbr.gov.pl;
b) listownie na adres siedziby administratora: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69,
00-801 Warszawa.
Z inspektorem ochrony danych może Pan/Pani kontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzaniem danych osobowych w NCBR oraz z wykonywaniem praw przysługujących
Panu/Pani na mocy RODO.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
w związku z
? ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
? ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
? ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
? ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym,
? procedurą NCBR PW_3.7.2-1 Zamówienia Publiczne ,
? wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach programów finansowanych ze
środków europejskich.
Ponadto w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej jego dane osobowe
przetwarzane będą w celu podpisania i realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
5. Odbiorcami do których mogą być przekazywane dane osobowe Wykonawcy są podmioty uprawnione
do ich przetwarzania na podstawie prawa lub na podstawie umowy zawartej z Administratorem,
w szczególności podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (np. Poczta Polska, kurierzy), podmioty
świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. ePUAP) podmioty
wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym
zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w NCBR systemów informatycznych,
m.in. NCBR+ Sp. z o.o.
6. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą do czasu rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, zgodnie
z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, przez okres:
a) 5 lat - w przypadku dokumentacji zamówień publicznych,
str. 10
K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe
b) 5 lat - w przypadku umów zawartych w trybie zamówień publicznych,
chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. W przypadku zamówień dofinansowanych ze środków
zewnętrznych - przez okres trwałości projektu.
7. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie
danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym
jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193
Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00).
9. Podanie danych osobowych Wykonawcy jest niezbędne do prowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięcia oraz w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej - w celu podpisania i realizacji umowy. Brak tych danych uniemożliwi wzięcie
udziału ww. postępowaniu oraz zawarcie ewentualnej umowy.

Kontakt:
4.
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego
Mateusz Bałazy, adres e-mail: zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.