dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Mników)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń zasilania gwarantowanego UPS |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ul. Chmielna 69 00-801 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia DOSTAWA urządzeń zasilania gwarantowanego UPS. 5. Opis przedmiotu zamówienia oraz termin realizacji umowy Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 (pięciu) sztuk zestawów, z których każdy składa się z UPS'a wraz z wbudowaną kartą SNMP, podłączonym czujnikiem środowiskowym oraz listwą zasilającą: 1) Zasilacz UPS - 5 szt. a) obudowa typu Rack 2U, b) szyny montażowe do montażu w szafie rackowej 19", c) możliwość instalacji w szafie jak i w pozycji pionowej (dołączone nóżki stabilizujące), d) długość (głębokość) maksymalnie 630 mm, e) minimum 8 gniazd C-13, f) panel kontrolny: ?tryb pracy, ?parametry zasilacza, ?pozostały czas pracy z baterii, ?obciążenie UPS. g) moc 3000W/3000VA, h) technologia Double Conversion, i)1- fazowy, j)PF - minimum 90%, k) sprawność minimum 92% (eco min 98%), l) autorestart, m) start z baterii, n) baterie umieszczone wewnątrz zasilacza, szczelne, bezobsługowe, w technologii, o) AGM, o projektowanej żywotności min. 5-6 lat, p) baterie o pojemności sumarycznej minimum 54Ah, q) możliwość podłączenia zewnętrznego modułu baterii. 2) Karta SNMP: a) dedykowana do UPS'a, b) obsługa protokołów TCP/IP, SNMP, HTTP, HTTPS, c) powiadamianie o zmianach stanu pracy. 3) Czujnik środowiskowy: a) dedykowany do karty SNMP, podłączony bezpośrednio do Karty SNMP zamontowanej w UPS'ie, b) zakres pomiaru temperatury -40C do +70C, c) dokładność minimum 3C, str. 2 K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe d) zakres pomiaru wilgotności -0 do 100%, e) dokładność minimum 3%, f) wykrywanie obecności wody (czujnik zalania), g) czujnik środowiskowy ma posiadać także funkcjonalność czujnika wilgotności, h) Zamawiający oczekuje do każdego UPS'a po jednym czujniku. 4) Listwa zasilająca: a) dedykowana do szafy rackowej 19", b) rozmiar 1U, c) długość przewodu min 1,5 m, d) złącze C-14, e) liczba gniazd typu E7 - minimum 7. Gwarancja na zestaw (zasilacz UPS, karta SNMP, czujnik środowiskowy, listwa zasilająca) minimum 24 miesiące. 3) Specyfikacja techniczna zaoferowanych urządzeń zasilania gwarantowanego UPS wraz z wbudowaną kartą SNMP, podłączonym czujnikiem środowiskowym oraz listwą zasilającą potwierdzająca zgodność oferty Wykonawcy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ust. 5 Zapytania. CPV: 31682530-4 Składanie ofert: 2. Termin, miejsce oraz sposób składania ofert Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 sierpnia 2024 r. poprzez jej przesłanie drogą elektroniczną na adres zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 6. Miejsce realizacji zamówienia Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa. 8. Termin wykonania zamówienia DOSTAWA przedmiotu zamówienia do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez ostatnią ze Stron. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminacyjny. 3. Informacja o sposobie porozumiewania się Komunikacja ze strony Zamawiającego a oferentem: Wszelkie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywają się drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej każda ze stron jest zobowiązana na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzić fakt jej otrzymania. 9.Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca złoży wraz z ofertą 1)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik. 2)Formularz ofertowy - podpisany przez osobę upoważnioną do złożenia oferty, do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). 10. Kryteria oraz sposób dokonania oceny ofert - Cena brutto oferty (waga 60%) W ramach kryterium cena brutto - waga 60 % (wskaźnik oznaczony jako ,,C") - oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie zakresu zamówienia, uzyska 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru: cena brutto oferty najtańszej C (liczba przyznanych punków) = x 60 cena brutto oferty badanej - Okres gwarancji (waga 40%) - nie mniej niż 24 miesiące, nie więcej niż 48 miesięcy. W ramach kryterium okres gwarancji - waga 40 % (wskaźnik oznaczony jako ,,G") - oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska 40 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru: długość gwarancji ocenianej oferty x 40 G (liczba przyznanych punków) = długość najdłuższej gwarancji spośród ocenianych ofert W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 48-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięczny. LP = C + G gdzie: LP - suma punktów uzyskanych przez ofertę ze wszystkich kryteriach C - punkty w kryterium: cena G - punkty w kryterium: okres gwarancji K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe 11. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowaniu 1) Wykonawca podlega wykluczeniu, który powiązany jest osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w celu uniknięcia konfliktu interesów. 2) Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy: o wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 12. Informacje dotyczące kar umownych, które zostaną przewidziane w umowie Umowa zostanie zawarta na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania), który będzie uwzględniał kary umowne za nieterminowe i nienależyte wykonanie umowy uwzględnione w § 5. Zamawiający nie przewiduje jego zmiany. 13. Przewidywane możliwe zmiany projektowanych postanowień umowy oraz warunki ich dokonania Zamawiający załącza Projektowane Postanowienia Umowy jako załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14. Dodatkowe informacje 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)Odpowiedzi tylko na wybrane oferty; b)Negocjacji warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w formie elektronicznej z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przeprowadzenia negocjacji, zostanie z nich sporządzona notatka. 2) c)Wyboru Wykonawcy bez przeprowadzania negocjacji. d)Rezygnacji lub unieważnienia Zamówienia. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych świadczeń poza przewidzianymi w Umowie lub / i w odrębnych przepisach prawa. 4) Za ustalenie świadczeń obejmujących przedmiot zamówienia oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5) W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z warunkami zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością. 6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących dokumentów, materiałów lub treści złożonych ofert. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień tylko w stosunku do Wykonawcy najwyżej ocenionego w kryteriach oceny ofert. 8) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert, modyfikacja treści ,,zapytania ofertowego" po upływie terminu składania ofert jest nie możliwa. 17. Termin związania ofertą Okres związania Wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą. 18.Opis sposobu przygotowania ofert 1)Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w jednym z formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza również skan oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej, z zastrzeżeniem, że na dokumencie znajduje się czytelny podpis osoby sporządzającej ofertę (upoważnianej do reprezentacji Wykonawcy). 2)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4)Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert. 5)Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie innym uczestnikom postępowania. Uwaga: Zastrzegając informacje w ofercie Wykonawca winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja ma charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, jeśli spełnia poniższe warunki, określone w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj.: ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, oraz ? jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. W nawiązaniu do orzecznictwa arbitrażowego i sądowego, należy przyjąć, iż sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. 6) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku oznaczonym, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 7) Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w celu wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 8) Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 8.1 przekazywanych po otwarciu ofert; 8.2 które są jawne na mocy odrębnych przepisów; 8.3 cen jednostkowych stanowiących podstawę wyliczenia ceny oferty; 8.4 elementów oferty polegających ocenie. 9) Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania powyższych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 10) Do przygotowania oferty stosuje się Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapylania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. 19. Poprawienie omyłek w ofercie 1. Zamawiający poprawi w ofercie, w szczególności: 1.1. oczywiste omyłki pisarskie - bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np.: widoczna mylna pisownia wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, ewidentny błąd rzeczowy np.: 31 kwietnia 2024 r., rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą i słownie; 1.2. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek - omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach, np.: błędny wynik działania matematycznego wynikający z dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia; 1.3. inne omyłki - polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. O poprawieniu omyłek w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Uwagi: 20. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z w formie zapytania ofertowego Realizując obowiązek informacyjny w związku z wymaganiami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), w skrócie RODO informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (dalej: ,,NCBR"). 2. Z administratorem danych może Pan/Pani skontaktować się w następujący sposób: a) listownie na adres siedziby administratora: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa; b) telefonicznie pod numerem: 22 39 07 401; c) za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@ncbr.gov.pl; d) przez elektroniczną skrytkę podawczą ePUAP na adres skrytki: /NCBiR/SkrytkaESP 3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w następujący sposób: a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@ncbr.gov.pl; b) listownie na adres siedziby administratora: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych może Pan/Pani kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w NCBR oraz z wykonywaniem praw przysługujących Panu/Pani na mocy RODO. 4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z ? ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ? ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ? ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ? ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym, ? procedurą NCBR PW_3.7.2-1 Zamówienia Publiczne , ? wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach programów finansowanych ze środków europejskich. Ponadto w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej jego dane osobowe przetwarzane będą w celu podpisania i realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. 5. Odbiorcami do których mogą być przekazywane dane osobowe Wykonawcy są podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie prawa lub na podstawie umowy zawartej z Administratorem, w szczególności podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (np. Poczta Polska, kurierzy), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. ePUAP) podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w NCBR systemów informatycznych, m.in. NCBR+ Sp. z o.o. 6. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą do czasu rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, przez okres: a) 5 lat - w przypadku dokumentacji zamówień publicznych, str. 10 K1-Informacja Opublikowana (Public)PW_3.7.2-1/F6 Zapytanie ofertowe b) 5 lat - w przypadku umów zawartych w trybie zamówień publicznych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. W przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych - przez okres trwałości projektu. 7. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora: a) dostępu do swoich danych; b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych. 8. Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00). 9. Podanie danych osobowych Wykonawcy jest niezbędne do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięcia oraz w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej - w celu podpisania i realizacji umowy. Brak tych danych uniemożliwi wzięcie udziału ww. postępowaniu oraz zawarcie ewentualnej umowy. Kontakt: 4. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego Mateusz Bałazy, adres e-mail: zamowienia-dsi@ncbr.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024