Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja pomieszczeń, montaż monitoringu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pomieszczeń, montaż monitoringu

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Przedsiębiorczości Społecznej
Łąkowa 46
67-200 Głogów
powiat: głogowski
880108188
maksymowprzemek@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195519
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
Wadium: ---
Nr telefonu: 880108188
Termin składania ofert: 2024-08-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego - zapytanie nr 1/FEDS.08.01-IZ.00-0154/23
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.08.01-IZ.00-0154/23 - Kreatywne Przedszkolaki Przetrą Wszystkie Szlaki !

Część 1
Część I - usługi budowlane

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Niepublicznym Przedszkolu Koliberek Ul. Żarska 18a w Polkowicach. Zakres prac obejmuje:
1. Malowanie ścian wewnętrznych oraz sufitów farbami posiadającymi atest higieniczny dla
przedszkoli i żłobków, 500 m2 (farba, usługa malarska),
2. Położenie podłogi PCV w 2 salach i łazience (podłoga PCV, wylewka-jastrych, obrzeża 15 cm, usługa), 1 zestaw, 100 m2,
4. Modernizacja łazienki (prace instalacyjno-sanitarne),
a) Modernizacja instalacji podposadzkowej wod-kan.,
b) Położenie armatury sanitarnej
-Umywalki wiszące, syfon z sitkiem 3 szt.,
-Bateria 3 szt.,
-DOSTAWA i montaż kabiny,
-Toaleta dziecięca (miska, spłuczka, deska, wysyłka) 3 szt.,
-Usługa montażowa.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek wskazania na znaki towarowe, pochodzenie lub producenta należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, które ewentualnie zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu własności oraz wymogów jakościowych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert dotyczących przedmiotów równoważnych: tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem, że spełnią one wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że jeżeli w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie przedmiotów, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów itp. mają one charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w przypadku zaoferowania przedmiotów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych przedmiotów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym.
7. Niewskazanie przedmiotów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja zastosowania przedmiotów wymienionych przez Zamawiającego.
8. Wszystkie przedmioty muszą posiadać stosowne świadectwa, certyfikaty i muszą być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać wymagania polskich i europejskich norm i certyfikatów.
9. Przedmioty, które nie spełnią warunków jakościowych i ilościowych zostaną wymienione na wolne od wad w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Koszty dostaw i wymiany pokrywa Wykonawca.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, jego załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
11. Przedmiot zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, nieużywanym, zapakowanym w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania.
12. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w podanych przez Zamawiającego ilościach, zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem przedstawionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2.
13. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na adres:
Niepubliczne Przedszkole Koliberek
Ul. Żarska 18a
59-100 Polkowice
14. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I - usługi budowlane
Część II - montaż monitoringu
15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej na poszczególne części zamówienia. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Maksymalnie II części zamówienia mogą zostać powierzone jednemu wykonawcy.
Okres gwarancji
90 dni

Część 2
Część II - montaż monitoringu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest montaż monitoringu (4 kamery, okablowanie, odbiornik), 1 zestaw w Niepublicznym Przedszkolu Koliberek Ul. Żarska 18a w Polkowicach.
Okres gwarancji
90 dni

CPV: 45330000-9, 45332000-3, 45430000-0, 45453000-7, 32323500-8, 34971000-4, 45311100-1, 51314000-6

Dokument nr: 2024-8356-195519, 1/FEDS.08.01-IZ.00-0154/23

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
polkowicki
Gmina
Polkowice
Miejscowość
Polkowice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
polkowicki
Gmina
Polkowice
Miejscowość
Polkowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
h) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywa się na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywa się na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 usługi budowlane/remontowe o wartości co najmniej 30 tys. PLN.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywa się na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym spełnia następujące warunki:
1) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą komplet oświadczeń zawartych w załączniku nr 4:
a) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
b) Oświadczenie o braku podlegania sankcjom
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają asortyment odpowiadający Zamawiającemu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą komplet wymaganych dokumentów:
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 3 - Wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy)
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy
- Załącznik nr 5 - Projekt umowy
- Załącznik nr 6 - Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-09
Data ostatniej zmiany
2024-08-09 15:20:38

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium - cena ofertowa- 100%

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium - cena ofertowa- 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Przemysław Maksymów
tel.: 880108188
e-mail: maksymowprzemek@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.