dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
śląskie (Bielsko-Biała)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | USŁUGI SPRZĄTANIA |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TEATR IM.ADAMA MICKIEWICZA W CZĘSTOCHOWIE ul. Jana Kilińskiego 15 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa (34) 372 33 04, faks brak dyrekcja@teatr-mickiewicza.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | (34) 372 33 04, faks |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW TEATRU im. ADAMA MICKIEWICZA w CZĘSTOCHOWIE Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynku Teatru im. Adama Mickiewicza, obejmująca w szczególności: a) kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie bieżącej czystości i porządku w budynkach ,,A" i ,,B" Teatru im. A. Mickiewicza na 5-ciu poziomach. b) bieżącego utrzymania czystości wokół budynków teatru oraz ,,Domu Aktora" przy Ul. Dąbrowskiego 65, wraz z odśnieżaniem chodników, parkingów oraz placów w sezonie zimowym a także zamiataniem tych samych miejsc w okresie letnim - wg standardów i wymogów BHP, przepisów prawa bud. i zarządzeń obowiązujących w Teatrze, CPV: 90911200-8 Dokument nr: 2024/BZP 00453019, ZP 05/05/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 14:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a736ad2-794b-4114-8936-5058215da35e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem formularzy udostępnionych za pośrednictwem portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a736ad2-794b-4114-8936-5058215da35e, w zakładce ,,Formularze", a także za pomocą poczty e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl 2. Ofertę oraz dokumenty dot. postępowania należy składać przy użyciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty ) składane winny być przez Wykonawcę elektrycznie za pośrednictwem: -dedykowanego formularza udostępnionego przez portal e-Zamówienia (korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana) -poczty elektronicznej, na adres e-mail: d.sedziwy@teatr-mickiewicza.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz ofertowy, oświadczenia zgodnie z SWZ, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo muszą być sporządzone w jednym z formatów danych, zgodnie z Rozporządzenia Rady Ministrów z dni a 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje formaty danych .pdf oraz .zip, .7z (formaty poddające dane kompresji). Dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodnie z art. 781 §1 kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub podpisem zaufanym (o którym mowa w ustawie z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zamówienia publiczne) lub podpisem osobistym (o którym mowa w ustawie z dnia 06.08.2010r. o dowodach osobistych) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia, dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty poddające dane kompresji) a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100MB. Zaleca się: -sporządzenie przekazywanych oświadczeń lub dokumentów w formacie .pdf a także w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym - złożenie podpisu w formacie PAdES. W przypadku podpisywania oświadczeń lub dokumentów sporządzonych w formacie innym niż .pdf - w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym - zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnętrznym. W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać aby przekazać zarówno podpisywane oświadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnętrznego. -w przypadku podpisywania przez kilka osób przekazywanych oświadczeń lub dokumentów ( jednego pliku ) użycie jednego rodzaju podpisu - kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 12:00 Miejsce składania ofert: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 05/05/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynku Teatru im. Adama Mickiewicza, obejmująca w szczególności: a) kompleksowe sprzątanie oraz utrzymanie bieżącej czystości i porządku w budynkach ,,A" i ,,B" Teatru im. A. Mickiewicza na 5-ciu poziomach. b) bieżącego utrzymania czystości wokół budynków teatru oraz ,,Domu Aktora" przy ul. Dąbrowskiego 65, wraz z odśnieżaniem chodników, parkingów oraz placów w sezonie zimowym a także zamiataniem tych samych miejsc w okresie letnim - wg standardów i wymogów BHP, przepisów prawa bud. i zarządzeń obowiązujących w Teatrze, 4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 % cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z Rozdziałem V. SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 % cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024