Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czchów
Rynek 12
32-860 Czchów
powiat: brzeski
tel. 014 6621724
gmina@czchow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Czchów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 014 6621724
Termin składania ofert: 2024-08-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Czchów zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Czchów"
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czchów w granicach
administracyjnych gminy - zwanym dalej ,,planem" ( wraz z przeprowadzeniem całej procedury
planistycznej ) w sposób i w terminach określonych w ,,Harmonogramie rzeczowo finansowym
prac" stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwany dalej ,,Harmonogramem", sporządzonym
przez Wykonawcę i dostarczonym do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
2. Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm. ), zwanej dalej ,,ustawą u.p.z.p.",
2) rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii z dnia 08 grudnia 2023 r., w sprawie
projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie planu oraz
wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r., poz. 2758),
3) rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu
wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gmin (Dz.U. z 2024 r., poz.
729),
4) ustawą z dnia 03 października 2008 r., o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania
na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ),
5) zgodnie z zapisami uchwały Nr III/21/2024 Rady Miejskiej w Czchowie z dnia
21 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy
Czchów,
6) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy
i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,7) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie
do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa
wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
1) Sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także przepisami wykonawczymi do tej
ustawy w tym min.:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo
pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o
przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w
ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowań projektu planu,
zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz
dokumentacji prac planistycznych;
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej
komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez
Wykonawcę;
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w
niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści
zażaleń na postanowienia;
d) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach,
spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu
wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu
konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z zamawiającym) związanych z
rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji
społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom
zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet,
ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej
w art. 13i ust. 3 ustawy u.p.z.p., w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa
w art. 8i, 8j i 8k ustawy u.p.z.p.;
f) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań
przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji
urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach
z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
g) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy u.p.z.p.;
h) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy u.p.z.p.
(na różnych etapach opracowania planu);
i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie
prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 );
j) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć
nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie
procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
k) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
l) Wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny kaszt do pozyskania wszelkich
materiałów i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
m) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie
i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą u.p.z.p., do przedstawienia
wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim
dzienniku urzędowym.n) Wykonawca opracuje dodatkowo i przekaże zamawiającemu przedmiot umowy w wersji
elektronicznej, wg specyfikacji danych określonej w załączniku nr 2 do umowy, w terminie 7
dni od publikacji uchwały w sprawie zatwierdzenia planu ogólnego miasta w Dzienniku
Urzędowym Wojewody.
o) wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego
wykonania zostały zawarte w:
a) Zapytaniu ofertowym,
b) Wzorze umowy (zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
4. Gwarancja i rękojmia.
a) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
b) Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.

Dokument nr: ITI.2151.1.2024.TK

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2024 r. o godz. 10:30.
9. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 16.08.2024 r.
do godz. 10:00 za pomocą poczty elektronicznej na wskazanego poniżej maila.
2. Ofertę ( formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami ) należy złożyć pod rygorem
nieważności drogą elektroniczną na maila: t.kanownik@czchow.pl , do dnia 16.08.2024 r.
do godz. 10:00.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert przez tego
samego Wykonawcę, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy.
4. W razie braku powyższej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające z tego braku, np. za otwarcie oferty przed terminem otwarcia, a w przypadku składania
oferty pocztą za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę.
6. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
7. Oferty złożone po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcom.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do dnia 31.10.2025 r. z uwzględnieniem zapisów
postanowień Umowy ( wzór ), stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Wymagania:
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 opracowania polegające
na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub planów ogólnych (dotyczy także opracowań w
zakresie zmian planów lub studium), zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym
województwa. W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać
nr uchwały, datę uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji w dzienniku
urzędowym województwa ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
2) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
w tym:
a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą
wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym; wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe.
Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w
Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także
wskazanie osób uprawionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej lub formy elektronicznej, przy
czym
do złożenia oferty wymagana jest forma pisemna.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w formie elektronicznej
za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: t.kanownik@czchow.pl.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ITI.2151.1.2024.TK.
VII. Termin związania ofertą:Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim.
3. Oferta powinna być wypełniona i podpisana przez osobę umocowaną do reprezentowania
Wykonawcy.
4. Wykonawca przygotowuje ofertę wypełniając formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1
do zapytania ofertowego.
5. Do wypełnionego formularza ofertowego Wykonawca dołącza:
a) Wykaz wykonanych usług - Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku o którym
mowa w rozdziale V, pkt 1 zapytania ofertowego ) - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
b) Wykaz osób, o których mowa w rozdziale V, pkt 2 zapytania ofertowego ) - Załącznik
nr 4 do zapytania ofertowego,
c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu
nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej,
e) Harmonogram rzeczowo-finansowy - Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
f) Oświadczenie dotyczące wykluczenia - Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego,
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do uzupełnienia
brakujących oświadczeń lub dokumentów.
7. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
X. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Przez cenę oferty Zamawiający rozumie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym. Cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie elementy kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe błędnego
obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą
wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę.
2. Cenę oferty należy podać zgodnie ze wzorem formularza ofertowego (zał. nr 1 do zapytania
ofertowego) jako ryczałtową cenę netto i cenę brutto - z wyszczególnieniem wysokości podatku
VAT (w złotych), wyrażoną cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.3. Do wyliczenia ceny brutto, wykonawca zastosuje właściwą, aktualnie obowiązującą
w przepisach prawa, stawkę podatku od towarów i usług (VAT).
4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
5. Rozliczanie zamówienia:
a) Sposób zapłaty i rozliczenia zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
XI. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena brutto - 100% .
2. Formuła oceny:
a)
najniższa cena brutto ze wszystkich nieodrzuconych ofert x 100 pkt.
----------------------------------------------------------------------------------- = liczba punktów
cena brutto badanej oferty
b) oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku
jest mniejsza niż 5 to przy zaokrągleniu druga cyfra nie ulega zmianie, a jeżeli trzecia cyfra
po przecinku jest równa 5 lub większa to druga cyfra zostanie zaokrąglona w górę.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyniku postępowania. Ponadto powyższą informację
Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.bip.malopolska.pl/czchow.
2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert lub przeprowadzi ponowne
postępowanie.
5. Wykonawcom nie przysługuje środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm. ).
XIII. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień
umowy.
3. Zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy w roku 2024 r. nie może przekroczyć kwoty 20000,00 zł brutto,
jaką Zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zamówienia, co Wykonawca
będzie musiał uwzględnić w harmonogramie rzeczowo - finansowym realizacji usługi
przedłożonym przed podpisaniem umowy.
XIV. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez konieczności podawania przyczyny.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień treści
złożonych ofert i wzywać do uzupełniania dokumentów (poza formularzem oferty). Informacje
podane w celu obliczenia punktów w ramach kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.XV. Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ),
dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych w związku z niniejszym wnioskiem jest
Gmina Czchów reprezentowana przez Burmistrza Czchowa, Rynek 12, 32-860 Czchów,
tel. 14 66 217 10, gmina@czchow.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Rafał
Kopytko, kontakt: iod@czchow.pl, tel. 14 66 217 18;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm. );
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; chyba że niezbędny
będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek
wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
6. Odbiorcami danych mogą być inne podmioty, jeżeli wynika to z przepisów prawa, a także
podmioty, które przetwarzają dane na zalecenie Administratora na podstawie umowy
o powierzenie przetwarzania danych osobowych;
7. dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach, w szczególności
w instrukcji kancelaryjnej ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Dz. U. Nr 14, poz. 67 );
8. podanie danych osobowych jest niezbędne do wydania decyzji o warunkach zabudowy;
9. podanie numeru telefonu/adresu e-mail jest dobrowolne - w każdej chwili można wycofać zgodę
na przetwarzanie danych dobrowolnych, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
które podjęto przed wycofaniem zgody;
10. dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza obszar Europejskiego
Obszaru Gospodarczego) lub do organizacji międzynarodowej, nie będą także poddawane
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
11. uprawnienia Zleceniodawcy/Wnioskodawcy wynikające z RODO:
a) prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także
prawo do przenoszenia danych, jednak część tych praw może być ograniczona przez inne
przepisy prawa,
b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Kontakt:
Upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Tadeusz Kanownik - inspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego Urzędu
Miejskiego w Czchowie, tel. : 146 621 724,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.