dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bierzwnik ul. Kopernika 2 73-240 Bierzwnik powiat: choszczeński tel. 95 768 01 30/ fax. 95 768 01 11, tel. 95 768 01 30/ fax. 95 768 01 11 strategia@bierzwnik.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Bierzwnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 768 01 30/ f |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis zadania * Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa placu składowego osadów ustabilizowanych z zadaszeniem wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu działki 183/7 obr. 0007 w m. Bierzwnik" obejmującego budowę placu składowego osadów ustabilizowanych o nawierzchni szczelnej (beton szczelny) i wymiarach zewnętrznych 13,84 m x 16,77 m, wyposażonego w system zbierania i odprowadzania odcieków (odwodnienie liniowe), zadaszonego dachem jednospadowym (pokrycie z blachy trapezowej) o konstrukcji stalowej, jednonawowej, z jednej strony podpartej na słupach stalowych, z drugiej na ścianie, oraz wykonanie ciągów komunikacyjnych (51,43 m2) z kostki betonowej (polbruk) gr. 8 cm na posypce cementowo-piaskowej 3 cm i żwirowo-piaskowej gr. 15 cm. Dokument nr: 03/09/08/2024 Składanie ofert: Dodatkowe informacje 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik (sekretariat) do dnia 19.08.2024 r. do godz. 09.00 osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mail na adres: strategia@bierzwnik.pl lub za pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego /t4khye646m/SkrytkaESP. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Koniec terminu składania ofert 2024-08-19 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia 2025-04-30 Wymagania: Kryteria Kryterium Waga Cena 100 Opis sposobu przyznania punktacji 1) Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu zamówienia, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia. 2) Kryteria oceny ofert Zamawiający stosować będzie jedno kryterium oceny ofert - cena - 100% Sposób obliczania wartości punktowej: wartość oferty o najniższej cenie Wartość punktowa = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100% wartość oferty ocenianej Warunki udziału w postępowaniu Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzenie działalności gospodarczej w w/w zakresie zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej, 3 a) w odniesieniu do wykonawcy: Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje). b) w odniesieniu do osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w branży: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w co najmniej ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba powinna być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551). 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) oraz dostarczonych wraz z ofertą dowodów wykonania usług oraz określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty: a) ocena warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej, będzie polegała na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Odrzucenie oferty Oferta ulega odrzuceniu, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w tym brak wymaganych załączników; 2) zawiera błędy w obliczeniu ceny i/lub kosztu; 3) została złożona po terminie określonym w zapytaniu ofertowym PODSTAWY WYKLUCZENIA 1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczona się Wykonawców powiązanych z Gminą Bierzwnik osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Bierzwnik czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika z przepisów prawa, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 zapytania ofertowego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), tj.: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Malczewo i Strumienno, gmina Bierzwnik" jeżeli będzie składana w formie innej niż drogą elektroniczną. Poza oznaczeniami powyżej na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy - dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy. 4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2024