dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Identyfikacja źródła eutrofizacji starorzecza poprzez wykonanie pomiaru jakości wód gruntowych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU ul. Firmowa 1 45-594 Opole powiat: Opole zampub@opole.rdos.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Identyfikacja źródła eutrofizacji starorzecza poprzez wykonanie pomiaru jakości wód gruntowych w otoczeniu zbiornika (starorzecza) w obszarze Natura 2000 Łęg Zdzieszowicki PLH160011 - III termin Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest identyfikacja źródła eutrofizacji starorzecza poprzez wykonanie pomiaru jakości wód gruntowych w otoczeniu zbiornika (starorzecza) w obszarze Natura 2000 Łęg Zdzieszowicki PLH160011. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pomiarów jakości wód gruntowych w otoczeniu starorzecza w obszarze Natura 2000 Łęg Zdzieszowicki PLH160011 w obrębie działek ewidencyjnych: 160306_2.0064.AR_2.574 160505_4.0007.AR_16.1961 Wyznaczenie miejsc poboru możliwe jest również w obrębie działki ewidencyjnej: 160306_2.0064.AR_2.578 2. Położenie obszaru prac: powiat krapkowicki, gm. Zdzieszowice, obręb Zdzieszowice powiat kędzierzyńsko-kozielski, gmina Reńska Wieś, obręb Mechnica. 3. Wykonanie nietrwałych otworów badawczych w ilości 6 sztuk oraz pobór wód gruntowych po jednej próbce pojedynczej z każdego otworu. 4. Lokalizację punktów poboru należy uzgodnić z Zamawiającym. Propozycje lokalizacji punktów poboru prób należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni roboczych przed planowanymi pracami terenowymi (za pomocą korespondencji elektronicznej). W ciągu 2 dni roboczych Zamawiający zatwierdzi zaproponowane miejsca poboru prób. 5. Po przeprowadzeniu badań, otwór badawczy zlikwidować z zachowaniem następstwa litologicznego przewierconych warstw, a teren wokół przywrócić do stanu przed badaniami. 6. W przypadku wytypowania punktu/ów poboru w obrębie działki ewidencyjnej nr 578 (działka drogowa), miejsce poboru wyznaczyć w sposób nie powodujący zniszczenia zlokalizowanej w jej obrębie infrastruktury. 7. Dodatkowo wykonać pobór próbki wody z kanału łączącego Odrę ze starorzeczem oraz cieku Trzciniec na wlocie do starorzecza. 8. Wykonanie analiz laboratoryjnych pobranych próbek wody w celu określenia zawartości biogenów w pobranych próbkach (jonów amonowych, azotynów, azotanów i fosforanów) przez akredytowane laboratorium, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 lipca 2021 r. w sprawie form i sposobu prowadzenia monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych i jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 1576). 9. Porównanie otrzymanych wyników analiz wód podziemnych z wartościami granicznymi elementów fizykochemicznych stanu wód podziemnych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 11 października 2019 r. w sprawie kryteriów i sposobu oceny stanu jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 2148). 10. Sporządzenie opracowania zawierającego: a) karty otworów badawczych, z zaznaczeniem głębokości zalegania zwierciadła wód podziemnych; b) załącznik kartograficzny z zaznaczonymi miejscami poboru prób; c) współrzędne GPS punktów poboru próbek pojedynczych w układzie PL-2000 lub PL- 1992 z wykorzystaniem systemu nawigacji satelitarnej (GPS) przy użyciu profesjonalnego odbiornika GPS; d) tabelaryczne zestawienie wyników analiz; e) oryginały raportów z badań laboratoryjnych f) Interpretacja zebranych danych - ocenę przypuszczalnego wpływu ilości i stężeń zidentyfikowanych biogenów na starorzecze. g) określenie możliwego kierunku dopływu biogenów do starorzecza. 12. Opracowanie, o którym mowa w pkt 11 należy dostarczyć w wersji papierowej w jednym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej na informatycznych nośnikach danych (płyta CD, DVD), w jednym egzemplarzu. 13. Na stronie tytułowej opracowania należy zamieścić logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu oraz logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu. 14. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy: szablony w formie cyfrowej zawierające wszystkie wymagane prawem oznaczenia graficzne (logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu); oraz dokumentacje planu zadań ochronnych oraz wyniki monitoringu starorzecza. Termin wykonania zamówienia rozumiany jako termin przedłożenia opracowania zawierającego wyniki badań. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do 30 września 2024 r. CPV: 71351900-2 Dokument nr: 2024/BZP 00454269, WOF.261.1.77.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d06525bb-e691-415a-b293-0084c145de69 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@opole.rdos.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Dalszy opis w dokumentach zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 22 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-20 08:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WOF.261.1.77.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 96178,86 PLN 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11201,53 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest identyfikacja źródła eutrofizacji starorzecza poprzez wykonanie pomiaru jakości wód gruntowych w otoczeniu zbiornika (starorzecza) w obszarze Natura 2000 Łęg Zdzieszowicki PLH160011. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pomiarów jakości wód gruntowych w otoczeniu starorzecza w obszarze Natura 2000 Łęg Zdzieszowicki PLH160011 w obrębie działek ewidencyjnych: 160306_2.0064.AR_2.574 160505_4.0007.AR_16.1961 Wyznaczenie miejsc poboru możliwe jest również w obrębie działki ewidencyjnej: 160306_2.0064.AR_2.578 2. Położenie obszaru prac: powiat krapkowicki, gm. Zdzieszowice, obręb Zdzieszowice powiat kędzierzyńsko-kozielski, gmina Reńska Wieś, obręb Mechnica. 3. Wykonanie nietrwałych otworów badawczych w ilości 6 sztuk oraz pobór wód gruntowych po jednej próbce pojedynczej z każdego otworu. 4. Lokalizację punktów poboru należy uzgodnić z Zamawiającym. Propozycje lokalizacji punktów poboru prób należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni roboczych przed planowanymi pracami terenowymi (za pomocą korespondencji elektronicznej). W ciągu 2 dni roboczych Zamawiający zatwierdzi zaproponowane miejsca poboru prób. 5. Po przeprowadzeniu badań, otwór badawczy zlikwidować z zachowaniem następstwa litologicznego przewierconych warstw, a teren wokół przywrócić do stanu przed badaniami. 6. W przypadku wytypowania punktu/ów poboru w obrębie działki ewidencyjnej nr 578 (działka drogowa), miejsce poboru wyznaczyć w sposób nie powodujący zniszczenia zlokalizowanej w jej obrębie infrastruktury. 7. Dodatkowo wykonać pobór próbki wody z kanału łączącego Odrę ze starorzeczem oraz cieku Trzciniec na wlocie do starorzecza. 8. Wykonanie analiz laboratoryjnych pobranych próbek wody w celu określenia zawartości biogenów w pobranych próbkach (jonów amonowych, azotynów, azotanów i fosforanów) przez akredytowane laboratorium, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 lipca 2021 r. w sprawie form i sposobu prowadzenia monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych i jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 1576). 9. Porównanie otrzymanych wyników analiz wód podziemnych z wartościami granicznymi elementów fizykochemicznych stanu wód podziemnych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 11 października 2019 r. w sprawie kryteriów i sposobu oceny stanu jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 2148). 10. Sporządzenie opracowania zawierającego: a) karty otworów badawczych, z zaznaczeniem głębokości zalegania zwierciadła wód podziemnych; b) załącznik kartograficzny z zaznaczonymi miejscami poboru prób; c) współrzędne GPS punktów poboru próbek pojedynczych w układzie PL-2000 lub PL- 1992 z wykorzystaniem systemu nawigacji satelitarnej (GPS) przy użyciu profesjonalnego odbiornika GPS; d) tabelaryczne zestawienie wyników analiz; e) oryginały raportów z badań laboratoryjnych f) Interpretacja zebranych danych - ocenę przypuszczalnego wpływu ilości i stężeń zidentyfikowanych biogenów na starorzecze. g) określenie możliwego kierunku dopływu biogenów do starorzecza. 12. Opracowanie, o którym mowa w pkt 11 należy dostarczyć w wersji papierowej w jednym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej na informatycznych nośnikach danych (płyta CD, DVD), w jednym egzemplarzu. 13. Na stronie tytułowej opracowania należy zamieścić logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu oraz logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu. 14. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy: szablony w formie cyfrowej zawierające wszystkie wymagane prawem oznaczenia graficzne (logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu); oraz dokumentacje planu zadań ochronnych oraz wyniki monitoringu starorzecza. Termin wykonania zamówienia rozumiany jako termin przedłożenia opracowania zawierającego wyniki badań. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do 30 września 2024 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych w pkt 18.2 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku wykazania się przez Wykonawcę, że: 1) w ramach wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania się co najmniej dwiema usługami, polegającymi na przeprowadzeniu oceny zanieczyszczenia wód podziemnych zgodnie z wymogami rozporządzenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 lipca 2021 r. w sprawie form i sposobu prowadzenia monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych i jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 1576); 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach, tj. kierownikiem prac. Za kierownika prac zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe (przez wyższe wykształcenie zamawiający rozumie ukończone studia minimum pierwszego stopnia - licencjat lub inżynier) z dziedziny nauk inżynieryjno - technicznych lub nauk ścisłych i przyrodniczych oraz posiadającą doświadczenie w realizacji prac w prowadzeniu oceny zanieczyszczenia wód podziemnych zgodnie z wymogami rozporządzenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 lipca 2021 r. w sprawie form i sposobu prowadzenia monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych i jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. poz. 1576). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą w postaci elektronicznej. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 2.3. oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W terminie określonym w pkt 8.3 SWZ, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie: 3.1. oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (pkt 8.3.1 SWZ), 3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (pkt 8.3.4 SWZ). 4. Zgodnie z art. 117 ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego wskazują, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żąda kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, w zakresie zmiany osób wykonujących zamówienie - w sytuacji kiedy zmiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać wymagania zawarte w SWZ. Zmiana osób wykonujących zamówienie będzie możliwa wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana osób nie może skutkować obniżeniem ilości zdobytych punktów w kryterium oceny ofert. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych w pkt 18.2 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024