podlaskie (Białystok)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji, czyszczenia i dezynfekcji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu ul. Wróblewskiego 46 45-759 Opole powiat: Opole tel. 261-62-60-61 fax 261-62-60-51 sekretariat@116szpital.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261-62-60-61 fa |
Termin składania ofert: | 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa konserwacji, czyszczenia i dezynfekcji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych 116 Szpitala Wojskowego w Opolu i Przychodni w Nysie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę czyszczenia, przeglądu i konserwacji urządzeń wentylacji oraz klimatyzacji w pracowni endoskopowej (wraz z wymianą filtrów - wymiana filtrów musi zostać potwierdzona pisemnie przez pracownika działu administracji), zakładzie diagnostyki obrazowej, dziale farmacji szpitalnej, oddziale chorób wewnętrznych, ZOL, Oddział Chirurgii Ogólnej, IT, izolator (Izba Przyjęć z wymianą filtrów), Poradni Dziecięcej, Izbie Przyjęć oraz Bloku Operacyjnym (mycie, dezynfekcja, odgrzybianie central i instalacji, serwis agregatu wody lodowej, wymiana filtrów do central wentylacyjnych, stropów laminarnych oraz nawiewników absolutnych) 116 Szpitala Wojskowego w Opolu oraz Przychodni w Nysie tj.: centrali wentylacyjnej VS-40-L-PHIE (wymiana dwóch filtrów kasetowych 1080 x 492 x 48G4, oględziny i ocena stanu technicznego urządzeń, ocena stanu technicznego zespołu wentylacyjnego, czyszczenie przepustnic, kontrola działania szaf sterowniczych oraz kontrola nastaw), klimatyzator VIVAX ACP 12CC35GEEN (czyszczenie filtrów wody technologicznej, czyszczenie parownic, odgrzybianie, sprawdzenie szczelności i odprowadzenie skroplin, czyszczenie skraplacza, kontrola temperatury nawiewanego powietrza), przegląd pogwarancyjny agregatów skraplających CLIVET (2szt.) oraz klimatyzatorów CHIGO (1szt.), przegląd kurtyn powietrznych VTS Defender (1szt.), kurtyna powietrzna EVT (1szt.). 2. Warunki jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: a) przeglądy, czyszczenie oraz konserwacja muszą być dokonywane zgodnie z wytycznymi określonymi przez producenta danego aparatu lub urządzenia; w zakresie dotyczącym instalacji klimatyzacji Wykonawca musi wykonać niezbędne czynności mające na celu dezynfekcję urządzeń, wraz z ich wyczyszczeniem oraz wymianą filtrów. Zamawiający wymaga aby Oferent/Wykonawca udokumentował doświadczenie w zakresie całościowego serwisu instalacji wentylacji i klimatyzacji bloków operacyjnych (referencje). b) Zakres usługi w zakresie wentylacji obejmuje: czyszczenie, dezynfekcję, odgrzybianie instalacji wentylacji Pracowni Endoskopowej oraz Izby Przyjęć wraz z wymianą filtrów oraz pobranie próbek mikrobiologicznych metodą odciskową z kanałów wentylacyjnych po wykonaniu czyszczenia i dezynfekcji, próbki muszą zostać pobrane w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki (2 szt. w Izbie Przyjęć) z kanałów wentylacyjnych w obecności Pielęgniarki Epidemiologicznej 116 Szpitala Wojskowego w Opolu. Próbkę należy dostarczyć do certyfikowanego laboratorium mikrobiologicznego lub sanepidu na koszt wykonawcy i po uzyskaniu wyniku badania, dostarczyć wynik do 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, w przypadku uzyskania wyniku pozytywnego badania mikrobiologicznego (przekroczenia norm ilości drobnoustrojów), należy powtórzyć na koszt wykonawcy proces dezynfekcji, aż do uzyskania wymaganych norm. c) Zakres usługi w zakresie Bloku Operacyjnego obejmuje: czyszczenie, dezynfekcję, odgrzybianie central i instalacji, serwis agregatu wody lodowej, wymiana filtrów do central wentylacyjnych, stropów laminarnych oraz nawiewników absolutnych. Jakość usługi musi być potwierdzona odpowiednimi badaniami powietrza, w terminie i zakresie uzgodnionym z Pielęgniarką Epidemiologiczną 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Opolu. W przypadku uzyskania wyniku pozytywnego badania mikrobiologicznego (przekroczenia norm ilości drobnoustrojów), należy powtórzyć na koszt wykonawcy proces dezynfekcji, aż do uzyskania wymaganych norm. d) Zakres usługi w zakresie Przychodni w Nysie, został opisany w pkt. 1 e) Urządzenia: i. Zakład Diagnostyki Obrazowej: klimatyzator Allegro Carrier - split naścienny oraz jednostka centralna zewnętrzna; ii. Dział Farmacji Szpitalnej: split naścienny oraz jednostka centralna zewnętrzna ROTENSO iii. Pracownia Endoskopowa: klimatyzatory Midea seria R (4 sztuki - split naścienny oraz jednostka centralna zewnętrzna), centrala wentylacyjna N1 Vento (wraz z wymianą filtrów do centrali N1 Vento). iv. Oddział Chorób Wewnętrznych: klimatyzator Airwell GC12 - split naścienny oraz jednostka centralna zewnętrzna oraz klimatyzator wewnętrzny przenośny ALASKA (magazyn leków) v. Dział IT: klimatyzator KAISAI HDR - split naścienny oraz jednostka centralna zewnętrzna. vi. Izolator (Izba Przyjęć) - urządzenie wentylacyjne firmy DOSPEL (wraz z wymianą filtrów) vii. Oddział Chorób Wewnętrznych - 1 agregat Kaisai K30E + 3 jednostki wewnętrzne, 2 jednostki zewnętrznę += 2 jednostki zewnętrzne KAISAI, viii. Zakład Opiekuńczo Leczniczy: 1 agregat Kaisai K30E + 3 jednostki wewnętrzne, ix. Oddział Chirurgii Ogólnej: 1 agregat KAISAI K40E + 4 jednostki wewnętrzne, x. Izba Przyjęć oraz Poradnia Dziecięca - 1 agregat Kaisai + 3 jednostki wewnętrzne. xi. Oddział Rehabilitacyjny - 1 agregat KAISAI + 2 jednostki wewnętrzne. xii. Blok Operacyjny - zgodnie z dokumentacją (opis instalacji wentylacji z rysunkami oraz zestawienie filtrów). xiii. Przychodnia w Nysie - urządzenia opisane w pkt. 1 xiv. Długość przewodów wentylacyjnych w pracowni endoskopowej ok 35m, średnica przewodów: 200mm, 160mm, 100mm., xv. Nysa - dane dotyczące instalacji wentylacji, przekrojów oraz długości przewodów znajdują się w odrębnym załączniku. f) potwierdzeniem wykonania przeglądu jest podpisany przez użytkownika lub pracownika działu administracji dokument potwierdzający wykonanie usługi stanowiąca/-y załącznik do faktury wraz z oświadczeniem zawierającym informację, iż przegląd został wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi przez producenta urządzenia. g) koszt jednego przeglądu dla każdego z urządzeń uwzględnia wszystkie koszty związane z jego przeprowadzeniem w tym koszt dojazdu i koszt materiałów niezbędnych do ich wykonania, h) przez wykonanie przeglądu rozumie się zrealizowanie zamówienia w pełnym zakresie i dokonanie wpisu do paszportu technicznego o dopuszczeniu urządzenia do dalszego użytkowania; Dokument nr: ZO/14/2024 Składanie ofert: 9. Wypełniony i podpisany formularz oferty należy przesłać faksem na numer 261-62-60-51, lub mailem sekretariat@116szpital.opole.pl, lub pisemnie na adres 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, 45-759 Opole Ul. Wróblewskiego 46 sekretariat p. 32 w terminie do 21.08.2024r. do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin i miejsce wykonania zamówienia: a) Do 30.09.2024 b) 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, Przychodnia w Nysie, Ul. Kościuszki 12A-12B, Nysa. Wymagania: i) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. j) informacje dotyczące urządzeń można uzyskać kontaktując się z kierownikiem administracyjnym szpitala, Panem Radosławem Kościuk pod numerem 261 62 51 29. W przypadku: o stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia lub o gdy pierwotnie wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wybrania kolejnej najkorzystniejszej oferty. 3. Wartość brutto ............................... zł. zgodnie z poniższą kalkulacją: L.P. Nazwa kpl Cena netto VAT % Wartość brutto 1 Pracownia Endoskopowa - instalacja wentylacji 1 2 Pracownia Endoskopowa - instalacja klimatyzacji 1 3 Zakład Diagnostyki Obrazowej - instalacja klimatyzacji 1 4 Apteka Szpitalna - instalacja klimatyzacji 1 5 Oddział chorób wewnętrznych - instalacja klimatyzacji 1 6 Zakład Opiekuńczo Leczniczy - instalacja klimatyzacji 1 7 Oddział Chirurgii Ogólnej - instalacja klimatyzacji 1 8 Dział IT - instalacja klimatyzacji 1 9 Izolator (Izba przyjęć) 1 10 Izba Przyjęć + Poradnia Dziecięca 1 11 Oddział reumatologiczny 1 12 Blok Operacyjny 1 13 Przychodnia w Nysie 1 14 Ogółem wartość X 4. Zasady zapłaty: a) podstawą wystawienia faktury będzie dokument potwierdzający wykonanie zamówienia w całości, podpisany przez kierownika administracyjnego szpitala. b) podstawą zapłaty będzie prawidłowo wystawiona faktura, c) rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie odbywać się w złotych polskich. 6. Sposób wyliczenia ceny: a) oferta musi zawierać cenę wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów prawa sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym; b) wartość brutto należy liczyć w sposób następujący: ilość x cena jednostkowa netto = wartość netto + podatek VAT; c) ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza; d) cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen; e) cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ofercie i formularzu cenowym; f) prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym; g) jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Ocena ofert: 100% cena 8. Oświadczamy, że: a) zapoznaliśmy się warunkami zamówienia wraz z załączonymi do niej dokumentami i nie wnosimy do niej zastrzeżeń, oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia potrzebne do wykonania zamówienia; b) w cenę oferty wliczone są wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia; c) uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni; d) projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; e) przedmiot zamówienia spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym; f) w przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się dołączyć oryginały dokumentów wskazanych we wzorze umowy lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem jako załączniki do umowy. 10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści zapytania ofertowego, najpóźniej do dnia 14.08.2024r. Godziny pracy administracji Szpitala 730 - 1505. Zamawiający dopuszcza składanie zapytania faksem, mailem oraz pisemnie. Odpowiedzi na zapytania zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i będą stanowić integralną część postępowania. 11. Zamawiający, zgodnie z §8 pkt 7 Regulaminu postępowania w sprawach o zamówienia publiczne w 116 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, przewiduje negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, do jego odwołania na każdym etapie postępowania oraz do przesunięcia terminu składania ofert. 13. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 15 kwietnia 2022 r. (Dziennik Ustaw poz. 835.). |
© eurobudowa.pl 2004-2024