mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Świętochłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie i restauratorskie w zabytkowym kościele parafialnym |
Data zamieszczenia: | 2024-08-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Wojciecha w Kowali ul. Radomska 84 26-624 Kowala Stępocina powiat: radomski Tel: 602535468 borpiotr@op.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kowala Stępocina |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 602535468 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn. ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie w zabytkowym kościele parafialnym pw. św. Wojciecha w Kowali". 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są: prace konserwatorskie i restauratorskie w zabytkowym kościele parafialnym pod wezwaniem św. Wojciecha w Kowali. Zakres zamówienia obejmuje prace konserwatorskie i restauratorskie przy historycznym wyposażeniu kościoła wpisanym do rejestru zabytków pod nr rej. 116/B/95 z dnia 11.05.1995r. oraz pełną konserwację najstarszych nagrobków i płyt nagrobnych zlokalizowanych na cmentarzu parafialnym przy kościele pod wezwaniem św. Wojciecha w Kowali. 1.1 W ramach prac wykonawca wykona konserwację: 1) ołtarza głównego, dwóch ołtarzy bocznych: św. Barbary i św. Rodziny, chrzcielnicy, pochodzących z przełomu XVIII w. / XIX w., i tablicy epitafijnej Zofii Bukowieckiej z XIX w. 2) nagrobków: ks. Cz. Kotlarskiego, St. Rychłowskiego, Józefa Deskura, ks. Dominika Strachowskiego, EJ. Jasieńskich, Łukasza Pióro i Anny Plenk oraz płyt nagrobnych: Teodora Błońskiego, Rodziny Jasieńskich, Jasieńskiej z domu Rogowskiej. Wszystkie zostały wpisane do rejestru zabytków pod numerem rej. 116/B/95 z dnia 11.05.1995 r. oraz 116/B/72 z dnia 16.11.1972 r. [nagrobek Anny Plenk]. 3) Konserwację przedmiotowych obiektów należy przeprowadzić w oparciu i zgodnie z następującymi dokumentami szczegółowo opisującymi rodzaj i zakres robót (załączniki do zapytania ofertowego) : A. Decyzja 924/DR/22 z dnia 29.11.2022 r. znak: DR.5144.32.2022.TG - pozwolenie na przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkowym nagrobku Anny Plenk z 3 ćw. XIX w. usytuowanym na terenie cmentarza rzymsko-katolickiego w Kowali, pow. radomski B. Program prac konserwatorskich dla kamiennego nagrobka Anny Plenk i Idalii Pruszak 1859 r. z cmentarza kościoła parafialnego pw. Św. Wojciecha w Kowali w Diecezji Radomskiej z cmentarza kościoła parafialnego p.w. św. Wojciecha w Kowali w Diecezji Radomskiej, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2021 C. Decyzja 224/DR/24 z dnia 18.04.2024 r. znak: DR.5144.2.10.2024.TG - pozwolenie na przeprowadzenie prac konserwatorskich przy ołtarzu głównym, ołtarzu bocznym św. Barbary, ołtarzu bocznym św. Rodziny z przełomu XVIII/XIX w., epitafium Zofii Bukowieckiej z 2 poł. XIX w., chrzcielnicy z kon. XVIII w. z kościoła parafialnego pw. św. Wojciecha w Kowali, pow. Radomski D. Program prac konserwatorskich ołtarza bocznego pw. św. Rodziny z przełomu XVIII/XIX w. z kościoła rzymskokatolickiego pw. św. Wojciecha w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckiego, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 E. Program prac konserwatorskich chrzcielnicy drewnianej z XVIII w. z kościoła rzymskokatolickiego pw. św. Wojciecha w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckiego, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 F. Program prac konserwatorskich Epitafium Zofii Bukowieckiej, zm. 1887 r. z kościoła rzymskokatolickiego pw. św. Wojciecha w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckiego, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 G. Program prac konserwatorskich dla ołtarza głównego z ok. 1804 r. z kościoła rzymskokatolickiego pw. św. Wojciecha w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckiego, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 H. Program prac konserwatorskich dla ołtarza bocznego pw. św. Barbary z ok. 1804 r. z kościoła rzymskokatolickiego pw. św. Wojciecha w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckiego, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 I. Decyzja 244/DR/24 z dnia 18.04.2024 r. znak: DR.5144.2.9.2024.TG - pozwolenie na przeprowadzenie prac konserwatorskich przy płycie nagrobnej Jasieńskiej z Rogowskich, zm. 1858 r., płycie nagrobnej Teodora Błońskiego, zm. 1809 r., płycie nagrobnej rodziny Jasieńskich, 2 poł. XIX w., nagrobku Łukasza Pióro, zm. 1858 r., nagrobku ks. Czesława Kotlarskiego, zm. 1919 r., nagrobku Stanisława Rychłowskiego, zm. 1812 r., nagrobku Józefa Deskura, zm. 1856 r., nagrobku ks. Dominika Strachowskiego, zm. 1900 r., nagrobku E. J. Jasieńskich (Eugenii Jasieńskiej), 1 ćw. XIX w. z cmentarza parafialnego w Kowali, pow. Radomski J. Program prac konserwatorskich dla płyty nagrobnej Eleonory z Rogowskich Jasieńskiej, zm. 1858 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 K. Program prac konserwatorskich dla nagrobka Łukasza Pióro, zm. 1858 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 L. Program prac konserwatorskich dla nagrobka ks. Czesława Kotlarskiego, zm. 1919 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 M. Program prac konserwatorskich dla pomnika nagrobnego Eugenii Jasieńskiej, zm. 1820 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 N. Program prac konserwatorskich dla nagrobka Józefa Deskura z ok. 1856 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 O. Program prac konserwatorskich dla nagrobka ks. Dominika Strachowskiego, zm. 1900 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 P. Program prac konserwatorskich dla płyty nagrobnej rodziny Jasieńskich, poł. XIX w. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 Q. Program prac konserwatorskich dla płyty nagrobnej Teodora Błońskiego, zm. 1809 r. na cmentarzu rzymskokatolickim w miejscowości Kowala Stępocina pow. radomski, woj. mazowieckie, aut. mgr Wojciech Wdowski, 2024 R. Przedmiar robót 2. Istotne informacje na temat realizacji zamówienia: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia posadzek przed ustawieniem rusztowań. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czynnym kościele i obiekcie zabytkowym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób uwzględniający specyfikę i warunki działania Zamawiającego, w szczególności do: a. prowadzenia robót w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych, pogrzebów itd., b. dołożenia wszelkich starań zmierzających do zminimalizowania hałasu, zakurzenia, zapylenia, zabrudzenia poprzez odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenia w miejscu prowadzenia prac. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji nadzoru zgodnie z zapisami Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Dokument nr: 02/2024 Składanie ofert: 10. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Wojciecha w Kowali, Adres: Ul. Radomska 84, 26-624 Kowala Stępocina w godz.ch pn. - czw. Od 7:30 do 15:30, pt. od 8:00 do 16:00. 4. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 13.09.2024 r. o godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin i miejsce wykonania zamówienia 1. Miejscem wykonania zamówienia jest: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Wojciecha w Kowali, Adres: Ul. Radomska 84, 26-624 Kowala Stępocina. 2. Termin wykonania przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2025r. Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Wymagana gwarancja i rękojmia na wykonane prace renowacyjne - minimum 3 lata, od dnia podpisania końcowego odbioru robót bez wad. 8. Podstawa robót: prace będą finansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Kowala. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie pracami renowacyjnymi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia konserwatorskie. 10. Wymaga się, aby materiały, które będą wykorzystane do wykonania przedmiotowego zamówienia, były dopuszczone do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty. 11. Po zapoznaniu się z zapytaniem ofertowym Wykonawca zobligowany jest do odbycia wizji lokalnej miejsca przedmiotowej inwestycji, w obecności ks. Piotra Borciucha, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin pod nr tel. 602535468. Do oferty Wykonawca składa protokół z wizji, niezłożenie tego protokołu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, tj. wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292,1559 i 2054), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012r. poz. 769), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2)jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3)wobec, którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5)jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6)jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury Zamawiający, stosownie do treści art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 835) oraz Rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi oraz udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (tj. Dz. U.UE.L.2006.134.1 z 20.05.2006 z późn. zm.) wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę: -w stosunku, do którego zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, -który figuruje w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L 2006 Nr 134, str. 1) i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE.L 2014 Nr 78, str. 6) -który jest wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ a) wiedza i doświadczenie: Wykonawca winien wykazać, że w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert [a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie] wykonał należycie przynajmniej pięć robót polegających na konserwacji sakralnych obiektów zabytkowych i rzeźby kamiennej z piaskowca (co najmniej pięć obiektów łącznie) na kwotę łączną minimum 500 000,00 złotych brutto -załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Do wykazu robót należy załączyć dowody określające czy wskazane roboty zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania prawdziwości przedstawionego oświadczenia poprzez zwrócenie się do podmiotów wskazanych o potwierdzenie wykonania zakresu robót i ich jakości. b) Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: Prace konserwatorskie objęte przedmiotem zapytania ofertowego muszą być przeprowadzone zgodnie ze sztuką konserwatorską przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i wykształcenie. Wykonawca musi dysponować min.2 osobami posiadającymi stosowną wiedzę i uprawnienia oraz spełniać wymogi określone w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z 2023 r. poz. 951, 1688, 1904). Wykonawca obowiązany jest do powierzenia kierowania i nadzorowania pracami konserwatorskimi min. 1 osobie z uprawnieniami konserwatorskimi z doświadczeniem minimum 5 letnim, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: a) Posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Do zobowiązania podmiotu trzeciego należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej to zobowiązanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (o ile nie wynika to z treści zobowiązania np. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, zamawiający-w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda, aby wykonawca wskazał szczegółowe informacje dotyczące a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i sprawdzenia - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - czy doszło do rzeczywistego przekazania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia w sposób wykazany przez wykonawcę w ofercie -załącznik nr 5 - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 5. Oświadczenia lub dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 4: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Zapytaniu ofertowym, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 21 do zapytania ofertowego, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych prac konserwatorskich w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z obligatoryjnym załączeniem dowodów (np. referencji) określających, czy prace konserwacyjne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z sztuką konserwatorską i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia, w tym kierownika prac konserwatorskich w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia -Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 5. Zobowiązanie (w oryginale) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w pkt 4 pkt 4), jeśli dotyczy - załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego 6. Kopia polisy wraz z dowodami zapłaty składek poświadczona za zgodność z oryginałem. 7. Protokół z wizji lokalnej. 8. Termin związania ofertą Wykonawcy będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert. 9. Opis sposobu przygotowania oferty Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. ,,Formularz Oferty" przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1. 2. Załączniki w postaci dokumentów wskazanych w punkcie 5 Zapytania ofertowego. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie ofert wariantowych /alternatywnych spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez oferenta. 6. Wykonawca winien zamieścić ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej danymi oferenta oraz napisem: ,,Oferta - znak 02/2024 ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie w zabytkowym kościele parafialnym pw. św. Wojciecha w Kowali" nie otwierać przed dniem 13.09.2024r. godz.11:00. 2. Oferty wraz ze wszystkimi załącznikami można również przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: borpiotr@op.pl - wymagany podpis elektroniczny (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, bądź podpis osobisty). 3. W przypadku wysłania oferty przesyłką pocztową czy kurierską o zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. 5. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania. 11. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca określi cenę w złotych polskich wg załączonego Formularza Oferty (załącznik nr 1). 2.W ofercie należy podać całkowitą cenę oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenie brutto uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaży towaru - usług - podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT/ podatku akcyzowego, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług/ podatku akcyzowego, należy do Wykonawcy. 3.Cena brutto oferty określona w formularzu musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy przy czym końcówki poniżej 0,5 pomija się a końcówki 0,5 i powyżej zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę). 4.Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, obejmować wszystkie koszty, jakie ponosi Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 5.Cena oferty jest ceną ryczałtową. 6.Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy: - oczywiste omyłki pisarskie; - oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; - inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona 12. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Kryterium Znaczenie 1. C - cena brutto oferty 90% 2. G - okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 10% Razem 100% Łączna ocena punktowa @ obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G 1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo. 3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad: 1.1 Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 90 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: Pc= -------x90pkt, lpkt = l% Cb gdzie, Pc -- ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej. 1.2 Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia. Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu, czy oferuje 3, 4, czy 5-letni okres rękojmi i gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres-3 lata i taki zostanie wpisany do umowy. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 5 lat okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 5 lat, a do umowy wpisze oferowany. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż 3, 4 albo 5-letni okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres -3 lata i taki zostanie wpisany do umowy. Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący sposób: Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów 3 lata 0 4 lata 5 5 lat i więcej 10 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 13. Warunki płatności: Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Finansowanie inwestycji podlega regulaminowi Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z tym regulaminem płatność za wykonane prace będące przedmiotem zamówienia podlega transzom. I transza pokryje 2% kosztów całości zadania będącymi wkładem własnym inwestora pokrytym ze środków z budżetu gminy Kowala i nastąpi po zakończeniu I etapu prac i jego odbiorze częściowym. II transza z kwotą do 50% wartości inwestycji opłacona zostanie po zakończeniu II etapu prac i jego odbiorze częściowym. III transza z pozostałą kwota przelana zostanie na koniec prac po ich zakończeniu i odbiorze końcowym. Każdy etap opłacony zostanie tylko po protokolarnym odbiorze prac w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Warunkiem zakończenia i końcowego rozliczenia zadania jest odbiór końcowy zrealizowanych prac, przeprowadzony przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy, przedstawiciela właściwych służb konserwatorskich. 14. Zmiana umowy l.W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Opis zmian zawarty jest w projekcie umowy. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 15.Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania ofertowego w każdym czasie, w tym do niedokonania wyboru żadnej oferty, bez podania przyczyny i bez prawa do odszkodowania po stronie wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia. 16.Pozostałe informacje. l.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania. 2Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie. 3. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty bądź wezwać do złożenia brakujących dokumentów. 4.Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty o wynikach postępowania. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Gminy Kowala https://kowala.biuletyn.net/. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzjelenia zamówień uzupełniających. 6.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym maja zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na przedmiotowe zadanie. 11. Środki ochrony prawnej. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp, Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej. Na każdym etapie realizacji inwestycji Gmina Kowala (Dotujący) ma możliwość monitoringu realizacji zadania. 18. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy Postanowienia umowy zawarto w wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 4 do Zapytania ofertowego. Kontakt: 7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ks. Piotr Borciuch tel: 602535468 Adres poczty elektronicznej do komunikacji: borpiotr@op.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024