mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa leżanek SPA z systemem wibracyjno - akustycznym |
Data zamieszczenia: | 2024-08-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nosalowy Dwór Sp z o.o Balzera 21d 34-500 Zakopane powiat: tatrzański o.kryczka@nosalowy.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195847 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Zakopane |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. leżanek SPA z systemem wibracyjno - akustycznym do zabiegów głębokiej relaksacji do strefy SPA Hotelu Grand Nosalowy Dwór, przy ulicy Balzera 21d w Zakopanem. Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-2422/24 - Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności Część 1 Zakup i dostawa leżanek SPA z system wibracyjno-akustycznym. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. leżanek SPA z systemem wibracyjno - akustycznym do zabiegów głębokiej relaksacji do strefy SPA Hotelu Grand Nosalowy Dwór, przy Ul. Oswalda Balzera 21d w Zakopanem. Szczegóły w zapytaniu ofertowym 3/2024/KPO/HORECA/NOSALOWY DWOR. Okres gwarancji 3 lata CPV: 33192150-8 Dokument nr: 2024-72090-195847, 3/2024/KPO/HORECA/NOSALOWY DWOR Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat tatrzański Gmina Zakopane Miejscowość Zakopane Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy; 2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku, gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; w takim przypadku Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu realizacji zamówienia o czas występowania tej przyczyny lub o czas niezbędny do przezwyciężenia skutków występowania tej przyczyny. Na podstawie tej przesłanki możliwa jest także zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli dojdzie do zmiany (skrócenia lub wydłużenia) daty zakończenia realizacji Projektu. b) Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Pojęcie to Zamawiający będzie interpretował w sposób odpowiadający postanowieniu pkt. 109 preambuły Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. W świetle tego postanowienia, ,,Pojęcie niemożliwych do przewidzenia okoliczności odnosi się do okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo odpowiednio starannego przygotowania pierwotnego postępowania o udzielenie zamówienia przez instytucję zamawiającą, z uwzględnieniem dostępnych jej środków, charakteru i cech tego konkretnego projektu, dobrych praktyk w danej dziedzinie oraz konieczności zagwarantowania odpowiedniej relacji pomiędzy zasobami wykorzystanymi na przygotowanie postępowania a jego przewidywalną wartością. Nie może to jednak mieć zastosowania w sytuacjach, w których modyfikacja powoduje zmianę charakteru całego zamówienia, na przykład przez zastąpienie zamawianych robót budowlanych, dostaw lub usług innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia (...)". W takim przypadku Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu realizacji zamówienia o czas występowania tej okoliczności lub o czas niezbędny do przezwyciężenia skutków występowania tej okoliczności. c) zmiany warunków i terminów płatności wynagrodzenia w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; d) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy, które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy, i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-13 Data ostatniej zmiany 2024-08-13 12:01:32 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium oceny - 100% cena netto .......................... Metodologia oceny: Cena netto ............. - maksymalnie 100 pkt X = ( CN / CR × 100), gdzie: X - ilość uzyskanych punktów dla kryterium; CENA CN - najniższa oferowana cena; CENA CR - cena oferty rozpatrywanej Kontakt: Osoby do kontaktu Olga Kryczka tel.: e-mail: o.kryczka@nosalowy.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024