mazowieckie (Otwock)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców do warsztatów |
Data zamieszczenia: | 2024-08-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STOWARZYSZENIE "HORYZONT" ul. Stefana Jaracza 9 76-200 Słupsk powiat: Słupsk 602587128 m.zenik@horyzont.slupsk.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/196057 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Słupsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602587128 |
Termin składania ofert: | 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FEPM.05.11-IZ.00-0088/23 - Aktywność IV Część 1 sukcesywna dostawa mat. rem - bud, narzędzi i surowców Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców do warsztatów w Centrum Integracji Społecznej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców (zwanymi dalej produktami) na potrzeby Centrum Integracji Społecznej przy Stowarzyszeniu Horyzont w Słupsku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2029 roku. 2. Odbiór produktów objętych przedmiotem zamówienia będzie odbywał się we wskazanym w ofercie punkcie lub punktach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Miasta Słupsk lub w odległości do 10 km od granic Miasta Słupsk. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia realizowany będzie średnio raz w tygodniu, jednakże nie wyklucza się zwiększonej częstotliwości. Faktura wystawiana będzie każdorazowo po odebraniu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wskazuje przykładowy asortyment, który będzie realizowany w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Ostateczne produkty wybierane będą na bieżąco przez Zamawiającego. CPV: 03121100-6, 44111000-1, 44510000-8, 44511200-7 Dokument nr: 2024-17853-196057 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo pomorskie Powiat Słupsk Gmina Słupsk Miejscowość Słupsk Wymagania: 4. Zamawiający nie udziela Wykonawcy wyłączności na dostawę produktów. 5. Zamawiający uprawniony będzie do zgłoszenia reklamacji odebranych produktów w ramach gwarancji w terminie do siedmiu dni roboczych od dnia wykrycia wady przez okres 12 miesięcy od dnia odebrania lub w dłuższym okresie zadeklarowanym przed producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni roboczych od jej zgłoszenia. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub wymiany produktów na wolne od wad w terminie do 7 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji. Po upływie tego terminu Zamawiający uprawniony będzie do naprawy lub nabycia nowego produktu od podmiotu trzeciego na koszt Wykonawcy. 6. Przykładowy asortyment produktów będący przedmiotem niniejszej zamówienia, wraz z ich ilością, określony został w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) jako koszyk zakupowy służący do oceny wysokości cen oferowanych w dniu składania ofert. 7. Podane ilości mają charakter szacunkowy i Zamawiający uprawniony będzie do zamówienia mniejszej lub większej ilości produktów w zakresie różnicy 40% w stosunku do wartości netto oferty na daną część zamówienia. Zamówienie mniejszej ilości nie będzie rościło po stronie Wykonawcy roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 8. Podany w formularzu ofertowym asortyment ma charakter szacunkowy i Zamawiający dopuszcza możliwość nabywania innych produktów oferowanych przez Wykonawcę po cenie z dnia wykonywania zakupu, przy zastosowaniu stałego rabatu, jeżeli zostanie od zaoferowany, co każdorazowo będzie pomniejszało całkowitą wartość oferty na daną część zamówienia. Stały rabat nie będzie miał zastosowania w stosunku do produktów w cenie promocyjnej lub przecenionych. Warunki zmiany umowy 1. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że: 1) zmiana dotyczy wskazania innego punktu odbierania przedmiotu zamówienia, które będzie spełniało warunki określone w pkt IV.2 niniejszego zapytania, 2) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności. 2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w ust. 1 pkt 3 zapytania. 3. Ustalenia w zakresie zmiany umowy następować będą na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, o których mowa w punkcie 1, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oświadczenia w tym zakresie składane będą również przez osoby zaangażowane w przeprowadzenie niniejszego zamówienia ze strony Zamawiającego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-13 Data ostatniej zmiany 2024-08-13 13:26:59 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Lp. Nazwa kryterium Waga (%) 1. Cena - Wartość łączna brutto na część zamówienia- C 80 2. Stały rabat - R 20 Razem: 100 Kryteria mają przyporządkowaną liczbę punktów w skali od 0 do 100, zgodnie z posiadaną wagą Kontakt: Osoby do kontaktu Monika Zenik-Krupień tel.: 602587128 e-mail: m.zenik@horyzont.slupsk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024