Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5756z ostatnich 7 dni
21841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców do warsztatów

Data zamieszczenia: 2024-08-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: STOWARZYSZENIE "HORYZONT"
ul. Stefana Jaracza 9
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
602587128
m.zenik@horyzont.slupsk.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/196057
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 602587128
Termin składania ofert: 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FEPM.05.11-IZ.00-0088/23 - Aktywność IV

Część 1
sukcesywna dostawa mat. rem - bud, narzędzi i surowców

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców do warsztatów w Centrum Integracji Społecznej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów remontowo - budowlanych, materiałów, narzędzi i surowców (zwanymi dalej produktami) na potrzeby Centrum Integracji Społecznej przy Stowarzyszeniu Horyzont w Słupsku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2029 roku.
2. Odbiór produktów objętych przedmiotem zamówienia będzie odbywał się we wskazanym w ofercie punkcie lub punktach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Miasta Słupsk lub w odległości do 10 km od granic Miasta Słupsk. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia realizowany będzie średnio raz w tygodniu, jednakże nie wyklucza się zwiększonej częstotliwości. Faktura wystawiana będzie każdorazowo po odebraniu przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wskazuje przykładowy asortyment, który będzie realizowany w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Ostateczne produkty wybierane będą na bieżąco przez Zamawiającego.

CPV: 03121100-6, 44111000-1, 44510000-8, 44511200-7

Dokument nr: 2024-17853-196057

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Słupsk
Gmina
Słupsk
Miejscowość
Słupsk

Wymagania:
4. Zamawiający nie udziela Wykonawcy wyłączności na dostawę produktów.
5. Zamawiający uprawniony będzie do zgłoszenia reklamacji odebranych produktów w ramach gwarancji w terminie do siedmiu dni roboczych od dnia wykrycia wady przez okres 12 miesięcy od dnia odebrania lub w dłuższym okresie zadeklarowanym przed producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni roboczych od jej zgłoszenia.
W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub wymiany produktów na wolne od wad w terminie do 7 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji. Po upływie tego terminu Zamawiający uprawniony będzie do naprawy lub nabycia nowego produktu od podmiotu trzeciego na koszt Wykonawcy.
6. Przykładowy asortyment produktów będący przedmiotem niniejszej zamówienia, wraz z ich ilością, określony został w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) jako koszyk zakupowy służący do oceny wysokości cen oferowanych w dniu składania ofert.
7. Podane ilości mają charakter szacunkowy i Zamawiający uprawniony będzie do zamówienia mniejszej lub większej ilości produktów w zakresie różnicy 40% w stosunku do wartości netto oferty na daną część zamówienia. Zamówienie mniejszej ilości nie będzie rościło po stronie Wykonawcy roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8. Podany w formularzu ofertowym asortyment ma charakter szacunkowy i Zamawiający dopuszcza możliwość nabywania innych produktów oferowanych przez Wykonawcę po cenie z dnia wykonywania zakupu, przy zastosowaniu stałego rabatu, jeżeli zostanie od zaoferowany, co każdorazowo będzie pomniejszało całkowitą wartość oferty na daną część zamówienia. Stały rabat nie będzie miał zastosowania w stosunku do produktów w cenie promocyjnej lub przecenionych.
Warunki zmiany umowy
1. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
1) zmiana dotyczy wskazania innego punktu odbierania przedmiotu zamówienia, które będzie spełniało warunki określone w pkt IV.2 niniejszego zapytania,
2) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności.
2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w ust. 1 pkt 3 zapytania.
3. Ustalenia w zakresie zmiany umowy następować będą na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, o których mowa w punkcie 1, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oświadczenia w tym zakresie składane będą również przez osoby zaangażowane w przeprowadzenie niniejszego zamówienia ze strony Zamawiającego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-13
Data ostatniej zmiany
2024-08-13 13:26:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga (%)
1.
Cena - Wartość łączna brutto na część zamówienia- C
80
2.
Stały rabat - R
20
Razem:
100
Kryteria mają przyporządkowaną liczbę punktów w skali od 0 do 100, zgodnie z posiadaną wagą

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Monika Zenik-Krupień
tel.: 602587128
e-mail: m.zenik@horyzont.slupsk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.