pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa, 02-119)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa form do prasy wibracyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-08-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Prefabrykacji Żelbetowej "CIS-BET" Jolanta Buczek Zaczernie 194 36-062 Zaczernie powiat: rzeszowski 606438808 buczekw@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/196095 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Zaczernie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606438808 |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-0298/23 - Wzrost zaoszczędzonej energii pierwotnej w wyniku modernizacji hali produkcyjnej oraz zmiany procesu produkcji. Część 1 DOSTAWA form do prasy wibracyjnej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Nazwa zamówienia: DOSTAWA form do prasy wibracyjnej na potrzeby realizacji projektu ,,Wzrost zaoszczędzonej energii pierwotnej w wyniku modernizacji hali produkcyjnej oraz zmiany procesu produkcji". 3. Wspólny słownik zamówień: ? Kod CPV: 43415000-5 Formy odlewnicze 4. Zamawiający poszukuje dostawcy nowego środka trwałego Formy do prasy wibracyjnej (10 form przezaczonych do produkcji według następujących ilości, parametrów i wymiarów:): 1) Forma do produkcji studni SK-1: skorupa dolna (1 szt.), skorupa górna (1 szt.); 2) Forma do produkcji pierścieni studni SK-1 o wysokości 30 cm (1 szt.); 3) Forma do produkcji studni SK-2: skorupa dolna (1 szt.), skorupa górna (1 szt.); 4) Forma do produkcji pierścieni studni SKR: o wysokości 10 cm (1 szt.); o wysokości 20 cm (1 szt.), o wysokości 30 cm (1 szt.); 5) Forma do produkcji studni SKR-1/2: skorupa dolna (1 szt.), skorupa górna (1 szt.); 6) Forma do produkcji studni SKR-2: skorupa dolna (1 szt.), skorupa górna (1 szt.); 7) Forma do produkcji studni SKO-2g: korpus (1 szt.); płyta denna (1 szt.); 8) Forma do produkcji ramy lekkiej RL2 (1 szt.); 9) Forma do produkcji ramy ciężkiej RC - stalowej (1 szt.); 10) Forma do produkcji ramy ciężkiej RC - żeliwnej (1 szt.). Opis parametrów technicznych poszczególnych form znajduje się w załączniku nr 5 Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Środek trwały ma być nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą uruchomienia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczył kompletną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia, aktualne wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty, deklaracji zgodności producenta lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania, dokumentów gwarancyjnych, świadectw jakości wymaganych przepisami prawa, szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim, dokumenty licencji oraz innych dokumentów jeżeli są wymagane przez Zamawiającego lub obowiązujące przepisy prawa. 7. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przy dostawie postępował zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 9. Wszelka dokumentacja do zamówienia powinna być przygotowane w języku polskim. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (36-062 Zaczernie 194). 14. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający udzieli zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, w następujący sposób: a) zaliczka w wysokości 30 % wartości wynagrodzenia ofertowego brutto, płatna będzie w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający dokona przelania zaliczki na konto Wykonawcy na podstawie faktury proforma wystawionej na Zamawiającego. Rozliczenie faktury zaliczkowej odbywać się będzie na podstawie faktury końcowej (70% wynagrodzenia ofertowego brutto) wystawianej przez Wykonawcę na Zamawiającego, po całkowitym wykonaniu umowy, potwierdzonym podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru bez zastrzeżeń stwierdzającym prawidłowość realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 15. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony we wskazane przez Zamawiającego miejsce, tj. 36-062 Zaczernie 194. 16. Termin realizacji zamówienia/umowy: dostawa musi być wykonana w terminie do dnia 21.03.2025 r. 17. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia została zrealizowana poza godz.mi szczytu dla ruchu samochodowego tj. w godz.ch od 9.00 do 15.00. 18. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez danego Dostawcę potwierdzone zostanie protokołem odbioru bez zastrzeżeń, podpisanym przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 19. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. 20. Bieg okresu gwarancyjnego, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 21. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów). Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Okres gwarancji co najmniej 12 m-cy CPV: 43415000-5 Dokument nr: 2024-66304-196095, 3/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-22 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat rzeszowski Gmina Trzebownisko Miejscowość Zaczernie Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony we wskazane przez Zamawiającego miejsce, tj. 36-062 Zaczernie 194. Termin realizacji zamówienia/umowy: dostawa musi być wykonana w terminie do dnia 21.03.2025 r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w następujących przypadkach i zakresie: a) w przypadkach wskazanych w sekcji 3.2.4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, b) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, stan epidemii lub zagrożenia epidemicznego itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, - oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp., - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy i jej terminu, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie. c) zmiana terminu płatności: - w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, - zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT. d) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający, e) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej; f) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; g) konieczności zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia; h) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; i) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów w tym wniosku o dofinansowanie projektu, dokumentów programowych Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 mających wpływ na realizację umowy i realizację projektu. j) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy bądź inne regulacje prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1; b) udzielą co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia; Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący udzielenia co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na podstawie deklaracji dotyczącej okresu gwarancji zawartej na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1; c) zaoferują, że wykonają zamówienie w terminie do dnia 21.03.2025 r. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wykonania zamówienia w terminie do dnia 21.03.2025 r. na podstawie deklaracji dotyczącej terminu dostawy zawartej na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1. 2. Informacja na temat Zakazu Konfliktu Interesów. Na mocy Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027 Sekcja 3.2.2. Postępowanie o udzielenie zamówienia pkt 6) oraz 7) Beneficjent przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia został zobowiązany do podjęcia odpowiednich środków aby skutecznie zapobiegać konfliktom interesów, a także rozpoznawać i likwidować je, gdy powstają w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia - by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny, lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych i zamówień określonych w sekcji 3.2.1 pkt 2 lit. i - k Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027. Zamawiający informuje, że jako przykład powiązań osobowych i kapitałowych należy wskazać w szczególności następujące sytuacje: wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zamawiający informuje, że powyższe przesłanki stwierdzenia powiązań osobowych lub kapitałowych stanowią jedynie katalog przykładowy. Uwaga! Definicja konfliktu interesów jest zawsze otwarta. Nie istnieje w żadnym akcie prawa stanowionego zamknięta definicja konfliktu interesów - dlatego każdy przypadek należy oceniać case by case. Mając na uwadze powyższe Wykonawca jest zobowiązany do złożenia podpisanego oświadczenia o braku istnienia konfliktu interesów w tym braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentu indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni. Wykonawcy którzy potwierdzą istnienie konfliktu interesów (w tym powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym) zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) Oświadczenie o braku istnienia konfliktu interesów w tym braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; c) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do postępowania ofertowego; d) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentów indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Miesiąc należy liczyć jako 30 dni. a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. f) szczegółowy opis środka trwałego pozwalający dokonać oceny zgodności oferowanego środka trwałego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. I ppk.4 i inne istotne informacje - dokument samodzielnie opracowany przez Wykonawcę. g) w przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wszystkie załączniki należy przedstawić w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-13 Data ostatniej zmiany 2024-08-13 15:34:33 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 80 punktów. Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium gwarancja (waga 20%) zostanie ocenione w następujący sposób: a) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy otrzyma - 0 punktów. b) Jeżeli Wykonawca ... Pełny opis kryterium ujęto w załączniku - Zapytanie ofertowe. Kontakt: Osoby do kontaktu Wacław Buczek tel.: 606438808 e-mail: buczekw@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024