Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1094z dziś
6848z ostatnich 7 dni
22366z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granic drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granic drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-08-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
powiat: grójecki
Teł. 48 685 02 10 w. 19
pniewy@pniewy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pniewy
Wadium: ---
Nr telefonu: Teł. 48 685 02 10 w.
Termin składania ofert: 2024-08-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
,,Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granic drogi gminnej : nr ew. 49 w miejscowości Michrówek - gmina Pniewy".
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności ustalenia przebiegu granic drogi gminnej : nr ew. 49 w miejscowości Michrówek na terenie gminy Pniewy na całej jej długości ok. 947 m. Zakres opracowania oznaczono w załączniku nr 2 (kolor granatowy).

CPV: 71355000-1

Dokument nr: GG.7021.6.2024

Składanie ofert:
postępowania ofertowego.
VII. Ofertę należy złożyć:
o w formie pisemnej osobiście w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy lub
o w formie elektronicznej na adres e-mail: pniewy@pniewy.pl.
Oferty można składać do dnia 30.08.2024 r. do godz. 15:30 opatrzone napisem:

,,Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granic drogi gminnej : nr ew. 49 w miejscowości Michrówek - gmina Pniewy".
Znak sprawy: GG.7021.6.2024

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Termin wykonania całego zakresu prac objętego niniejszym zapytaniem - do 29 listopada 2024r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania dokumentacji w zakresie niniejszego zapytania ofertowego.
Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
o Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy i liczy się od daty odbioru przedmiotu umowy.
o Opis sposobu obliczania ceny:
o Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana w formularzu oferty za całość
przedmiotu zamówienia. o Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego
określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
poniesie wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
o Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).
o Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
o Cena ma charakter ryczałtowy.
V. Kryteria oceny ofert
o Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) Kryterium - cena oferty brutto -100%,
VI. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji uzupełniających z wybranymi oferentami. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, w obu przypadkach w formie pisemnej, pod warunkiem, że dokona tego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyklucza z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu - taką ofertę uważa się za odrzuconą.
Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną wzięte pod uwagę. Wykonawca, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu telefonicznie lub pisemnie.
Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.

Uwagi:
IX. Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pniewy z siedzibą: Pniewy 2, 05-652 Pniewy, e-mail: pniewy@pniewy.pl, tel.: 48 685 02 10, reprezentowana przez Wójta, zwana dalej ,,Administratorem".
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza 130 000 zł., zwanego dalej ,,zamówieniem".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 869) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych1;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
1 Realizacja prawa do sprostowania nie może: 1) skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa; 2) naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego i jego załączników.
9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust.
3;
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzjelenia zamówienia.
12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Kontakt:
VIII. Kontakt z Wykonawcą
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Mariusz Mirczuk, tel. 48 685 02 10 w. 19 lub geodezja@pniewy.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.