dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Mników)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odnawialne źródła energii |
Data zamieszczenia: | 2024-08-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowy Kawęczyn Nowy Kawęczyn 96-115 Nowy Kawęczyn powiat: skierniewicki 46 8314289, faks 46 8314289 sekretariat@ugkaweczyn.pl https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/pn/ugkaweczyn/demand/notice/public/138991/details |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Nowy Kawęczyn |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 46 8314289, faks 46 |
Termin składania ofert: | 2024-08-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz robót budowlanych na zadaniu pn. ,,Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Nowy Kawęczyn" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowę instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii (OZE) na potrzeby zużycia energii elektrycznej nw. obiektów użyteczności publicznej: 1. Stacja Uzdatniania Wody Trzcianna dz. nr ewid. 293/2 2. Stacja Uzdatniania Wody Kolonia Starorawska dz. nr ewid. 23/1 3. Stacja Uzdatniania Wody Kwasowiec dz. nr ewid. 108 i 26/2 CPV: 45000000-7, 09331200-0,09332000-5,71320000-7,45311200-2,45315500-3,45315300-1,45311100-1,45315100-9,45111291-4 Dokument nr: 2024/BZP 00458262, RG.271.48.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/ 2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego". 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 4. W przypadku korzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 5. Ogólne zasady korzystania z Platformy zawiera Dział XVIII pkt.5 SWZ. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; 4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES. 6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nowy Kawęczyn tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 9. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Aleksandra Sitarek, Paulina Piwowaron-Śledź 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy, Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. II. Inspektor Ochrony Danych Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@ugkaweczyn.pl z dopiskiem ,,Gmina Nowy Kawęczyn" lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I. III. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. a także na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. w sprawie przeprowadzenia postępowania ofertowego i podpisania umowy na realizację zadania publicznego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933, 2185 ze zm.). IV. Okres przechowywania danych Okres przetwarzania Pani/Pana danych, zależy od celu, w jakim dane zostały zebrane oraz od obowiązujących przepisów prawa, w szczególności okresy przetwarzana danych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). V. Odbiorcy danych Do Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych, oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści Państwa danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie przez Pana/Panią danych osobowych gromadzonych w dokumentacji jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania przetargowego. VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do ograniczenia, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia, prawo do przenoszenia. 2) Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego jeżeli uważa że doszło do naruszenia ochrony danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/pn/ugkaweczyn/demand/notice/public/138991/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-28 09:00 Miejsce składania ofert: https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.48.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz robót budowlanych na zadaniu pn. ,,Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Nowy Kawęczyn" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowę instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii (OZE) na potrzeby zużycia energii elektrycznej nw. obiektów użyteczności publicznej: 1. Stacja Uzdatniania Wody Trzcianna dz. nr ewid. 293/2 2. Stacja Uzdatniania Wody Kolonia Starorawska dz. nr ewid. 23/1 3. Stacja Uzdatniania Wody Kwasowiec dz. nr ewid. 108 i 26/2 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 - Instalacje słoneczne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315500-3 - Instalacje średniego napięcia 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty będą stosowane następujące kryteria: a) cena oferty o znaczeniu (C) 60% b) rozszerzenie okresu gwarancji (G) 40% Ocena ofert odbywać się będzie w sposób opisany w poniższej tabeli wskazanej w Dziale XXIII pkt 1 SWZ. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 Pzp oraz spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki a także uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= C+G gdzie: P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie, C - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,Cena", G - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,rozszerzenie okresu gwarancji". 3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką sama liczbę punków w ocenie ofert, Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną. 4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz spełni wszelkie wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp. 5. Okres gwarancji podany w formularzu ofertowym przez Wykonawcę zostanie uwzględniony w umowie w takim wymiarze, w jakim Wykonawca podał w ofercie. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie d) zdolności technicznej lub zawodowej o Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlaną o charakterze i zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia, polegającą na budowie instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii (OZE) na potrzeby zużycia energii elektrycznej o mocy minimum 30 kWp o Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1. Pzp Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego- zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ 7. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej na wezwanie Zamawiającego: b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021r. poz. 275); - zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ; *jeżeli Wykonawca powołuję się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył *jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenia nabyte w ramach kontraktu (zamówienia bądź umowy)realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, np. konsorcjum, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegała na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu robót, które wykazuje jako własne doświadczeni. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawianie stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości bądź kierowanie robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz osób o których mowa w dziale X niniejszej specyfikacji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 5 Działu XVII niniejszej SWZ. 3. Celem wskazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty zgodnie z Działem XVII SWZ 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 9 6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisów prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i powinno zostać załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 7. Oferta składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a także umowa w sprawie zamówienia publicznego powinny być podpisana przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 6 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 6. Wykonawca, o którym mowa w pkt. 3 ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty będą stosowane następujące kryteria: a) cena oferty o znaczeniu (C) 60% b) rozszerzenie okresu gwarancji (G) 40% Ocena ofert odbywać się będzie w sposób opisany w poniższej tabeli wskazanej w Dziale XXIII pkt 1 SWZ. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 Pzp oraz spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki a także uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= C+G gdzie: P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie, C - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,Cena", G - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,rozszerzenie okresu gwarancji". 3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką sama liczbę punków w ocenie ofert, Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną. 4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz spełni wszelkie wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp. 5. Okres gwarancji podany w formularzu ofertowym przez Wykonawcę zostanie uwzględniony w umowie w takim wymiarze, w jakim Wykonawca podał w ofercie. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024