Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz drzwi...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2024-08-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie
al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 440 80 00, tel. 22 440 42 12
rzp@warszawa.so.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 440 80 00, t
Termin składania ofert: 2024-08-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Okręgowy w Warszawie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie
zamówienia publicznego na usługę przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia
ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych w obiektach Sądu Okręgowego
w Warszawie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia
ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie,
realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, z tym, że w zakresie:
1) rocznego przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu Okręgowego w
Warszawie przy Ul. Zwierzynieckiej 8a (OZSS nr. 1 ), lokal przy Ul. Złota 81a, lokal ul.
Skierniewicka 21 oraz w budynku nr 26 (Archiwum Akt Sądowych) przy ul.
Dominikańskiej 9 w Górze Kalwarii: jednorazowo w terminie do 30 dni od daty
rozpoczęcia wykonywania umowy,
2) 4 cokwartalnych kontroli awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z bieżącym
uzupełnianiem książki kontroli oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu
Okręgowego w Warszawie przy Al. ,,Solidarności" 127 w Warszawie, pierwszy
przegląd w terminie do 30 dni od daty rozpoczęcia wykonywania umowy, kolejne co
kwartał,
Strona 1 z 433) rocznego przeglądu i konserwacji około 220 sztuk drzwi przeciwpożarowych przy al.
,,Solidarności" 127 w Warszawie w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia wykonania
umowy,
4) rocznego przeglądu i konserwacji drzwi przeciwpożarowych 4 sztuk w budynku nr 26
(Archiwum Akt Sądowych) przy Ul. Dominikańskiej 9 w Górze Kalwarii w terminie do
30 dni od dnia rozpoczęcia wykonania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz
w projekcie umowy, stanowiącymi odpowiednio Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do
niniejszego pisma.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż:
1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
1) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury
i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji
przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022
r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku
eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub
demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych:
- dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie
wyższym niż 1 kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji,
sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie
wyższym niż 1 kV,
2) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i
Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez
osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.
U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie
obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu i czynności
kontrolno-pomiarowych:
-
dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym
nie wyższym niż 1 kV,
Strona 2 z 43-
aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej
regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o
napięciu nie wyższym niż 1 kV, co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zaświadczenie
o odbyciu szkolenia z zakresu pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego.
3) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu
pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia uprawnień, o których mowa w pkt 1 i 2, gdyż
ww. funkcje muszą pełnić dwie różne osoby. Zamawiający dopuszcza natomiast możliwość
łączenia uprawnień, o których mowa w pkt 1 i 2 z wymaganiem, o którym mowa w pkt 3;
2. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, tj.: Zamawiający uzna powyższy
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności
cywilnej
w zakresie
prowadzonej
działalności
związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie:
dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

Dokument nr: SZP.263.73.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: rzp@warszawa.so.gov.pl w formie
skanu, w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci
elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r., godz. 10:00

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień, których wartość nie
przekracza
kwoty
130.000
złotych,
w
związku
z
powyższym
oferta
składana
w ramach tego postępowania nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z wyłączeniem, o którym mowa w art. 2 ust.
1 pkt. 1 ustawy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
? Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania
zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, na wzorze stanowiącym
Załącznik Nr 3 do niniejszego pisma;
? dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy
złotych 00/100).
Potwierdzeniem zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia będzie
przesłanie oferty na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego pisma wraz z
Wykazem osób, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszego pisma oraz
dokumentem, o którym mowa powyżej potwierdzającym ubezpieczenie Wykonawcy od
odpowiedzialności cywilnej
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Wykonawca podpisujący umowę odręcznie,
zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginały wszystkich złożonych dokumentów, o
ile nie zostały uprzednio złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, a w
Strona 3 z 43przypadku
dokumentu
potwierdzającego,
że
Wykonawca
jest
ubezpieczony
od
odpowiedzialności cywilnej - kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Termin ważności oferty: min. 30 dni.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do
zapytania ofertowego, może ulec zmianie dokonanej przez Zamawiającego.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zgodną
z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, o najniższej cenie.
Zamawiający zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Sądzie
Okręgowym w Warszawie zastrzega, że w przypadku, gdy w odpowiedzi na przeprowadzane
rozeznanie rynku oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie, a przed zatwierdzeniem
udzielenia zamówienia może być ona, w wyjątkowych sytuacjach, przyjęta do badania i oceny,
w szczególności, gdy zachodzą przesłanki ekonomiczne. Ze względu na przesłanki
ekonomiczne dopuszczalne jest również negocjowanie ceny z Wykonawcą, który złożył
najkorzystniejszą ofertę, a której cena przekracza szacunkowy koszt zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych
00/100), o ile przedstawiony dokument stracił ważność.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dla Wykonawcy:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania,
w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia
publicznego w Sądzie Okręgowym w Warszawie, a także w dokumentach podwykonawców
oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych
z realizacją udzielonego zamówienia jest Sąd Okręgowy w Warszawie reprezentowany
przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Warszawie, z siedzibą w Warszawie,
al. ,,Solidarności" 127, 00-898 Warszawa.
Administrator informuje, że:
1.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) realizowany jest za pośrednictwem
adresu mailowego: iod@warszawa.so.gov.pl.
2.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia
publicznego, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych - zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO.
3.
Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu
Okręgowego w Warszawie zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia
Strona 4 z 43publicznego oraz będą udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy
przepisów prawa.
4.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia
i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane
przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych procedurach
archiwizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.
5.
Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa krajowego,
prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
6.
Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
a) skorzystanie
z
uprawnienia
do
sprostowania
lub
uzupełnienia
danych
(art. 16 RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
(art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania.
7.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8.
Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest
wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia.
Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie.
9.
Realizacja praw, o których mowa w punkcie 5 możliwa jest za pośrednictwem adresu
e-mail: iod@warszawa.so.gov.pl lub przesyłając żądanie na adres siedziby Sądu.
10.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym
podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
11.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji
międzynarodowych.

Kontakt:
Informacje odnośnie niniejszego postępowania można uzyskać pod nr tel. 22 440 42 12.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.