małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Warszawie al. "Solidarności" 127 00-898 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 440 80 00, tel. 22 440 42 12 rzp@warszawa.so.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 440 80 00, t |
Termin składania ofert: | 2024-08-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sąd Okręgowy w Warszawie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia publicznego na usługę przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów, kontroli i napraw oświetlenia ewakuacyjnego oraz drzwi przeciwpożarowych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie, realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, z tym, że w zakresie: 1) rocznego przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Ul. Zwierzynieckiej 8a (OZSS nr. 1 ), lokal przy Ul. Złota 81a, lokal ul. Skierniewicka 21 oraz w budynku nr 26 (Archiwum Akt Sądowych) przy ul. Dominikańskiej 9 w Górze Kalwarii: jednorazowo w terminie do 30 dni od daty rozpoczęcia wykonywania umowy, 2) 4 cokwartalnych kontroli awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z bieżącym uzupełnianiem książki kontroli oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. ,,Solidarności" 127 w Warszawie, pierwszy przegląd w terminie do 30 dni od daty rozpoczęcia wykonywania umowy, kolejne co kwartał, Strona 1 z 433) rocznego przeglądu i konserwacji około 220 sztuk drzwi przeciwpożarowych przy al. ,,Solidarności" 127 w Warszawie w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia wykonania umowy, 4) rocznego przeglądu i konserwacji drzwi przeciwpożarowych 4 sztuk w budynku nr 26 (Archiwum Akt Sądowych) przy Ul. Dominikańskiej 9 w Górze Kalwarii w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia wykonania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącymi odpowiednio Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszego pisma. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż: 1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: 1) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, Strona 2 z 43- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego. 3) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia uprawnień, o których mowa w pkt 1 i 2, gdyż ww. funkcje muszą pełnić dwie różne osoby. Zamawiający dopuszcza natomiast możliwość łączenia uprawnień, o których mowa w pkt 1 i 2 z wymaganiem, o którym mowa w pkt 3; 2. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, tj.: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Dokument nr: SZP.263.73.2024 Składanie ofert: Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: rzp@warszawa.so.gov.pl w formie skanu, w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r., godz. 10:00 Wymagania: Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych, w związku z powyższym oferta składana w ramach tego postępowania nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z wyłączeniem, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: ? Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego pisma; ? dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Potwierdzeniem zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia będzie przesłanie oferty na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego pisma wraz z Wykazem osób, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszego pisma oraz dokumentem, o którym mowa powyżej potwierdzającym ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Wykonawca podpisujący umowę odręcznie, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginały wszystkich złożonych dokumentów, o ile nie zostały uprzednio złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, a w Strona 3 z 43przypadku dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Termin ważności oferty: min. 30 dni. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego, może ulec zmianie dokonanej przez Zamawiającego. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zgodną z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, o najniższej cenie. Zamawiający zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym w Warszawie zastrzega, że w przypadku, gdy w odpowiedzi na przeprowadzane rozeznanie rynku oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie, a przed zatwierdzeniem udzielenia zamówienia może być ona, w wyjątkowych sytuacjach, przyjęta do badania i oceny, w szczególności, gdy zachodzą przesłanki ekonomiczne. Ze względu na przesłanki ekonomiczne dopuszczalne jest również negocjowanie ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, a której cena przekracza szacunkowy koszt zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), o ile przedstawiony dokument stracił ważność. Uwagi: Klauzula informacyjna dla Wykonawcy: Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w Sądzie Okręgowym w Warszawie, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Sąd Okręgowy w Warszawie reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Warszawie, z siedzibą w Warszawie, al. ,,Solidarności" 127, 00-898 Warszawa. Administrator informuje, że: 1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego: iod@warszawa.so.gov.pl. 2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO. 3. Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia Strona 4 z 43publicznego oraz będą udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów prawa. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych procedurach archiwizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 5. Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 6. Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom: a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie. 9. Realizacja praw, o których mowa w punkcie 5 możliwa jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@warszawa.so.gov.pl lub przesyłając żądanie na adres siedziby Sądu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie. 11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji międzynarodowych. Kontakt: Informacje odnośnie niniejszego postępowania można uzyskać pod nr tel. 22 440 42 12. |
© eurobudowa.pl 2004-2024