Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5756z ostatnich 7 dni
21841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowe w węźle ciepłowniczym oraz w pomieszczeniach Izby przyjęć Szpitala

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowe w węźle ciepłowniczym oraz w pomieszczeniach Izby przyjęć Szpitala

Data zamieszczenia: 2024-08-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o
Mieszka I 7
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
Tel : +48 91 32 67 345 Fax : +48 91 321 41 74
sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel : +48 91 32 67 3
Termin składania ofert: 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia oferty na :
,, Prace remontowe w węźle ciepłowniczym oraz w pomieszczeniach Izby przyjęć Szpitala
Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. zo.o. ''.
A. Prace remontowe w węźle ciepłowniczym:
1) postawienie ścianek działowych GR 100-02 z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach
metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym ( dwuwarstwowo płyta GK wodo
i ognioodporna z wygłuszeniem wełna mineralną grubości 10cm,
2) obsadzenie ościeżnic drewnianych o powierzchni otworu do 2,0m^2 w ścianach
wewnętrznych z płyty PG,
3) założenie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych/ przesuwne,4) założenie w nowym miejscu okuć drzwiowych (klamki z szyldami),
5) założenie i wyprowadzenie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej kołowej (typ
B/1, (z udziałem kształtek do 55%) o średnicy do 200mm,
6) montaż izolacji o grubości 13mm rurociągów, o średnicy zewnętrznej 127-140mm
matami(płytami) Thermasheet FR, A/C,
7) montaż izolacji o grubości 40-50mm bocznych ścian zbiorników o średnicy do 2220mm
wełną mineralną pod blacha ocynkowaną,
8) montaż wentylatora promieniowego z polichlorku winylu z wirnikiem osadzonym na
wale silnika o średnicy otworów ssących do 200mm i masie do 45 kg,
9) wykonanie cokolików z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej bez przecinania
płytek o wymiarach 15x15cm metodą kombinowaną,
10) montaż lampy oświetleniowej na suficie z doprowadzeniem napięcia i wyłącznikiem.
B. Prace remontowe w kabinie dekontaminacyjnej Izby Przyjęć:
1) rozebranie posadzki z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej,
2) ręczne gruntowanie EUROLANEM 3K powierzchni poziomych pod uszczelnienia
w technologii SUPERFLEX-10,
3) położenie dwuwarstwowej poziomej izolacji z SUPERFLEX-D1 pod ścianami,
4) położenie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej o grubości
20mm (zatarte na ostro),
5) wykonanie cokolików z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej bez przecinania
płytek o wymiarach 15x15cm (przygotowanie podłoża),
6) wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej o wymiarach
40x40cm metodą kombinowaną,
7) wykonanie cokolików z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej bez przecinania
płytek o wymiarach 15x15cm metodą kombinowaną.
8) rozkucie kanalizacji i wykonanie odpływu liniowego do minimum 50cm,
9) Pomalowanie sufitu,
C. Prace remontowe -naprawa sufitu podwieszanego na Izbie Przyjęć:
1) demontaż zabudowy z płyt gipsowych i ich odtworzenie,
2) demontaż sufitu podwieszanego z płyt 60x60( sufity podwieszone z wypełnieniem
płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości 60 cm),
3) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych
z gruntowaniem ściany,
4) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych
z gruntowaniem sufitu.
D. Prace remontowe na sali dziennego pobytu pacjentów, na Izbie Przyjęć:
1) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,2) odkurzenie starych posadzek pod zaprawy samopoziomujące,
3) gruntowanie podłoża gruntownikiem pod zaprawy samopoziomujące ,
4) położenie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy samopoziomującej
o grubości do 3 cm,
5) położenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowych,
6) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych
z gruntowaniem ściany,
7) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych
z gruntowaniem sufitów.
8) prace naprawcze na suficie wraz z pomalowaniem.
9) wyrównanie ubytków w ścianach.
Prace
zostaną
wykonane
zgodnie
z
wiedzą
techniczną
i
budowlaną
Podstawą do wyceny jest przedmiar robót stanowiący (załącznik nr 3). Jest on orientacyjny
i należy dokonać własnych pomiarów.

CPV: 45110000-1, 45121000-2, 45450000-6, 45442100-8, 45453000-7, 45215100-8

Dokument nr: ZO/25/DTG/GB/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: dnia
pok.2.021.
22.08.2024r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego

Składanie ofert:
VIII.
Sposób składania ofert:
1) droga pocztową na adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o. o
ul. Mieszka I 7,72-600 Świnoujście z dopiskiem:
,, Prace remontowe w węźle ciepłowniczym oraz w pomieszczeniach Izby przyjęć
Szpitala miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.". lub osobiście w
siedzibie Zamawiającego Ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, w sekretariacie Spółki
pokój nr 2.010.
2) na adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl.
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22.08.2024 r do godz. 11.00

Wymagania:
Obowiązkowa jest wizja lokalna na miejscu gdzie będą wykonywane prace remontowo-
budowlane. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 21.08.2024r o godzinie 12:00.
Nazwy wyrobów/ materiałów użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych
parametrów
technicznych
lub
standardów
jakościowych.
E. DODATKOWE WYMAGANIA:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walucie obcej oraz
przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca do odbioru powinien przedłożyć 1 egz. dokumentacji wg poniższych
wymagań:
a) spis treści,
b) protokół przekazania placu budowy,
c) dokumentację budowlaną i wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników
procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na
poszczególne branże,
d) komplet deklaracji zgodności norm, posegregowanych atestów, gwarancji
i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dane
pomieszczenia (dokumentacja powinna obejmować branżę budowlaną/ze stosownymi
wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane
w toku inwestycji) i dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrz pomieszczeń przed
i po wykonaniu prac w wersji elektronicznej,II. Termin realizacji zamówienia:
Prace remontowe w węźle ciepłowniczym oraz w pomieszczeniach Izby przyjęć
Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. w terminie do 30 dni
od zawarcia i podpisania umowy lub po ustaleniu terminu z Zamawiającym.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może wziąć udział:
1) Wykonawca, który działa w branży budowlanej, co najmniej 5 lat oraz posiada
doświadczenie w tej dziedzinie.
2) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.
3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji oraz 24- miesięcznej
gwarancji na użyte materiały.
IV. Do oferty należy dołączyć:
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji
działalności gospodarczej;
2) Polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzenia
działalności
na
kwotę
minimum
100 000,00
zł.
V.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego
zaproszenia. Wszystkie pozycje w formularzu cenowym powinny być wypełnione.
2. Ofertę
należy
sporządzić
w
języku
polskim
w sposób czytelny i trwały.
3. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez
Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana.
4. Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz ofertowy i (załącznik
nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w poz. IV zaproszenia.
5. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie
wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału
dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność.
6. Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę
podpisującą ofertę.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.8. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert ,,równoważnych'' z zastrzeżeniem ,że
uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem,
i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca dołączy tabelę
porównawczą podziałem na wyroby.
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1. W cenie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
2. Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
3. Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością,
a następnie podlegać wpisaniu do formularza ofertowego (załącznik nr. 1).
W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy
dokonać sprawdzenia ich poprawności.
VII.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej ceny.
2. Kryterium stanowi najniższa cena i termin wykonania.
3. Oferta z najniższą ceną oraz korzystnym terminem wykonania otrzyma maksymalna
liczbę punktów, tj. 100 %.
4. Każda oferta zostanie przeliczona proporcjonalnie, według poniższego wzoru:
C min
Clm = ------------- x 100 %
Co
Clm - ilość otrzymanych punktów za kryterium ,,cena"
Cmin - najniższa cena+ termin wykonania spośród ofert nieodrzuconych
Co - cena oferty badanej
Waga kryterium: 100.
Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów wraz z ofertą określonych
w rozdziale 4, będą one niekompletne lub będą zawierały błędy, Zamawiający wezwie
Wykonawcę jednokrotnie odpowiednio do ich złożenia, poprawienia w wyznaczonym przez
siebie
terminie.
X. Zasady prowadzenia postępowania:
1. Oferta podlega odrzuceniu, gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia.
2. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz
inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej
zmiany oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę niezwłocznie, drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może, drogą elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie,
że nie wyraża zgody na poprawienie omyłkę. W takim wypadku jego oferta podlega
odrzuceniu.
4. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia,
w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony
na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni.
Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną.
5. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą
ofertę cenową.
6. Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną
przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru
jakiejkolwiek oferty.
8. O wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo jego
unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli oferty.
XI. Postanowienia końcowe:
1. Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, iż zapoznał się z projektem umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia i w przypadku uznania przez
Zamawiającego jego oferty za najkorzystniejszą zawrze umowę zgodnie z tym
projektem.
2. Postępowanie ma charakter otwarty.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje wybranego Wykonawcę
o terminie i miejscu podpisania umowy.
4. W przypadku uchylania się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę
następnego w kolejności Wykonawcy.
5. Za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uznaje w szczególności:
a) odmowę podpisania umowy,b) niestawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy.

Kontakt:
IX. Uprawniony do kontaktu z oferentami:
Pan Grzegorz Bogdański- pok. 2.021, w godz.07.00 - 15.00, e-mail:gbogdanski@szpital-
swinoujscie.pl;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.