dolnośląskie (Jelenia Góra)
podlaskie (Ciechanowiec)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu w zakresie przebudowy polegającej na rozdziale instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski 95 738 71 01 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 95 738 71 01 |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie remontu w zakresie przebudowy polegającej na rozdziale instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Wspólnot Mieszkaniowych przy Ul. Pocztowej 7 i Ul. Pocztowej 11 w Gorzowie Wlkp. Zakres prac wynika z załączonego przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej. Dokument nr: TZP-002/13WM/ADM-3/2024 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ZGM w dniu ich składania o godz. 08.15. Składanie ofert: 3. Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM przy Ul. Wełniany Rynek 3 pok. 12 do dnia 22.08.2024 r. do godz. 08:00. Miejsce i termin realizacji: I. Warunki realizacji: o termin wykonania prac: do 15.10.2024 r. (przed rozpoczęciem sezonu grzewczego); Wymagania: o okres gwarancji: 36 m-cy o warunki płatności: do 30 dni od dnia otrzymania faktury; o sposób rozliczenia robót: kosztorysem zamiennym sporządzonym na podstawie kosztorysu ofertowego i obmiaru faktycznie wykonanej ilości robót budowlanych. o roboty, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (ślepym), rozliczane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR, cen materiałów oraz stawek kalkulacyjnych podanych w ofercie. W przypadku materiałów i sprzętu, który nie został uwzględniony w dokumentach postępowania, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez kz) wydawnictwa ,,SEKOCENBUD" z poprzedniego kwartału. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez wykonawcę. II. Sporządzenie oferty cenowej: 1) Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną na podstawie załączonego do zaproszenia przedmiaru 2) Należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych, 3) Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie i kosztorysie ofertowym są stałe i nie będą zmienione w toku realizacji prac. UWAGA: o Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. o Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. III. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przepisami wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji, (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). IV. Warunki postępowania: 1. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. O wyniku postępowania zostaną poinformowani wszyscy wykonawcy, którzy złożą oferty. 5. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie oznaczenia sprawy). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych. 9. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu podlega odrzuceniu. 10. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych. 11. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w szczególności: a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu, b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie, c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym. 12. Szczegółowej weryfikacji będą podlegać wszystkie złożone oferty. 13. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe. 14. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia. 15. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną przeprowadzone negocjacje, podejmuje Kierownik Administracji i w imieniu wspólnot mieszkaniowych Kierownik negocjuje. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Kierownik Administracji, a Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów. 18. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. 19. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego. Uwagi: V. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00; 1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych budynków przy ul. Pocztowej 7 i 11, znak TZP-002/13WM/ADM-3/2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.7. posiada Pani/Pan: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.8. nie przysługuje Pani/Panu: 1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024