mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane wykonanie Prac remontowych kapliczki |
Data zamieszczenia: | 2024-08-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszej Maryi Panny w Drelowie ul. Męczenników Podlaskich 28 21-570 Drelów powiat: bialski (podlaski) tel. (083) 372 00 11 zp@drelow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Drelów |
Wadium: | nie jest żądane |
Nr telefonu: | tel. (083) 372 00 11 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszej Maryi Panny w Drelowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie Prac remontowych kapliczki w Przechodzisku, polegających na wymianie podwalin i podłogi, objętych dofinansowanie z programu Polski Ład. I . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej, bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonani prac remontowych kapliczki w przechodzisku zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym załączonym do zapytania wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji i pozwoleń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 3. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. CPV: 45453100-8, 45454100-5, 92522100-6, 92522000-6, 92522200-8 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w: Urzędzie Gminy Drelów, Ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów - pokój nr 17 (Pan Robert Kot) do dnia 13 września 2024 r. godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: 1. Zakończenie robót budowlanych w ciągu 18 miesięcy od dnia podpisania umowy Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. . ZALICZKI NA POCZET WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: A. nie podlegają wykluczeniu: Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę: 1) który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. B. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: a) warunek dotyczący dysponowania co najmniej: o jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie wynikające z zapisów art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.), tj. osoba, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, określonych w rozdziale V niniejszego zapytania ofertowego, według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca odrzuci ofertę wykonawcy wykluczonego. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub Konsorcjum przetargowych), Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków określony w zapytaniu ofertowym uwzględni zdolność techniczną i zawodową łącznie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 4 zostanie wybrana Zamawiający może żądać, przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2), 2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3), 3) wypełniony wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 5) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. INORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami. 4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszej Maryi Panny w Drelowie ul. Męczenników Podlaskich 28, 21-570 Drelów e-mail: zp@drelow.pl TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 30 dni od upływu terminu składania ofert Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, zaś kończy się z dniem zawarcia umowy. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta powinna być napisana na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Osoba upoważniona do złożenia oferty powinna podpisać się w sposób czytelny lub uwiarygodnić podpis imienną pieczątką. 3. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 7. Każda strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8. Wszystkie oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę Wykonawcy powinny być spięte ze sobą w sposób trwały. 9. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, na załączonym druku wraz z kompletem wymaganych załączników. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 2. Kopertę należy zaadresować: Urzędzie Gminy Drelów, ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów - pokój nr 17, z dopiskiem: ,,Oferta - Remont kapliczki w Przechodzisku" oraz ,,Nie otwierać przed 13 września 2024 r. godz. 9:15". 3. W przypadku braku ww. danych na kopercie Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu braku danych np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską - jej nieotwarcia w trakcie sesji otwarcia ofert. 4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 5. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ,, ZMIANA". 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Wykonawca może podać tylko jedną cenę (cenę brutto, która przyjęta będzie do porównania i oceny ofert) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. 2. Cenę oferty należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji projektowej, koszty robót tymczasowych i towarzyszących oraz wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia jak i ewentualne ryzyko ekonomiczne, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 3. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 4. Cenę ofertową należy podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. W cenie powinien być uwzględniony podatek od towarów i usług (VAT). 6. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne koszty zaliczek i/lub składek przekazywanych innym podmiotom (w przypadku osób fizycznych). 7. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do zapytania ofertowego, jak również nie ujęte w tej dokumentacji z powodu ewentualnych wad dokumentacji wynikające z jej niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia. 8. Wykonawca winien przeanalizować wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia i skalkulować cenę oferty na takim poziomie, który będzie gwarantował Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięcie rentownym dla Wykonawcy. Wycena zamówienia nie powinna sprowadzać się do ustalenia ceny oferty na podstawie przedmiaru robót. Podstawą do jej ustalenia winna być dokładna analiza dokumentacji technicznej, analiza całego przebiegu robót budowlanych i dokonanie wyceny wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie zamówienia. 9. Nie wymaga się składania kosztorysów ofertowych. Przez sam fakt złożenia oferty zamawiający uzna, że Wykonawca zgadza się na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego nie będzie on traktowany jako treść oferty. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego różniącego się od dokumentacji projektowej przyjmuje się, że oferta Wykonawcy obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową niezależnie od danych zawartych w kosztorysie ofertowym. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego i wystąpienia w nim omyłek rachunkowych, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną w formularzu ofertowym bez względu na wyceny wynikające z kosztorysu ofertowego. 10. W przypadku podania ceny ofertowej rozbieżnie cyfrą i słownie, za prawidłową zostanie uznana cena podana słownie. INFORMACJA DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą - w złotych polskich. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 1. Kryteriami oceny ofert są: 1) cena ofertowa o wadze 100% (oferowaną cenę Wykonawca poda w ust. 1 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), 2. Każda oferta będzie oceniana w skali 100 pkt. 3. Liczba punktów w kryterium cena będzie obliczona na podstawie następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena C = ---------------------------------------- x 100 pkt cena oferty badanej Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat. Wykonawca poda okres gwarancji w pełnych latach. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryterium ,,cena" i punktów otrzymanych w kryterium ,,gwarancja". 5. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegającej odrzuceniu. 6. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: 1) uproszczony kosztorys, 2) dane dotyczące ceny ofertowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, 3) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu, 4) jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5) dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osoby wskazane w wykazie osób (załącznik nr 5), kwalifikacji wymaganych w decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. INNE POSTANOWIENIA: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Kontakt: Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Robert Kot tel. 505 958 011 |
© eurobudowa.pl 2004-2024