świętokrzyskie (Kielce)
zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami |
Data zamieszczenia: | 2024-08-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59a 00-848 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: +48 (22) 37 20 210 prezes@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20385,Dostawy-narzedzi-elektronarzedzi-i-narzedzi-spalinowych-z-akcesoriami-dla-RZGW-K.html?sid=f72efb3db4e9244cf506be5b15cfe4a1 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 (22) 37 |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami dla RZGW Kraków i podległych jednostek Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie i podległych jednostek. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części: Część I - siedziba RZGW w Krakowie, Część II - Zarząd Zlewni w Kielcach, Część III - Zarząd Zlewni w Krakowie, Część IV - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, Część V - Zarząd Zlewni w Sandomierzu, Część VI - Zarząd Zlewni w Żywcu Zasady realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostanie realizowane w częściach, jednak w nie więcej niż w dwóch dostawach do jednej lokalizacji Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2) Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku. 3) Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych materiałów (asortymentu) do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem. 6) DOSTAWA asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów. 7) Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 9) Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia: a) widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego, b) niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, c) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 11) Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w protokole odbioru. 12) W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym. 13) W przypadku asortymentu względem którego producent określił datę przydatności, pozostały okres po dostawie nie może być krótszy niż 75% przewidzianego łącznego okresu. 14) Dostarczony asortyment musi posiadać stosowne certyfikaty, dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska dopuszczającego go do użytku na terenie UE Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Część I - siedziba RZGW w Krakowie Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Część II - Zarząd Zlewni w Kielcach Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: Część III - Zarząd Zlewni w Krakowie Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne Część zamówienia: LOT-0004 Tytuł: Część IV - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne Część zamówienia: LOT-0005 Tytuł: Część V - Zarząd Zlewni w Sandomierzu Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne Część zamówienia: LOT-0006 Tytuł: Część VI - Zarząd Zlewni w Nowym Żywcu Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 6 Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne CPV: 42652000, 42675100, 43132300, 44510000, 44511200, 44511500, 44512000, 16800000 Dokument nr: 503545-2024, K.ROZ.2710.84.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 23/09/2024 11:00:00 (UTC+2) Miejsce: Zamawiający nie organizuje jawnej sesji otwarcia ofert. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://przetargi.wody.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 23/09/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 2 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Numer rejestracyjny: 368302575 Departament: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Adres pocztowy: ul. Żelazna 59a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 00-848 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska E-mail: prezes@wody.gov.pl Telefon: +48 (22) 37 20 210 Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/wody-polskie Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://przetargi.wody.gov.pl/ Profil nabywcy: https://przetargi.wody.gov.pl/ |
© eurobudowa.pl 2004-2024