Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
24317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami

Data zamieszczenia: 2024-08-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
ul. Żelazna 59a
00-848 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: +48 (22) 37 20 210
prezes@wody.gov.pl
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20385,Dostawy-narzedzi-elektronarzedzi-i-narzedzi-spalinowych-z-akcesoriami-dla-RZGW-K.html?sid=f72efb3db4e9244cf506be5b15cfe4a1
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 (22) 37
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawy narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami dla RZGW Kraków i podległych jednostek
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z akcesoriami na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie i podległych jednostek. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części: Część I - siedziba RZGW w Krakowie, Część II - Zarząd Zlewni w Kielcach, Część III - Zarząd Zlewni w Krakowie, Część IV - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, Część V - Zarząd Zlewni w Sandomierzu, Część VI - Zarząd Zlewni w Żywcu Zasady realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostanie realizowane w częściach, jednak w nie więcej niż w dwóch dostawach do jednej lokalizacji Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2) Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku. 3) Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych materiałów (asortymentu) do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem. 6) DOSTAWA asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów. 7) Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 9) Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia: a) widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego, b) niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, c) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 11) Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w protokole odbioru. 12) W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym. 13) W przypadku asortymentu względem którego producent określił datę przydatności, pozostały okres po dostawie nie może być krótszy niż 75% przewidzianego łącznego okresu. 14) Dostarczony asortyment musi posiadać stosowne certyfikaty, dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska dopuszczającego go do użytku na terenie UE

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część I - siedziba RZGW w Krakowie
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część II - Zarząd Zlewni w Kielcach
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Część III - Zarząd Zlewni w Krakowie
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Część IV - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Część V - Zarząd Zlewni w Sandomierzu
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Część VI - Zarząd Zlewni w Nowym Żywcu
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu określonego opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy wraz z załącznikami. Asortyment została określony w formularzu zestawienia kosztów (załącznik nr 4 do SWZ) właściwym dla części zamówienia. W zakresie opisu pozycji oraz ilości zestawienie kosztów pełni funkcję opisu przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 6
Główna klasyfikacja (cpv): 42652000 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42675100 Części pił łańcuchowych, 43132300 Wiertła, 44510000 Narzędzia, 44511200 Narzędzia ogrodnicze, 44511500 Piły ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne, 44512000 Różne narzędzia ręczne

CPV: 42652000, 42675100, 43132300, 44510000, 44511200, 44511500, 44512000, 16800000

Dokument nr: 503545-2024, K.ROZ.2710.84.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 23/09/2024 11:00:00 (UTC+2)
Miejsce: Zamawiający nie organizuje jawnej sesji otwarcia ofert. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://przetargi.wody.gov.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 23/09/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 2 Miesiące

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Numer rejestracyjny: 368302575
Departament: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Adres pocztowy: ul. Żelazna 59a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-848
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: prezes@wody.gov.pl
Telefon: +48 (22) 37 20 210
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://przetargi.wody.gov.pl/
Profil nabywcy: https://przetargi.wody.gov.pl/

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.