świętokrzyskie (Kielce)
zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-08-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków powiat: Kraków Telefon: +48 126173595 dzp@agh.edu.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 1261735 |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-425/24 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji na terenie Uczelni w okresie do 14 miesięcy (2024-2025 rok) Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-425/24 Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji na terenie Uczelni w okresie do 14 miesięcy (2024-2025 rok). Wewnętrzny identyfikator: DE-dzp.272-425/24 Główna klasyfikacja (cpv): 50710000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych CPV: 50710000 Dokument nr: 508246-2024, DE-dzp.272-425/24 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 23/09/2024 10:00:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem https://e- propublico.pl/, na karcie ,,Oferta/Załączniki", poprzez ich odszyfrowanie, które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl Kanał komunikacji ad hoc: Adres URL: https://e-propublico.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 23/09/2024 09:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Informacje, które można uzupełnić po upływie terminu zgłoszeń: Według uznania nabywcy niektóre brakujące dokumenty dotyczące oferenta mogą zostać przedłożone później. Informacje dodatkowe: I. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UEL3 z 06.01.2016, str.16), zwanego dalej ,,jednolitym dokumentem" lub JEDZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie określonym w niniejszej SWZ, a także spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa także formularz JEDZ dotyczący tych podmiotów. Formularz JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP 4. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, 5. Wykazu usług 6. Wykazu narzędzi Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4 - składa odpowiednio dokumenty wskazane w pkt 10.8 SWZ. II. Wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu: oListę osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami o posiadanych uprawnieniach - zgodnie z wymogiem określonym w pkt 4.1 SWZ oOświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) osób które będą wykonywały czynności dla których w pkt. 4.12 niniejszej SWZ został określony taki wymóg. oKserokopia aktualnych świadectw kwalifikacyjnych / aktualnych certyfikatów zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych dla osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia - zgodnie z wymogiem określonym w pkt 4.1 niniejszej specyfikacji. oWykaz osób skierowanych do realizacji wykonania zamówienia wraz z Oświadczeniem Wykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) osób które będą wykonywały czynności dla których w pkt. 4.12 niniejszej specyfikacji został określony taki wymóg. oAktualny certyfikat dla Wykonawcy zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 nr 881) oHarmonogram prac konserwacyjnych wg załącznika. oWykaz telefonów alarmowych czynnych całą dobę oraz adresów mailowych do zgłaszania awarii. Wg załącznika Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 30 Miejscowość: Kraków Kod pocztowy: 30-059 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. W zakresie nieuregulowanym przez ww. akty prawne stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny. Komunikacja w postępowaniu - w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). - Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xml. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta "Wiadomości"). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający, zgodnie z art. 139 PZP, przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda, aby wykonawca złożył wraz z ofertą: Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ wraz z załącznikami 1A i 1B do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp) Oświadczenie ,,sankcyjne" - Oświadczenie w zakresie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnie ze wzorem określonym w Załącznikach do SWZ. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. RODO - Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 30 SWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 14 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Numer rejestracyjny: 6750001923 Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 30 Miejscowość: Kraków Kod pocztowy: 30-059 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych E-mail: dzp@agh.edu.pl Telefon: +48 126173595 Adres strony internetowej: www.dzp.agh.edu.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.dzp.agh.edu.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału |
© eurobudowa.pl 2004-2024