Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja cmentarza żydowskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego ul. Twarda 6 00-105 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 436 60 00 krzysztof.bielawski@fodz.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 436 60 00 |
Termin składania ofert: | 2024-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.: ,,Renowacja cmentarza żydowskiego w Łęcznej". OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: ,,Renowacja cmentarza żydowskiego w Łęcznej". 2. Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie i zabezpieczenie cmentarza żydowskiego w Łęcznej przy Ul. Pasternik, oznaczenie jego granic oraz urządzenie na nim lapidarium w podziale na dwie części: a) Zadanie 1 - oczyszczenie terenu cmentarza b) Zadanie 2 - wykonanie lapidarium oraz oznaczenie granic cmentarza 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego - opisie przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 27.09.2024 r. do godz. 10:00 1) W formie elektronicznej: przesłać e-mailem na adres krzysztof.bielawski@fodz.pl (decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego). 2) W formie papierowej na adres zamawiającego: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego, Ul. Poleczki 12B, 02-822 Warszawa Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: a) w zakresie Zadania 1 - do 30 listopada 2024 roku b) w zakresie Zadania 2 - do 30 listopada 2024 roku Wymagania: TRYB UDZIELENIA Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zamawiający oświadcza, że nie podlega obowiązkowi stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych. 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału; 2) spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby): 1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r. poz.814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przezlikwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1228); 3) o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty. V. WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. VI.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. 2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania 6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. 10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację danego zadania. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). 2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT. 4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia w zakresie danego zadania. 5. 6. X. 1. 2. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT - wskazuje zapis ,,obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego", Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem, b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium: CENA 100%Razem 100 % Cena najtańszej oferty Cena = x 100 pkt Cena ocenianej oferty 3. 4. 5. XI. 1. 2. 3. 4. 5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1: Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie - wg. wzoru umowy ( lub wg. Wzoru umowy przedstawionego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego), załącznika nr 2 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, XII. WYNIK POSTĘPOWANIA Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone na stronie internetowej. 1 Jeżeli dotyczyXIII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN. Uwagi: Klauzula RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Starosta Łęczyński ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. kontaktowy; (81) 5315200; administrator wyznaczył inspektora danych osobowych. Kontakt w sprawach danych osobowych można uzyskać poprzez adres e-mail: inspektor@powiatleczynski.pl dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Uporządkowanie i zabezpieczenie cmentarza żydowskiego w Łęcznej przy ul. Pasternik oraz urządzenie na nim lapidarium". odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710), dalej ,,ustawa Pzp"; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani9. zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Kontakt: Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem należy kierować na adres: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego ul. Poleczki 12B, 02-822 Warszawa e-mail: krzysztof.bielawski@fodz.pl Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Krzysztof Bielawski - E-mail: krzysztof.bielawski@fodz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024